Stránka 328 z 437

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 22 led 18:07
od honziss
Lachende Bestien píše:Nic proti vývoji čím dál výkonnějších a jasnějších světel do pojízdných plechovek ovšem protijedoucí to málokdy ocení. B-)
Za prvnich 10tkm na me ani jeden protijedouci nebliknul, takze ja bych rekl ze sakra dobry. V jinejch autech jsem to vzdycky mel a nakonec nikdy nepouzival, v touaregu to mam zapnuty furt.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 22 led 18:23
od Lachende Bestien
Pravda, problém není ani tak ve výkonných světlometech samotných jako v tom, že nám osobní plechovky značně nabobtnaly, takže se světla montují dost vysoko ve srovnání s relativně nedávnou dobou. :ympeace:

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 22 led 18:39
od řidičBOB
Tak ono pro protijedoucí nejsou zrovna příjemná různá obstarožní světla. Čím modernější technologie, tím víc je světelný tok pod kontrolou.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 22 led 19:34
od francis
Stinovani neni vubec na takove urovni, aby se mohlo pouzivat bez oslnovani ostatnich. Ani turek to zatim neumi, viz osobni zkusenosti nebo test Radka z akcelerace. Mne do xichtu pali stale nekdo s hypermodernimi svetly, ted uz casteji nez jelita s blbe nastavenyma halogenama. Staci kriva cesta, zatacka, vyjezd, predjizdeni apod...situaci je milion, kdy automatika nestiha

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 23 led 09:03
od honziss
francis píše:Stinovani neni vubec na takove urovni, aby se mohlo pouzivat bez oslnovani ostatnich. Ani turek to zatim neumi, viz osobni zkusenosti nebo test Radka z akcelerace. Mne do xichtu pali stale nekdo s hypermodernimi svetly, ted uz casteji nez jelita s blbe nastavenyma halogenama. Staci kriva cesta, zatacka, vyjezd, predjizdeni apod...situaci je milion, kdy automatika nestiha
Samozrejme ze muze nastat situace kdy to automatika nezvladne, ale takovejch situaci bude v porovnani s nekym kdo pouziva a prepina dalkovy svetla manualne uplny minimum. Predjizdeni, zatacky, krizovatky, vyjezdy na hlavni, to fakt problem neni, dokonce kdyz jedes po hlavni a prijizdi auto z vedlejsi silnice, tak ho to vystinuje.

Jedina situace kde svetla nachytas je rychla jizda po okresce s horizontama, protoze kdyz jedou 2 auta 120 proti sobe pres horizont, tak se proste videt nemuzou a doba na reakci je minimalni. osobne ale budu radsi kdyz budou mit vsichni ostatni iq svetla, nez aby to byl bordel jako ted (rozptyleny svetlo ze spatnejch svetel, zapomenuty dalkovy, jizda na denni svetla ve tme/tunelech/desti, mlhovkari - to je vubec kategorie sama pro sebe).

Ze jsou svetla vejs? Jo to jsou, stejne tak u dodavek, autobusu, nakladaku. Ale kdyz si vezmes ze jsou svetla vejs o 0,5 m, nakreslis si kam maj tlumeny svetla svitit, tak zjistis, ze na rozestupu mezi auta je ten rozdil ve vysce minimalni.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 05 úno 22:09
od řidičBOB
Takže už oficiálně - V6TSI v Touregu definitivně končí - bude nahrazený V6TSI Phev. 4.0TDI končí bez náhrady a také 2.0biTDI šlus/ende.
ArteonR šútingbrejk bude 2.0TSI - tento motor bude opět 206kW.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 06 úno 16:30
od mattonecz
tak then phev nemusi nicemu vadit ne? :)

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 06 úno 17:50
od řidičBOB
Hmotnost?

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 07 úno 08:31
od Snowman000
řidičBOB píše:Takže už oficiálně - V6TSI v Touregu definitivně končí - bude nahrazený V6TSI Phev. 4.0TDI končí bez náhrady a také 2.0biTDI šlus/ende.
ArteonR šútingbrejk bude 2.0TSI - tento motor bude opět 206kW.
Dovolim si nesuhlasit...V6 TSI v Turkovi nekonci!
V 38/20 sa len prehodi na EU6AP a pokracuje dalej. V6 TSI PHEV ho len doplni a prihodi k tomu 450kg (alebo skoro dalsich 25% "mrtvej" vahy) :-o .
Koniec 4,0TDI a 2.0BiTDI ale plati... :|

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 07 úno 08:38
od řidičBOB
Tak klučina z "IVG" říkal, že šlus pro TSI 8-x