TomZ píše:To je normalni, ze ani ne po 30k km zacaly vrzat sedacky? U ridice mam ergoActive - tam vrze ta vysuvna cast a u spolujezdce zakladni varianta sedacky, kde to vrze pro zmenu primo pod zadkem. A to ze ne spolujezdci je "odsezeno" tak 10k km. (Touran 2017). U predchozho Mondea nebyl ani po 240k km problem, takze pouzivanim to nebude. Doufam,ze reklamace bude v pohode.
Tak mam stejne vozidli a sedacky zacaly vrzat v 2000km
Jsem objednan do servisu pak poreferuji.
TomZ píše:To je normalni, ze ani ne po 30k km zacaly vrzat sedacky? U ridice mam ergoActive - tam vrze ta vysuvna cast a u spolujezdce zakladni varianta sedacky, kde to vrze pro zmenu primo pod zadkem. A to ze ne spolujezdci je "odsezeno" tak 10k km. (Touran 2017). U predchozho Mondea nebyl ani po 240k km problem, takze pouzivanim to nebude. Doufam,ze reklamace bude v pohode.
Tak mam stejne vozidli a sedacky zacaly vrzat v 2000km
Jsem objednan do servisu pak poreferuji.
To je teda pekny. Cestou z prace jsem pozoroval, ze se k tomu pridalo vrzani cele sedacky spolujezdce, pokud na ni nikdo nesedi. Kdyz jsem se do ni zaprel, tak to prestalo. Tzn problem uchyceni. Chjo to zas bude vopich tyhle veci v servisu predvadet.
No jestli k tomu koncern přistoupí jako v jiných případech, tak potěš koště. Pereferuj, jak to dopadlo. Mně nechtějí uznat vadný materiál brzdového kotouče na oktávce. Nehomogenní opotřebení je dle nich důsledkem běžného opotřebení. A aféra s přeskočením rozvodových řetězů byla pověstná.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Me na sluzebni fabii zacla povrzavat ridicova sedacka po cca 1500 km, takze asi dvou tydnech. Frajer mi rekl, abych to tam nechal 4 dny a uvidi se, tak sem ho poslal do riti a jel pryc. Prekvapilo me, kdyz v cca 10000 vrzat prestala. Dneska tam je 25000 a je ticho, zase ale povrzava nejaky plast nekde od spolujezdcova A sloupku, nebo dveri..
Mně dneska začal fungovat taky, nic jsem nedělal. Z infolinky odpověděli, že mám případně udělat to, co tu bylo zmiňováno výše (tj. odebrat a přidat včetně vozidla), nicméně někdy mezi osmou a dvanáctou dopoledne to začalo fungovat bez dalšího.