Řešíte kraviny, v reálu to vypadá dobře.
Berte v úvahu, že to je zacíleno do budoucnosti na modely, které se ještě nevyrábí, nelze to posuzovat tak krátkozrace z dnešního pohledu. Za pár let to bude úplně v pohodě.
Za mě je největší konstrukční humus to dělené sklo za A sloupkem řidičových dveří.
Po tom dělení totiž stéká voda z ostřikovačů která se přes A sloupek dostává na dveře a tekla by nahoru podél dveří, jenže po té dělící liště steče dolů a pak zasviní komplet celé sklo, že na špígl vidíš rázem mnohem hůře.
Musíte mýt skla na max 3 setření, při čtvrtém hrozí toto.
Jenže pak neumyjete pořádně, opakujete několikrát krátce tím máte víc intervalů.
Každý pátý interval myjete i světla.
Výsledek, zbytek točky svítí výstraha, a dolívám ostřikovače skoro pořád.
Zajímavé je, že u Arteona to šlo řešit bez toho dělení!
Taková prkotina a totálně to kazí dojem, úplně zbytečně, z celého auta, nechápu...
Dokonce už myju sklo jen do levotočivých zatáček aby mi ta voda netekla na dveře a nemusel jsem ho mýt v několika krátkých intervalech
Asi budu muset zkusit, zda ta světla půjdou posunout dál. Kdysi to šlo u minulé generace nastavit jen 0-5x . Kdyby to šlo teď posunout na 0-10x tak by to bylo řešení té malé nádržky ostřikovačů.