Stránka 408 z 437

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 28 lis 22:19
od M.Z.
Nejvíc mě sral ten interiér, bez odkládacích ploch, strašně chytrý alternátor a elektronika, která i přes příplatkové zesílené dobíjení, mi zajistila nonstop trable se servisem, kvůli nestartování auta (diletanství OV servisu by bylo na knížku). Ráno přijdeš k autu a jen cvak cvak, dáš na pár sekund nabíječ, něco se nabudilo a chytlo na drc. A kokot v servise furt, že se špatně starám o baterii, používám nesprávný nabíječ (CTEK) atd. už jsem zvažoval i soudního znalce, protože pár úkonů, mě nechali i zaplatit. Radši jsem to v rámci zachování duševního zdraví, prodal.
A dost známých, to auto nechalo na silnici (vodní pumpa, močovina apod.) kvalita teda nic moc.
A je vevnitř opravdu znatelně menší, s VW jsem spokojený, ale tam, už jsem, věděl do čeho jdu, vstoupil jsem opět do stejné řeky. Navíc teď mám potřebu 4x4, takže PSA je stejně mimo hru.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 10:55
od EL_XEL
budik píše: pon 28 lis 11:30 Staria by splňovala zadání, že to má být za cenu slušně vybaveného Kodiaqa. Sice má mít 130 kW, ale uváděná dynamika jen na úrovni slabších motorů od konkurence (110-120 kW), tam mi něco nesedí. Prý také nic moc variabilita.
Protože ta Staria je těžká jako kráva.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 13:19
od budik
Mrknul jsem na hmotnosti, Staria je dle údajů výrobce opravdu cca o 150 kg těžší než Multivan a o cca 200 kg těžší než MB V, ale že by to mělo udělat takový rozdíl...
Staria 130kW 4x4 0-100 za 13,5, Vmax, 4x4 jen 180kmh (a nebude to omezovačem, když 4x2 má 185)
Pro srovnání:
Multivan T6 110kW 4x4 0-100 za 13,2 kW, Vmax 179
MB V220d 120kW 4x4 0-100 za 12,3, Vmax 188

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 14:10
od Snowman000
Multak BiTDI 4MOT
Obrázek
...este by siel, ale Superb mi nejaky zavadzal :ar!

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 14:44
od budik
Jako ono se to rozjede, a podvozkově je to celkem jisté, ale smysl to má, jen když moc často nikdo nezavazí, protože pak trvá celkem dlouho ty rychlosti >150 zase nabrat zpět. Na rychlejším cestování s MV mi ale asi nejvíc vadí teplota oleje, 160+kmh znamená 115-120°C a to mi přijde dost.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 15:12
od petr_riha
Proč má někdo potřebu řešit maximalku? Pochopim rozdíl mezi 180 a 250, ale 179 vs. 188?

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 16:57
od budik
Pokud narážíš na moje příspěvky výše, tak to bylo čistě jako ukazatel toho, zda dynamika odpovídá výkonu.
Když má srovnatelně velké a těžké auto (navíc novější konstrukce, takže bych čekal lepší aerodynamiku) horší zrychlení i nižší Vmax při vyšším výkonu, tak je někde chyba.
Jinak i 179 vs 188 může být relevantní rozdíl, třeba po posouzení toho, nakolik v pohodě to auto bude dávat cestování v tempu 160.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 17:25
od M.Z.
petr_riha píše: stř 14 pro 15:12 Proč má někdo potřebu řešit maximalku? Pochopim rozdíl mezi 180 a 250, ale 179 vs. 188?
To je docela velký rozdíl v této kategorii, vypovídá o podstatně jiném celkovému projevu jízdy.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 17:35
od petr_riha
Tak zrychlení a maximalka spolu takhle přímo úměrně nefunguji. Nebo jsem nedával v hodinách fyziky pozor (což se mohlo stát) :-)

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 pro 18:12
od abgx1
Na jednej strane mas pravdu.

Na druhej strane pri rychlostiach "blizko" Vmax spotrebuvavas na "boj" s odporom vzduchu takmer 100% vykonu. Takze je rozdiel ci na jazdu 160tkou spotrebuvavas trebars 60% vykonu a 40% ostava na "zrychlovanie" alebo ho spotrebuvavas 90% a na zrychlovanie a boj s hmotnostou ostava uz len 10%