Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Za mě fuj. Přeplácanina, kterou milují asiati. Nj, ale tam je i největší trh, tak je to pro ně dělaný.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
Ten předek je i na mě takovej moc bling bling
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
Bez bodů
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5591
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Na bling bling predok je riesenie Black style paket...
PS: Budte radi ze to vyzera tak jak to vyzera...prvy navrh bol este viac cincalacky
PS2: Benzin sa odsuva na 2019...
PS: Budte radi ze to vyzera tak jak to vyzera...prvy navrh bol este viac cincalacky
PS2: Benzin sa odsuva na 2019...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Řešíte kraviny, v reálu to vypadá dobře.
Berte v úvahu, že to je zacíleno do budoucnosti na modely, které se ještě nevyrábí, nelze to posuzovat tak krátkozrace z dnešního pohledu. Za pár let to bude úplně v pohodě.
Za mě je největší konstrukční humus to dělené sklo za A sloupkem řidičových dveří.
Po tom dělení totiž stéká voda z ostřikovačů která se přes A sloupek dostává na dveře a tekla by nahoru podél dveří, jenže po té dělící liště steče dolů a pak zasviní komplet celé sklo, že na špígl vidíš rázem mnohem hůře.
Musíte mýt skla na max 3 setření, při čtvrtém hrozí toto.
Jenže pak neumyjete pořádně, opakujete několikrát krátce tím máte víc intervalů.
Každý pátý interval myjete i světla.
Výsledek, zbytek točky svítí výstraha, a dolívám ostřikovače skoro pořád.
Zajímavé je, že u Arteona to šlo řešit bez toho dělení!
Taková prkotina a totálně to kazí dojem, úplně zbytečně, z celého auta, nechápu...
Dokonce už myju sklo jen do levotočivých zatáček aby mi ta voda netekla na dveře a nemusel jsem ho mýt v několika krátkých intervalech
Asi budu muset zkusit, zda ta světla půjdou posunout dál. Kdysi to šlo u minulé generace nastavit jen 0-5x . Kdyby to šlo teď posunout na 0-10x tak by to bylo řešení té malé nádržky ostřikovačů.
Berte v úvahu, že to je zacíleno do budoucnosti na modely, které se ještě nevyrábí, nelze to posuzovat tak krátkozrace z dnešního pohledu. Za pár let to bude úplně v pohodě.
Za mě je největší konstrukční humus to dělené sklo za A sloupkem řidičových dveří.
Po tom dělení totiž stéká voda z ostřikovačů která se přes A sloupek dostává na dveře a tekla by nahoru podél dveří, jenže po té dělící liště steče dolů a pak zasviní komplet celé sklo, že na špígl vidíš rázem mnohem hůře.
Musíte mýt skla na max 3 setření, při čtvrtém hrozí toto.
Jenže pak neumyjete pořádně, opakujete několikrát krátce tím máte víc intervalů.
Každý pátý interval myjete i světla.
Výsledek, zbytek točky svítí výstraha, a dolívám ostřikovače skoro pořád.
Zajímavé je, že u Arteona to šlo řešit bez toho dělení!
Taková prkotina a totálně to kazí dojem, úplně zbytečně, z celého auta, nechápu...
Dokonce už myju sklo jen do levotočivých zatáček aby mi ta voda netekla na dveře a nemusel jsem ho mýt v několika krátkých intervalech
Asi budu muset zkusit, zda ta světla půjdou posunout dál. Kdysi to šlo u minulé generace nastavit jen 0-5x . Kdyby to šlo teď posunout na 0-10x tak by to bylo řešení té malé nádržky ostřikovačů.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27054
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Říká někdo, kdo není ochoten za takové "kraviny" utratit 2mio+ ??driver píše:Řešíte kraviny, v reálu to vypadá dobře.
Pro každého to v reálu vypadá jinak...já mám s tím dizajnem také krapet problém. Dole to vypadá jako T-Roc a od půlky jako nějaké SrandaFé
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Cayenne by se Ti mohl líbit
Pro mě je představa vybírat auto podle designu zcela zcestná, pro mě roli hraje jen parametr "dobrý sluha"
Podle vzhledu se vybírá možná ženská ne auto.
Ale kupodivu to neplatí absolutně.
Budu si protiřečit ale to je život.
Zrovna na tom posledním videu ten R-line vyhřívaný volant je OK, ale není to TOP.
Jakmile máš bufík a/nebo garáž, ten vyhřívaný volant vyhříváš 1% času. 99% času tudíž bych ocenil R-line volant s kulatým bagem bez výhřevu.
Vypadá to hned mnohem lépe.
Ukazuje se, že žádné pravidla neplatí absolutně. Prostě každému vyhovuje něco jiného.
Pro mě je představa vybírat auto podle designu zcela zcestná, pro mě roli hraje jen parametr "dobrý sluha"
Podle vzhledu se vybírá možná ženská ne auto.
Ale kupodivu to neplatí absolutně.
Budu si protiřečit ale to je život.
Zrovna na tom posledním videu ten R-line vyhřívaný volant je OK, ale není to TOP.
Jakmile máš bufík a/nebo garáž, ten vyhřívaný volant vyhříváš 1% času. 99% času tudíž bych ocenil R-line volant s kulatým bagem bez výhřevu.
Vypadá to hned mnohem lépe.
Ukazuje se, že žádné pravidla neplatí absolutně. Prostě každému vyhovuje něco jiného.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27054
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Bufíka sice máš, ale volant je stejně studený ještě pár desítek km - výhřev nutný! Pro mne je obojí v kategorii "must have". Navíc, když už kupuji auto, které je v základu za 1,7, tak příplatky v hodnotě dobře vybavené Octavie, mne už asi nezničí. A také za ty peníze chci nejenom, aby to auto bylo funkční, ale aby taky nějak vypadalo...přece jenom se na něj budu nějaký ten pátek také koukat - zvenku i zevnitř.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Když porovnám třeba současné Waze, které mi kolikrát i na D1 mezi Humpolcem a Prahou neumí najít Rozvodov, víš proč, tak ty Google Mapy přes Carnet na tom posledním videu s zobrazením i na AID bez náznaku zaváhání pokrytí (někde v horách) kouzlí úsměv na tváři
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)