Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » pát 06 dub 13:40

Touareg 3.0TFSI pořád potvrzen od 36KT
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20937
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Zajda » pát 06 dub 16:24

EL_XEL píše:Nevíte někdo, jestli aktuální Golf R má motor s dvojím vstřikováním (nepřímé a přímé) nebo už je to ta novější varianta, co je třeba v RS245, kde je jenom přímovstřik?
Mohlo by napovědět co se tam lije za olej v případě variabilního intervalu. U TSI 180 kW nepřipouští VW 504 00/507 00 SAE 5W-30 a předepisují VW 508 00/509 00 SAE 0W-20. U starší TSI 162kW je to naopak. U pevného intervalu výměny 15 000 km jsou méně striktní.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 993
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » pát 06 dub 17:37

Dostal depku z těch dieselů a vzal si Arteon 2.0TSI 140kW 7DSG :-)
Po pár km jsem musel konstatovat, že těhle 190k je úplně jiných (1000x lepších) než těch 190 v TDI! Ale to se tak nějak dalo i čekat :D
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20937
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecně

Příspěvekod řidičBOB » sob 07 dub 15:37

Musím říct, že tenhle motor se povedl. Jak je 140kW TDI to nejhorší, co VW group kdy vyprodukoval, tak tohle TSI je super.
Není to vespod ani tolik přidušené, jede to za plynem a nahoře to má moc pěkný zvuk. Nedá mi to nesrovnat s 28i, který je opravdu nepříjemný a svým zvukovým projevem mi připomíná šicí stroj. Sound genrátor nepřítomný, což bylo velké překvapení.
Ochotně se nechá točit do 6500 otáček.
Se spotřebou je to přitom ok - dá se i lehce nad 7. Kombinace dálnice a města je někde za 8,5. Trochu problém je svižná dálnice, která je 10+, ale to se bavíme o nelegálních rychlostech.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20937
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod abgx1 » ned 08 dub 19:22

bob, ak by si nahodou mal cas, vies mi este nejak porovnat ten T6 110kw vs 150kw o com sme sa bavili vo vedlajsiom vlakne?
velmi ma to zaujima...
Uživatelský avatar
abgx1
Mistr volantu
 
Příspěvky: 588
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » ned 08 dub 20:54

No, já nevím, zda to jde vůbec nějak smysluplně srovnávat. MV je 205k DSG 4motion; Transporter je 150k 6MT FWD.
Sice je MV těžká kráva, ale když se to rozjede, tak to jede. 205k s tím nemá problém a díky DSG se člověk ani neuřadí k smrti. Cestovní rychlosti 160+ nejsou problém a dají se udrže i v dálničních stoupáních. Naproti tomu 150k v Transporteru je tak na hraně - ten motor má s tím autem opravdu co dělat. Třeba ve čtyřech lidech a nějaké té zimní výstroji, to už 160tku ve stoupáních neudrží a rychlost klesá někam je 110. Společnou tragédií obou aut je pak malá nádrž na AdBlu - cca 13l, což je žalostně málo na to, že ta auta jsou určená jako polykače kilometrů.
Spotřeba u biTDI je cca 9 a víc. Dálnice je průser, i když sedmička netočí nijak závratně moc, protože ta kontrukce a hmotnost k tmu, si berou svou daň. Když blbě fouká vítr, tak klidně 11 a to jedeš třeba jenom 145 tacho. 150k verze jezdí tak o litr míň.
Servisně s tím zatím není žádný problém - oba mají kolem 90t km.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20937
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod M.Z. » ned 08 dub 21:23

Když jsem měl možnost porovnat na krátké zkušebce MV 205k a Caravelle 150k, tak největší rozdíl byl v dálničních rychlostech, kde MV jel slušně, kdežto150k na plný plyn reagovalo dost rozvážně.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3410
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod abgx1 » ned 08 dub 21:41

ja len jazdim transportera 110kw, a vzdy ma zaujimalo o kolko je ta Bi-Tdi verzia lepsia... na testovaciu jazdu to k dispozicii nikde v okoli nieje, a zrovnavaci testo som tiez nikde nevidel...

ale tak nejak som ten rozdiel aj predtavoval
Uživatelský avatar
abgx1
Mistr volantu
 
Příspěvky: 588
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » pon 09 dub 06:32

Na té dálnici je to znát velmi.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20937
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod driver » pon 09 dub 06:41

U těch motorů poznáš rozdíl hned podle papíru a je to tak i v reálu. Těch 110kW stačí pokud nemáš dálniční známku, nemáš tažné, čtyřkolku, automat, nezatěžuješ auto těžkým nákladem, jezdíš langzam, tak proč ne.
Ale jinak musíš jít do 150kW nebo měl bys. Protože jinak to stejně bude 110+chip, budeš tomu šlapat na krk a střelí ti hlava si myslím.
Hlavně ta verze 150kW má DSG DQ500 a to je převodovka na 600nm, co má předoklady vydržet. Nejsem si jistý, zda verze 110kW nemá slabší převodovku ale u menších aut to tak je, že jen Biturba mají tu 600nm DSG a ostatní mají sice taky už dnes 7Q ale slabší. Na to se mrkni, to může být zásadní.
PS, těch 150kW je takových divných. Motor R5 TDI 128kW byl výbušnější, rozjezdy na dvojku bez plynu, a běžná jízda měl dole víc síly a nikdy Ti při rozjezdu nechcípnul. Nevím zda to je emisní normou, nebo jinou mapou pedálu plynu, nebo oboje, ale prostě na to musíš hodně šlapat, dřív to stačilo polechtat, ale tak to bylo před 10ti lety, o to by nešlo, spíš jde o to, že z toho Ti je jasné, že ta verze 110kW je na tom stejně, taky nejede, dokud na ní pořádně nešlápneš. To třeba T4 111kW to bylo doslova letadlo, to nelze srovnávat. Navíc 110kW při 140 točí na 7 jen asi 2100ot, takže na rovinky po dálnici OK, ale do kopců je to příliš těžký převod na tak slabý motor, sice má 400nm ale né vždy a pořád.
Kolegovi ta 110kW v zimě při rozjezdu chcípla na předváděčce při rozjezdu v DSG =)) Chápeš to??? Byl to jen Passat a jel v něm sám. Tak říkal, objednávám okamžitě Biturbo...
150kW je mám pocit dole udušená emisemi, a nechce jet a musíš to nechat roztočit, ale když se to rozletí, tak nahoře to pak možná jede kapku lépe, než 128W verze, navíc je tam sedmička, tak ty rychlosti jsou lépe poskládané než byly u šestikvaltu.
Já bych ten slabší motor koupil fakt jen pro zaměstnance, pro sebe nikdy.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1597
Registrován: čtv 24 zář 14:50

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků