Re: VCDS - jak kodovat (VW Group)
Napsal: sob 27 led 15:23
dle mých zkušeností je asi nejlepší originál tedy německá verze, ale stejně většina názvů je nepřekládaných i tak případně zkratky
a oproti starším verzím je zatrhávání okének pohoda, než přepisovat jedničky a nuly v binární soustavě
také je lepší před potvrzením dat pokyn Test a až potom Save a samozřejmě nepouštět se do něčeho o čem si nejsem jistý.
některá nastavení ikdyž se tváří, že jsou uložena/změněna nemají na funkci vliv, tzn. je lepší je vyzkoušet i v reálu v opačném případě je lepší vrátit původní nastavení, pže pak to může vyhazovat chybu.
ref: Zatím jsem bohužel nenakódoval čtení dopravních značek nebo VIM.
nevím co je VIM ale samozřejmě záleží na přítomnosti modulů a jejich verzí, tzn. funkce může jít i zapnout ale chybí modul nebo modul funkci nepodporuje KO
např. takový podvolantový kroužek u A4, který má vliv na přítomnost funkcí tempomat/ovládání na volantu/ACC se dělá asi ve 4 verzích dle výroby lišících se pouze posledním písmenným indexem a navíc od dvou výrobců, které jsou vzájemně nekompatibilní
a oproti starším verzím je zatrhávání okének pohoda, než přepisovat jedničky a nuly v binární soustavě
také je lepší před potvrzením dat pokyn Test a až potom Save a samozřejmě nepouštět se do něčeho o čem si nejsem jistý.
některá nastavení ikdyž se tváří, že jsou uložena/změněna nemají na funkci vliv, tzn. je lepší je vyzkoušet i v reálu v opačném případě je lepší vrátit původní nastavení, pže pak to může vyhazovat chybu.
ref: Zatím jsem bohužel nenakódoval čtení dopravních značek nebo VIM.
nevím co je VIM ale samozřejmě záleží na přítomnosti modulů a jejich verzí, tzn. funkce může jít i zapnout ale chybí modul nebo modul funkci nepodporuje KO
např. takový podvolantový kroužek u A4, který má vliv na přítomnost funkcí tempomat/ovládání na volantu/ACC se dělá asi ve 4 verzích dle výroby lišících se pouze posledním písmenným indexem a navíc od dvou výrobců, které jsou vzájemně nekompatibilní