BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 876
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od 970ka »

abgx1 píše:
řidičBOB píše:U tebe se nedivím, žes to nepobral ;-)
ked som riesil T6tku, medzi priplatkovou vybavou sa dalo zaskrtnut aj lepsie odhlucnenie...

preto by som sa vobec necudoval keby BMW malo nejaky odhlucnovaci paket ktory by bol v CR nedostupny
To je pěkná blbost.
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL ,Honda opice
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 159
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: BMW Divize

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

OK, shrnutí v X1 to nejde, v 5 to jde, tzn. v 6GT to půjde taky. Má ještě někdo zkušenost s X3 / X4, případně 3 / 4 grancoupe?
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

V 6GT i ve 200 úplně na pohodu...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

Buď nejsem zmlsanej nebo mi i 180 v golfu přijde na vestavěné HF na pohodu.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW Divize

Příspěvek od Kavis »

Ja asi taky, protoze kdyz jsem se ptal kolegy pri 180 tacho jak me slysi, tak rikal, ze v pohode a ja jeho taky - Fabia 3 v trivalcove nafte.
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Kompresorový kit

Příspěvek od Beny9700 »

Tak konečně od TUV v ČR schválen vestavěný kompresorový kit pro Z4 3.0i, verdikt TUV vozidlo vyhovuje. Trvalo to 3 měsíce.Tak už to jen nechat zapsat do TP na evidenci. Tak teď už na to mám lejstro. B-)
Naposledy upravil(a) Beny9700 dne pát 03 srp 05:39, celkem upraveno 1 x.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 159
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: BMW Divize

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

Tak já jsem asi hluchej :)
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Beny9700 píše:Tak konečně od TUV v ČR schválen vestavěný kompresorový kit pro Z4 3.0i, verdikt TUV vozidlo vyhovuje. Trvalo to 3 měsíce.Tak už to jen nechat zapsat do TP na evidenci. Už s tím jezdím rok, tak teď už na to mám lejstro. B-)
Hustě, tohle už chce asi velký odhodlání. Ale je super vidět že to jde i u nás, když člověk fakt chce. Co byl největší problém na celým procesu a dělal jsi to sám, nebo přes někoho kdo v tom umí chodit?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2538
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Pobere Z4 jakykoliv diff z E46 (s pomerem 3.46)? Zda se ze nynejsi asi nikdy do servisu nedostanu, tak premyslim, ze bych tam hodil docasne neco jinyho, at muzu aspon jezdit.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16305
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Sem si fšim, že ses ptal i na bmwklubu. Sic neporadím, dám radu. :D Imho by nebylo od věci tam i tady dopsat, která Z4 to je (e85, ne?)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět