Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » pát 29 kvě 11:02

jj, moje biTDI měla moc pěkný zvuk...v jedný myčce mi dokonce chlapík nevěřil, že to není V8 :-)
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22210
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod jerry » pát 29 kvě 11:08

ctrl_j píše:
petr_riha píše:Fakt jsi natolik omezený, že naftu si kupují lidi kvůli spotřebě? Že má cenu řešit 2l/100 (oproti benzínu, dejme tomu) v porovnání s tím, o kolik je auto na pořízení dražší?
No budes se divit, ale je jich stale vetsina a lze to krasne ilustrovat na tech drazsich znackach typu M-B, BMW, Audi. Otevri si libovolny bazar a podivej se na pocty jednotlivych motorizaci modelu jako E-klasse, Petka, A6. To jsou auta v porizovacce 1.5M+, kde se da predpokladat, ze na provoz penize taky budou. V drtive vetsine ti tam bude stat 220d/350d, 520d/530d, A6 TDI 2.0/3.0.

Tipcars.cz
Ecko r. v. 2010 a vys - 43× benzin, 265× nafta tj. 86 %
Petka r. v. 2010 a vys - 77× benzin, 511× nafta tj. 87 %
A6 r. v. 2010 a vys - 22× benzin, 274× nafta tj. 93 %

Vcera jsem potkal S-klasse v Longu. Na zadku 350d…

Plně souhlasím. Co já v životě potkal navenek bohatých kolenovrtů. Když to někdo přizná, ok. Ale když ti začne říkat, že o spotřebu vůbec nejde, ale že je s naftou lepší a komfortnější svezení? :D
Naposledy upravil jerry dne pát 29 kvě 11:33, celkově upraveno 1
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2073
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod honziss » pát 29 kvě 11:16

HondaMan píše:ad benzin nebo nafta: Upřímně, jaký je argument pro benzin u malých/běžných motorů? Např. 2.0TDI vs. 1.5TSI nebo 2.0BiTDI vs. 2.0TSI?

Zvuk stojí za prd u obou, krátké trasy nedělají dobře ani benzinu, spotřeba je stále u benzinu vyšší a při aktivnějším ježdění roste mnohem rychleji, dojezd má lepší nafta, charakteristika vyhovuje každému jiná, servis podobný, spolehlivost podobná, složitost podobná (přímý vstřik, DPF/GPF, turbo...)


Urcite bych neuprednostnil benzin pred dieslem za kazdych okolnosti. Ale, pro me: R4 sice nema buhvi jak krasnej zvuk, ale rozhodne dela mensi hluk TSI nez TDI, vetsi rozsah pouzitelnejch otacek a z toho vetsinou vychazi lepsi chovani motoru ve spolupraci s prevodovkou, DSG radi proklate brzo u TSI i TDI, ale TDI vic vibruje a duni. Reakce na plyn od roku 2019. Kdyz vezmu realny rozdil ve spotrebe pri normalnim pouzivani kolem 2-3l, rozdil v kupni cene ve prospech benzinu (i kdyz nevim jak u tiguana), tak ja bych byl na vazkach nekde u 30tkm/rok.
V6...340k jenom :(
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2533
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod honziss » pát 29 kvě 11:18

Ale treba treba kdyz jsem zkousel Stelvio benzin vs diesel, tak tam bych bral benzin vsema deseti, neb me vylozene bavil svou nedokonalosti (turbo dira, hrubej zvuk, prevodovka se nebala podradit a tak).
V6...340k jenom :(
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2533
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Stepan » pát 29 kvě 11:42

Tak on není benzín jako benzín žejo. Nějaká naturbená petflaška bude prudce nekomfortní, protože se "furt" kvaltuje. A uplatní se argument Marka, že nafta jede od sklepa. Oproti tomu třílitr a vejš, ideálně s turbem, už tu křivku průběhu má pro běžné použití lepší, "stolová hora", a je to taky o něčem jiným.

Offtopic poznámka -> stojím před rozhodnutím jestli si, jako jediný osobní auto, nechat na podzim Imprezu nebo koupit naftovej šestrihnek. S4 nebo M340d, mercedes naftovou šestku v týhle třídě nemá. Nákladově je to podobný, pecku na ztrátě ceny, kterou mi zařídí malá šestiválcová prémie, Impreza na spotřebě v rámci 200, možná 300 tis. km nějak výrazně nepřekoná. Při rozdílu spotřeby nějakých 4-5 litrů, horší to dlouhodobě nebude. Navíc už je "doma", takže nějaká ztráta na pořizovačce už proběhla, takže ji nemusím tolik řešit. A cenu bude držet líp.
A ačkoliv jsem mladej, dynamickej a ochotnej snášet ústrky na komfortu a navíc tu Imprezu umím líp vysvětlit*, tak mě varianta nějakýho fotr wágnu v naftě láká čimdál tím víc. Ta samozřejmá rychlost kdykoliv a kdekoliv je návyková. Je mi ze mě trošku smutno :(

*mladej kluk v rodinný firmě zákazníkovi líp vysvětlí dražší "fanouškovský" auto než "prostě Audina pyčo". Nedávno jsem za auto čočku dostal a neni mi to příjemný. :(
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3538
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod M.Z. » pát 29 kvě 12:07

To tě začal zákazník peskovat za drahé auto, jo?
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3691
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Snowman000 » pát 29 kvě 12:16

Stepan: A co tak skusit mix oboch? S3 sedan? :ymhug: (iked ja bych osobne isiel do manualu)
https://www.dasweltauto.cz/detail/22985 ... up=audi-s3

Alebo Golf R Variant? Ten nikoho srat teda nebude :ymparty:

Ale z tychto dvoch bych asi volil M340d...predsa len je to novsie generacne ako A4 a urcita zabavnost tam snad este nejaka ostala...
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4506
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » pát 29 kvě 12:33

M.Z. píše:To tě začal zákazník peskovat za drahé auto, jo?

Normální stav. Stalo se mi to x krát :-(
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22210
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » pát 29 kvě 12:35

Stepan: krátkodobě ta spotřeba V6 nafty bude lítat i hodně přes 10. Ale v celkovém součtu to pak hází vcelku zajímavá čísla.
V6 biTDI s úpravou ŘJ, když jsem to dával pryč:
Přílohy
55056242-C2B9-4576-9CAF-FF7E0710FD19.jpeg
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22210
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod M.Z. » pát 29 kvě 12:47

řidičBOB píše:
M.Z. píše:To tě začal zákazník peskovat za drahé auto, jo?

Normální stav. Stalo se mi to x krát :-(


To se mi s pickupem nemůže stát :D
Ale vážně, reagujou na něj pozitivně, hlavně když něco táhnu.

Štěpán: já bych jezdil STI, na obyčejná auta je vždycky čas.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3691
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků