U těch motorů poznáš rozdíl hned podle papíru a je to tak i v reálu. Těch 110kW stačí pokud nemáš dálniční známku, nemáš tažné, čtyřkolku, automat, nezatěžuješ auto těžkým nákladem, jezdíš langzam, tak proč ne.
Ale jinak musíš jít do 150kW nebo měl bys. Protože jinak to stejně bude 110+chip, budeš tomu šlapat na krk a střelí ti hlava si myslím.
Hlavně ta verze 150kW má DSG DQ500 a to je převodovka na 600nm, co má předoklady vydržet. Nejsem si jistý, zda verze 110kW nemá slabší převodovku ale u menších aut to tak je, že jen Biturba mají tu 600nm DSG a ostatní mají sice taky už dnes 7Q ale slabší. Na to se mrkni, to může být zásadní.
PS, těch 150kW je takových divných. Motor R5 TDI 128kW byl výbušnější, rozjezdy na dvojku bez plynu, a běžná jízda měl dole víc síly a nikdy Ti při rozjezdu nechcípnul. Nevím zda to je emisní normou, nebo jinou mapou pedálu plynu, nebo oboje, ale prostě na to musíš hodně šlapat, dřív to stačilo polechtat, ale tak to bylo před 10ti lety, o to by nešlo, spíš jde o to, že z toho Ti je jasné, že ta verze 110kW je na tom stejně, taky nejede, dokud na ní pořádně nešlápneš. To třeba T4 111kW to bylo doslova letadlo, to nelze srovnávat. Navíc 110kW při 140 točí na 7 jen asi 2100ot, takže na rovinky po dálnici OK, ale do kopců je to příliš těžký převod na tak slabý motor, sice má 400nm ale né vždy a pořád.
Kolegovi ta 110kW v zimě při rozjezdu chcípla na předváděčce při rozjezdu v DSG
Chápeš to??? Byl to jen Passat a jel v něm sám. Tak říkal, objednávám okamžitě Biturbo...
150kW je mám pocit dole udušená emisemi, a nechce jet a musíš to nechat roztočit, ale když se to rozletí, tak nahoře to pak možná jede kapku lépe, než 128W verze, navíc je tam sedmička, tak ty rychlosti jsou lépe poskládané než byly u šestikvaltu.
Já bych ten slabší motor koupil fakt jen pro zaměstnance, pro sebe nikdy.