Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27056
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Moc rád na to auto vzpomínám! Krásných skoro 220t km jsem si užil do syta
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5591
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak to slusne dalo
Ja bych sice asi nakoniec radsej toho Arteona, ale ten motor uz lepsi urcite vo VW nevznikne
Ja bych sice asi nakoniec radsej toho Arteona, ale ten motor uz lepsi urcite vo VW nevznikne
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27056
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jestli 3.6VR6 nebo 2.0TSI ve čtyřválci - neváhal bych ani pikosekundu. Akorát bych volil 18” a ne 19” kola.
Další “technické” vymoženosti Arteona ani nekomentuji.
Btw: jinak ten můj byl úplně ve full výbavě, vč. adapt tempomatu, který kupodivu fungoval, i když jsem znak obalil sněhem. U B8/Arteona stačí, aby trochu drsněji pršelo a systémy vypadnou rovnou všechny. U lehounkého sněžení dtto.
Další “technické” vymoženosti Arteona ani nekomentuji.
Btw: jinak ten můj byl úplně ve full výbavě, vč. adapt tempomatu, který kupodivu fungoval, i když jsem znak obalil sněhem. U B8/Arteona stačí, aby trochu drsněji pršelo a systémy vypadnou rovnou všechny. U lehounkého sněžení dtto.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Jo, ty padající systémy při často i jen dešti jsou u VW na houby. Na druhou stranu, dneska je doba taková, ze se systémy (nemyslím jen toto v autě) odstavuji zbytecne úzkostlivě brzy, takový trend doby.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5591
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Volba motora je jasna, tam ziadny kontest fakt nie je. Ten zvuk VR6 je bozi, linearita a priebeh detto. Na druhu stranu to TSI v Arteone ma neuraza a vykonu to ma az az. A mensi motor nad predkom a ten novy zadny diff robi zazraky s jazdnymi vlastnostami a uzil som si na nom aj SVK RingřidičBOB píše: ↑pát 25 lis 19:29 Jestli 3.6VR6 nebo 2.0TSI ve čtyřválci - neváhal bych ani pikosekundu. Akorát bych volil 18” a ne 19” kola.
Další “technické” vymoženosti Arteona ani nekomentuji.
Btw: jinak ten můj byl úplně ve full výbavě, vč. adapt tempomatu, který kupodivu fungoval, i když jsem znak obalil sněhem. U B8/Arteona stačí, aby trochu drsněji pršelo a systémy vypadnou rovnou všechny. U lehounkého sněžení dtto.
Caro ma ta R36 velke...ale na daily bych urcite radsej Arteon (ano infotainment je des, ale furt lepsie jak Golf VIII a asistentov trvalo OFF takze ich nefunkcnost na zaklade pocasia ja fakt nepocitujem ) a na vikendovku ma R36 pre mna jeden zasadny problem...DSG...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27056
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Je pravda, že ve 140kmh to dávalo 4100 ot. To tě už na cestě do Mnichova trošku sere
2.0tsi mě neuráží a asi s ním najedu podobně jako s 3.6. Ale prostě to není ono.
Ze systémů používám pouze mrtvý úhel a právě ten adapt tempomat (bez prediktivních fcí, samozřejmě!). Jezdím dálky nebo stojím v kolonách a u obojího je to super.
2.0tsi mě neuráží a asi s ním najedu podobně jako s 3.6. Ale prostě to není ono.
Ze systémů používám pouze mrtvý úhel a právě ten adapt tempomat (bez prediktivních fcí, samozřejmě!). Jezdím dálky nebo stojím v kolonách a u obojího je to super.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Jako já ten infotainment u Golfa 8 po všech těch stížnostech očekával strašný. Ale nakonec po skoro čtvrt roce provozu to u našeho kusu není žádná hrůza. Jezdím tím denně a samovolný restart jsem zažil jednou, nutný restart z mé strany taky jen jednou(jen točící kolečko načítání profilu po startu) . Jelikož je to už verze po tom hardware update, tak rychlostí to hodně překonává infotainment který máme v Mazdě 6 (což je teda už historická záležitost).
Klimu jsem jednou nastavil a od té doby neměl důvod řešit, na vyhřívání sedadel ten "dvojhmat" na liště funguje vždy hned po startu. A volant má naštěstí Alltrack klasicky tlačítkový.
Asistenti nikdy během jízdy ani v dešti (a to v Belgii prší často) nikdy nevypadli. I to bezdrátové AA funguje prakticky bez výpadků. Tady spíš můj Galaxy S21 po poslední aktualizaci na Android 13 se začal v kombinaci s bezdrátovým nabíjením dost přehřívat - těch věcí se tam ale Samsungu nepodařilo víc.
Nicméně nebudu jen chválit, auto je většinou v garáži, nicméně když už ho nechám venku a právě zaprší, když zrovna jen stojí, tak to mě většinou čeká přivítání ve formě nefunkčního Side assist, nebo Front assist a podobně.
Vlastně mě nejvíc sere hlasitý zvuk blinkru a pak precrash při parkování, kdy kdykoliv zrychlím nad 3 km/h tak mi zadupne brzdy - úzký vjezd do garáže + průjezd kolem sousedovic auta = nepřetržitý tón senzorů a Golf si očividně myslí, že se chystám něco trefit.
Klimu jsem jednou nastavil a od té doby neměl důvod řešit, na vyhřívání sedadel ten "dvojhmat" na liště funguje vždy hned po startu. A volant má naštěstí Alltrack klasicky tlačítkový.
Asistenti nikdy během jízdy ani v dešti (a to v Belgii prší často) nikdy nevypadli. I to bezdrátové AA funguje prakticky bez výpadků. Tady spíš můj Galaxy S21 po poslední aktualizaci na Android 13 se začal v kombinaci s bezdrátovým nabíjením dost přehřívat - těch věcí se tam ale Samsungu nepodařilo víc.
Nicméně nebudu jen chválit, auto je většinou v garáži, nicméně když už ho nechám venku a právě zaprší, když zrovna jen stojí, tak to mě většinou čeká přivítání ve formě nefunkčního Side assist, nebo Front assist a podobně.
Vlastně mě nejvíc sere hlasitý zvuk blinkru a pak precrash při parkování, kdy kdykoliv zrychlím nad 3 km/h tak mi zadupne brzdy - úzký vjezd do garáže + průjezd kolem sousedovic auta = nepřetržitý tón senzorů a Golf si očividně myslí, že se chystám něco trefit.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27056
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak bezdrátové nabíjení mi na iPhonu spouští platební karty a nenabíjí. Ani Passat a ani Touareg. Až T6.1 funguje. Ale spíš to udržuje baterku, než že by to nabíjelo…když jedu bezdrát waze.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Ono i v Golfu je to udržovací. Do té aktualizace telefonu to ale třeba 2 hodinky fungovalo, při bezdrátovém Waze a Spotify skrz AA, bez přehřívání. No v pátek telefon dal půlhodiny.
Je to podle mě ale od modelu auta. Známý provozuje kombinaci Arteon SB a taky Samsung a bezdrátové nabíjení prakticky nefunguje (jen se odpojuje a připojuje) a o nějaké funkčnosti bezdrátového AA se taky nedá vůbec mluvit.
Je to podle mě ale od modelu auta. Známý provozuje kombinaci Arteon SB a taky Samsung a bezdrátové nabíjení prakticky nefunguje (jen se odpojuje a připojuje) a o nějaké funkčnosti bezdrátového AA se taky nedá vůbec mluvit.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Re: Volkswagen obecne
V tomhle sajrajtu mi na G7,5 nonstop nefungujou zadní parkovačky. Respektive mají pocit, že furt do něčeho bourám. A samozřejmě si i mačkají automaticky brzdu. Což nevím jak vypnout, ani kterej kabel štípnout.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))