Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1509
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

V koncernu se už na dieselgate asi zapomnělo...jelikož byl nedávno vyřazen motor 1.5TSI EVO (zrušeno asi 2000 aktivních objednávek klientům jenom v CZ) a zákazníkům se místo toho nabízí diesel (značně podpořen importem) ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
Příspěvky: 1136
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od vonkreuz »

Ta hudba je k VW víc než příhodná. Unylá, monotónní, nezáživná, stále na jedno brdo. První půl minuty bez změny.
budik
Pan Řidič
Příspěvky: 244
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od budik »

abgx1 píše:o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?
Souvisí to s jiným problémem, který měli s T6 cca rok zpátky - nemohli je dodávat (nezpůsobilé k provozu), protože se mj. přišlo na to, že Adblue se nevstřikuje při regeneraci DPF. Takže se jim T6 hromadily na dvorku v Hannoveru, než provedli SW úpravu, pak mohly zase do prodeje, ale zároveň se zavázali, že zpětně upraví všechny do té doby dodané T6 TDI. Ta úprava má spočívat hlavně v tom, že se má začít vstřikovat Adblue i při regeneracích, a snad i regenerace má být častěji...Tolik co jsem načetl na německém fóru, ale už před cca dvěma týdny, už jsme to mezitím částečně pustil z hlavy, tak mě nechytejte za slovo, pokud jsem to příliš zjednodušil. Určitě to zvýší spotřebu Adblue, nejspíš i výrazně (nejde o těch pár korun, ale o otravu s tankováním, není všude). Jinak zrovna motor mi funguje k naprosté spokojenosti, takže se mi do něj taky nechce nechat sahat.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

řidičBOB píše:V koncernu se už na dieselgate asi zapomnělo...jelikož byl nedávno vyřazen motor 1.5TSI EVO (zrušeno asi 2000 aktivních objednávek klientům jenom v CZ) a zákazníkům se místo toho nabízí diesel (značně podpořen importem) ;-)
Tak ide najme o Golf family, ktora uz pomalinky odumiera pred prichodom VIII a ide o 1,5 TSI 96kW s DSG a dosli uz kvoty...a kedze diesel uz nik nechce, tak to treba zase zadotovat ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

V konfigurátoru se objevil u Tiguanu 2.0TSI 169kW. Nicméně tento motor fakticky nelze objednat :-)
Trochu mi to přijde, jako by se někdo snažil ten koncern definitivně pohřbít :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od pavproch »

Co to je za aféru s tím 1.5TSI? To je přece nový motor, ten by měl EURo6 splňovat, ne? Proč ho stahujou? To je kvůli temu kolísání otáček co si tu na něj někdo stěžoval?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1509
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

budik píše:
abgx1 píše:o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?
Souvisí to s jiným problémem, který měli s T6 cca rok zpátky - nemohli je dodávat (nezpůsobilé k provozu), protože se mj. přišlo na to, že Adblue se nevstřikuje při regeneraci DPF. Takže se jim T6 hromadily na dvorku v Hannoveru, než provedli SW úpravu, pak mohly zase do prodeje, ale zároveň se zavázali, že zpětně upraví všechny do té doby dodané T6 TDI. Ta úprava má spočívat hlavně v tom, že se má začít vstřikovat Adblue i při regeneracích, a snad i regenerace má být častěji...Tolik co jsem načetl na německém fóru, ale už před cca dvěma týdny, už jsme to mezitím částečně pustil z hlavy, tak mě nechytejte za slovo, pokud jsem to příliš zjednodušil. Určitě to zvýší spotřebu Adblue, nejspíš i výrazně (nejde o těch pár korun, ale o otravu s tankováním, není všude). Jinak zrovna motor mi funguje k naprosté spokojenosti, takže se mi do něj taky nechce nechat sahat.
Tak doplnanue adblue je to posledne co mi robi problem... Asi 300m odomna je benzinka ide maju adblue tankovaciu pistol... Asi 25centov za liter

Cize popri tankovani nafty tam za minutu natlacim tych 10-12l, zaplatim 2,5€ a vybavene
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od ctrl_j »

Jo no, doplnovat adblue do nekterych aut je vylozene zabava

„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět