Stránka 1 z 1

Ranný studený štart = divadlo (VW Passat B5.5)

PříspěvekNapsal: čtv 22 bře 20:22
od Jardo123
deleted

Re: Ranný studený štart = divadlo (VW Passat B5.5)

PříspěvekNapsal: čtv 22 bře 20:34
od HondaMan
Tak jak to popisuješ mi to přijde normální start promrzlého nafťáku. Podobně se chová mé o 15 let novější 2.0 TDI po noci v mrazu.
Normálně parkuji v garáži temperované na cca 15°C, tak mě podobně náročný start vždy překvapí, ale přijde mi to normální. Žádné naftě se v zimě nechce...

Re: Ranný studený štart = divadlo (VW Passat B5.5)

PříspěvekNapsal: čtv 22 bře 20:41
od Jardo123
deleted

Re: Ranný studený štart = divadlo (VW Passat B5.5)

PříspěvekNapsal: čtv 22 bře 21:22
od 970ka
Takhle to vypadá,že furt spadává nafta,nebo to má špatného fóra,špatně nastavené rozvody,nastřižený klínek na nějakém rozvodovém kole ,či špatné čidlo,které ovlivňuje dobu žhavení,atd.

Re: Ranný studený štart = divadlo (VW Passat B5.5)

PříspěvekNapsal: čtv 22 bře 21:42
od Jardo123
deleted

Re: Ranný studený štart = divadlo (VW Passat B5.5)

PříspěvekNapsal: pát 23 bře 08:48
od jirka87
V první řadě bych tam dal (pokud není) originál palivák, nebo značku MANN.
V druhé řadě (pokud nebude žádná změna) bych zajel do servisu na kontrolu startovací dávky + případně nastavení. To platí 2x tolik, pokud "někdo" dělal rozvody a tohle neprovedl..Ikdyž je to nedílná součást dokončení výměny rozvodů.

Já mám opačný problém. Mě to dlouho točí, když je motor teplej..Za studena jde na brnk. Přijedu k pumpě, zdechnu to, jdu na záchod, chci odjet a točím a točím. Hold TDI není Japonec, ale až takhle teda fakt ne...

Zkus výše popsané. Investice nula nula prd...

Re: Ranný studený štart = divadlo (VW Passat B5.5)

PříspěvekNapsal: pát 23 bře 09:15
od driver
Jak nechce.
Nafťáky startují i v -30 na brnk.
Zimní nafta je jen pro mírné klima a filtrovatelnost je zaručena jen do -7 jenže za statických podmínek normou ČSN.
Vozidla se ovšem pohybují, že.
Když to v -10 přes noc přimrzne, ráno v -6 to je stále zamrzlé navíc při jízdě po dálnici když je -2 tak ta nafta stejně může být v hadicích k filtru špatně filtrovatelná protože tam působí větší chlad rychlým pohybem, třeba -10.
Teoreticky i prakticky jezdí na zimní naftu auta i při -20 ale nespoléhal bych na to, zamrznout to může.
Jediné řešení je arktická nafta ale nejzásadnější je co?
Je třeba mít vše v šusu, tj servis a těch podstatných parametrů tam je tolik, že to nemá smysl rozepisovat, to to prakticky celý motor od A do Z

Re: Ranný studený štart = divadlo (VW Passat B5.5)

PříspěvekNapsal: pát 23 bře 11:14
od 970ka
Jardo123 píše:Drážkové remene, napínacia kladka, remenica alternátora a napinak boli menené.

Právě,takových už jsem viděl,že to popondali o zub.