Stránka 277 z 285

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: ned 27 led 21:11
od řidičBOB
Kavis: není žádné tajemství, že dealeři vydělávají na servisu. Sám píšeš, že nejezdíš do autorizáku, takže i když zaměstnavatel provozuje 130 aut, ale nejezdí s nimi do autorizované sítě, nemůže nikdo čekat, že se nepřetrhnout, když pak mají něco řešit. Kdž vše řeší mimo autorizák, tak ať tam řeší i tu záruku :D

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: ned 27 led 21:40
od M.Z.
Jo, postupy při reklamaci aku, jsou šílené. To rychleji vyměníš motor...
Mě na M2 psal palubák, že je aku po smrti, nabili jsme ji, za 2 dny zase hláška. Nabili znovu, diagnostikou smazali hlášení a je pokoj, asi nějaký šotek.
Osobně jako majitel autoparku Fabií, bych si tu baterku koupil za svoje, než nechat auto stát kvůli pár korunám. Když se pak vyreklamuje, tak jen dobře.

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: ned 27 led 21:53
od Kavis
Provozuje jich temer 650, odhadem 130 z toho jsou skodovky. V dobe blokove vyjimky se z financniho hlediska nedivim, ze nechce velkoobchod s autodily jezdit do oe, kdyz si dily vezme za nakup ze svych zasob a prace je u nezavislych mnohem levnejsi a kolikrat i kvalitnejsi, nez v autorizaku. Me minule zamestnani byl prijimaci technik v OE, takze jsem se s nim ani nehadal, jen me ta doba zarazila, zjistit, jestli je baterka v riti a jestli auto nebere prouda, kdyz nema, podle me nemusi trvat tyden a ani ty tri dny. O tom z ceho ziji nejsme vepri :)

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: stř 06 úno 17:58
od řidičBOB

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: čtv 07 úno 11:29
od driver
M.Z. píše:Jo, postupy při reklamaci aku, jsou šílené. To rychleji vyměníš motor...
Mě na M2 psal palubák, že je aku po smrti, nabili jsme ji, za 2 dny zase hláška. Nabili znovu, diagnostikou smazali hlášení a je pokoj, asi nějaký šotek.


To není žádný šotek ale diletantství servisujícího, který žije v 20tém století.
Dnešní auta jsou pojízdná počítačová síť, optické kabely najdeš v Golfu, Can-Bus známe 30let, a i obyčejná aku má svou externí řídící jednotku, kterou je potřeba pomocí diagnostiky parametrizovat, nikoliv jen vymazat chyby.
Tak se pozná na první pohled jelito, že maže chyby nebo je vyčítá. Stupidní akční členy nebo bloky hodnot nic? Nakódovat, základní nastavení, to trvá pár sekund. I přes mobil to udělám na parkovišti, že jsi byl snad v autorizáku mi ani neříkej. Hodně štěstí, budeš ho potřebovat, aku je na nejlepší cestě k selhání, a při troše štěstí umí i řachnout :ymparty:

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: úte 12 úno 12:07
od pavproch
Fčera sem viděl Leguána I. gen FL se čtyřma laufama (na každé straně 2) a ze všech se mu dělaly bílé obláčky (čili byly funkční, žádná atrapa) - co to mohlo být? Sem prozatím vždycky viděl jen dva laufy na jedné straně (má to tak i náš leguán).

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: úte 12 úno 16:56
od řidičBOB
Dodělávka...nikdy se nic podobného nedělalo.

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: úte 12 úno 17:03
od Dix
U faceliftu Passatu digitální klíč.Funkční s Androidem 8.0 a výš.

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: úte 12 úno 17:19
od pavproch
@řB: kuju

Re: Volkswagen obecne

PříspěvekNapsal: čtv 14 úno 12:34
od pavproch
Neska sem poprvé viděl "live" v provozu T-Roc, to sem netušil, že se to už prodává. Odzadu, z boku i zepředu pěkné, nenadchne, neurazí. Tipuju, že to byl nějaký R-line nebo jaktozovou, prostě woku lahodnější verze.