Proporčně to vypadá jakoby znovu vynalezli Sharan.
řidičBOB píše:Čudlíky ani otočný knoflík v G8 není
Třeba ve faceliftu půjdou do sebe. Je určitě levnější nahradit mnoho hejblátek jedním velkým patlátkem, ale jinak je to dno. Snad asijská sabotáž v německých automobilkách
Hele, je to maskovaný. Pokud to bude alespoň tak praktické jako Sharan/Alhambra a bude to mít i hybrid, tak pro nás to bude za X let ideální nástupce Alhambry (máme ji teď čtvrtým rokem, 2.0 TSI, 220 koní, bezproblémové auto, praktičnost téměř dokonalá). A hybrid pro náš provoz dává smysl (to auto by jezdilo většinou na elektriku, jenom dálky spalovák).
Co je s Amarokem? V konfigu ho nemůžu najít, ale info o ukončení výroby taky ne.
Pokud není, bude nástupce taky V6 TDI?
*
Je to hrozný, jak ty auta ubejvaj. Když jsem bral GTD, říkal jsem si, jaká je škoda, že už není Genesis kupé, bez nástupce .Když koukám teď na náhradu GTD, Ranger o pětiválec přišel, Amarok teda očividně taky není (?).
Ještě mě napadlo, že teda nebudu takovej jezedák a podívám se na toho Lexe co měl honziss. A oni tam místo 3,5 V6 mají nějakou předohrabovou mrdku s omezovačem na 180 a čtyřhrnkem za pomalu 1,8 milionu? Jste se zbláznili?