Stránka 259 z 435

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 02 črc 13:57
od Snowman000
DoubleSix píše:Driver: obávám se, že manuální převodovky budou brzy výjimkou. Všechny ty asistenční systémy potřebují ke svým vylepšeným funkcím automat. Viz Subaru, s eye-sight je už jen cvt.
Dalsi dost padny dovod! Z rovnakeho dovodu je uz v 99% aut EPAS...

Driver: Aby si s tym nastupom mHEV nebol prekvapeny...to neni nejaka vec, ktoru by zakaznik sam chcel a bola to teda vysada nejakej vyssej triedy... :-B

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 02 črc 15:36
od Zajda
driver píše:Zajda: Chtějí kvedlat,cena pořizovací,náročnější údržba,životnost, servis a spotřeba. Prostě peníze.

K těm testům 1.5 TSI to nejsou relevantní testy ale subjektivní pocity pár novinářů. Někomu to nebude sedět nikdy, někdo se s tím naučí a někdo si první co udělá, vypne startstop přes napětí a pak má život jednodušší
Potřeba kvedlání u někoho, kdo se chce jen každý den posunout do práce, ustane po první jízdě v automatu.
Jestli se najde člověk, kterého vyloženě baví řídit a řadit, a oslovuje ho zrovna Polo nebo Golf, to se dostáváme už do hodně okrajové části klientely.
Samozřejmě dokud to u auta za 300-500 tis. znamená příplatek v desítkách tisích Kč, bude stále mít levnější manuál zákazníky.

Subjektivní pocity jsou jedna věc, druhá je že by stopstart a režim plachtění měl být odladěný tak, aby nad tím člověk vůbec nemusel přemýšlet. Pokud budou psychologické boje se SW v autě náročnější než řazení, pak už je opravdu lepší zůstat u manuálu :-)

A pochybuju že typického zákazníka vůbec napadne řešit deaktivaci SS a následně pochybuju, že to většina servisů ochotně udělá člověku z ulice, bez dlouholetých vztahů.
Byť např. v Dobe Caru by mi vyhověli, ale to jsme na větši vesnici a prodejce byl jednáním celkově stará škola.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 02 črc 17:47
od pavproch
Alfons? :D

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 02 črc 18:08
od Zajda
Jj, přišel jsem v sobotu půl hodiny před zavíračkou, jelikož jsem se zdržel v Suzuki, a projeli jsme ještě 2 auta.
O pár týdnů později mi sehnal předváděčku TSI 70kW pro srovnání (uvažoval jsem o Trumfu:D), samotné akci byl pak přítomen šedovlasý kolega, na jméno si nevzpomínám. I s ním byla rozumná řeč. Ani na doprogramování teploty oleje v základním palubním počítači se mi nevysmáli a tvářili se že by to zkusili vyřešit :)

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 02 črc 18:09
od driver
Mě mnohem víc rozčilují auta se spínačkou (Fabia3 např)
To ti zhasne start stop, a když to nenaskočí hned, tak vůbec a točit klíčkem honem na křižovatce je za trest.
Jak je start bezklíčový, (jsou i bez keyless, jen tlačítko na start) tak nemám problém, a když start stop vypneš, tak fajn.
Plachtím 4roky v předchozí generaci a nevidím v tom téma.
Brzdou se to přepne na rekuperaci a brzdí to motorem, plynem to vypne a zase plachtí akorát mohli nabídnout širší možnosti nastavení, mnohem širší, ve více režimech a ve více stupních, ale tak to byla první generace plachtění, počítám že teď v druhé to bude lepší.
Polo, Golf, Octavie, všichni to chtějí se silnými motory bez automatu, nechápu proč, ale chtějí, prostě konzerativní zákazník! Nejlépe by chtěli RS R a sedmikvalt manuál. Možná by i pade připlatili nad DSG šílenci :D
Start Stop Ti vypnu na mobilu, tak z toho nedělej vědu, a kdykoliv to lze vrátit ;)

Re: Volkswagen obecne

Napsal: úte 03 črc 08:25
od abgx1
Maualny 7kvalt? To vobec existuje? Ako das 7rychlosti na riadiacu paku?

Re: Volkswagen obecne

Napsal: úte 03 črc 08:34
od driver
Tak když nemáš řidičák skC tak se zkus podívat na řadičku ve starším busu kolik tam je rychlostí ;)
Proti tomu je 7q manuál úplná brnkačka bez půlek

Re: Volkswagen obecne

Napsal: úte 03 črc 09:18
od Dix
abgx1 píše:Maualny 7kvalt? To vobec existuje? Ako das 7rychlosti na riadiacu paku?
274_4e16b419e94fb.jpg

Re: Volkswagen obecne

Napsal: úte 03 črc 15:50
od abgx1
ako sa tam ta 7cka radi? :) nejak zatlacis paku, ako ked davas Rko?

Re: Volkswagen obecne

Napsal: úte 03 črc 16:21
od Dix
Nevím.Jsem to viděl jenom na fotce.