Prve moje osobne pocity
+
Velmi prijemne zrychlenie do nejakych 120km/h
Vyhody plynuce z trakcie RWD
Pocitova lahkosť a mrštnosť
Manevrovatelnost v nizkych rychlostiach + polomer otacania
Vyborny komfort pruženia
Dojazd, ktory bohate postacuje ako 2. autu v rodine (niekomu aj ako jedine auto)
Uzivatelska jednoduchost (pridem, sadnem, idem, nic neriesim), nieco ako elektro kolobezka
Priestor v interieri a v kufri
-
Nemoznost citliveho ovladania plynu
Žiadne brzdenie motorom / priliš silne brzdenie motorom v režime "B"
Pri jemnom brzdeni citit jemne "prepadnutie" pedalu v momente kedy nastupia samotne brzdy
Eco gumy a z toho vyplyvajuce jazdne vlastnosti a nedrzanie na ceste
Nutnosť vypinat asistentov pred kazdou jazdou (moj osobny problem)
Nemoznost vypnut ASR/ESP ani obmedzit ich cinnost?! (moj osobny problem, ale zasahy su fakt velmi skoro a dost prisne)
Pristrojovy stit pocitovo prilis blizko, prepinanie ocami medzi cestou a info nie je uplne prirodzene (head-up by mohol byt riesenim)
nepohodlne sedadla, bez moznosti nastavenia bedrovej opierky a s "vtipnou" opierkou ruky
Pocitovo vysoke sedie
Kvalita interieru + piano plasty...celkovo tomu chyba pocit ze sedim vo VW
Ovladanie infotainmentu + dotykovy volant (moj osobny problem)
Slabo hrajuce zakladne radio
Kombinacia Keyless Go bez keyless otvarania
Dizajn exterieru
Celkovy pocit velmi podobny tomu z BMW i3