Stránka 3 z 437

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 29 srp 13:15
od Dix
pavproch píše:
Dix píše:Čekací doba na Passat Variant 2.0 TDI CR 125 KW DSG 4Motion je 9 měsíců.Nízké kvoty pro ČR málo podvozků 4Motion.
fčíl sem mluvil s prodejcem - tak od tohoto týdne se přijímají objednávky na Prassata B7 4-motion s plánovaným dodáním 2013!!! #:-s



Mazec.Co ti k tomu řekl ? Taky ty kvoty a podvozky ?

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 29 srp 13:18
od pavproch
přiznávám, o passatu sme mluvili jen okrajově - jsem se zmínil o Tvých 9 měsících a on kontroval, že to už není pravda, že od tohoto týdne... víc sem se neptal

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pon 29 srp 13:45
od Dix
V pohodě. :) Ale stejně dodání 2013,to je jak čekat na Ferrari nebo RR.

Alespoň,že do Caddy ti dodají. :)

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 01 zář 17:37
od pjanda
Toto je pozoruhodne. Odpojovani dvou valcu na ctyrvalci, to se muze stat jen v Evrope roku 2011 :)

http://www.autoforum.cz/bleskovky/dvouv ... lkswagenu/

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 01 zář 18:42
od Pajjoun
Čekal sem teda větší úsporu, ale vypadá to celkem dobře. Lepší než dva válce defaultně. A chiptuneři budou mít novej džob. Místo zvyšování výkonu budou odemykat válce třeba i v nižších otáčkách a menšim vytížení, než výrobce plánuje. :-)

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 01 zář 19:25
od pjanda
Pajjoun: Ano, ale me uz to vybirani "mensiho zla" u automobilovych reseni moc nebavi :) Jednou bych zase rad videl takove veci, ktere chci, ne jen ty, ktere nejmene nechci...

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 01 zář 20:30
od Pajjoun
A to už je všechno co se vyrábí tak "špatný"? Třeba Vette je celkem klasika, CTS-V taky, možná Viper. A malosériovky taky snad nebudou tak svázaný... ? Takový TVR určitě bude pořád řidičskej svátek. Nebo už i tady neni z čeho vybírat?

Ikdyž chápu, že dřív byla volba podstatně volnější a cestovní sporťák se dal vybrat i u běžnejch výrobců, né u výrobců, který dřív dělali HC auta... A navíc vyhlídka do budoucna...

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 01 zář 21:13
od pjanda
Pajjoun: Jeste to nedospelo do stavu, kdy uz by nebylo co koupit, ale rozhodne to k nemu speje. Videt to muzete i na tom, ze je treba hledat cim dal specifictejsi vyrobky, i kdyz mate docela obycejna ocekavani. Vam se to libi? Mne ten Vas argument moc neuspokojuje, za chvili muzete take rici: vzdyt je tu jeste to Pagani Zonda :)

Ja nechci supersport, ja chci normalni auto, ktere se da ovladat, ridit, efektivne presunout. Nic vic. A nechci za nej dat nekolik milionu. Pred 10 lety jsem si mohl koupit Focus 2,0 a melo to takove parametry. Co se dnes nabizi v teto tride jako ekvivalent dnes, Golf 1,4 TSI s odpojovanim dvou valcu? Tak to pekne dekuju :)

Pokud od auta "chcete neco vic" (cokoli), pak je dnes opravdu vetsina aut spatna. Cisi z nich snizovani nakladu, orientace na plneni norem a ne zakaznickych tuzeb a pokud uz je nejaky zakaznik stredem pozornosti, pak "prumerny", ktery se jeste nenarodil.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 02 zář 08:09
od Honza42
Nechápu co se Vám na tom nelíbí. Při příměstském popojíždění 50-70km/h (kde se mimochodem pohybuje většina aut) to šetří dost podstatně, jako řidič to nemáte možnost ani poznat a je to staré nejmíň 20 let, takže žádná novota. Nic to dohromady neváží a když to konstrukčně nezprzní tak to nemá důvod k nespolehlivosti.
Koneckonců, když sundáte nohu z plynu, tak se Vám "odpojí" všechny 4 válce a u Vašeho BMW dokonce všech 6. Ó jaká hrůza.
Mimochodem, šestiválec je na odpojování válců horký kanditát. Bude-li v budoucnosti nějaký, asi se tomu nevyhne.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 02 zář 08:16
od goes
Honzo: je to sorta lidi bojujic uplne proti vsemu, co muze byt zajimave pro kvanta lidi. Auta resi jen z pohledu, ze pokud s tim neni mega zabava, nemohou si menit za jizdy predstih a rozlozeni brzdnych sil, tak je to vrak, ktery chteji urednici a ne zakaznici. Absolutne jim nedochazi vyznam aut a vyznam podobnych aut. Hazou vse do jednoho pytle. Ale to je proste uz takova poza, kdy se jiny, nez podny nazor neda cekat.