Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5459
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Když já asi potřebuju kombicek x_x
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5592
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Kym nemas dve deti tak nepotrebujes a vtedy uz je aj tak lepsi Multivan :ymblushing:

Tak potom uz len jedine ORS...ta uz sa tiez s manualom nevrati...
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/c ... X4PY158950
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2554
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Vrooom »

No bral bych golfa s tím šikovným diffem, pokud bych na to měl. Jinak asi stačí fwd.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5488
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od M.Z. »

Já bych volil Golfa GTI
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5459
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Sněhulák: A jak bys popsal rozdíl mezi tou "blbou" čtyřkolkou v Cupře a FWD? Je to reálně k něčemu? Vliv na zrychlejí z místa mě až tak netrápí, spíš jestli je to v praxi poznat. Ať už na potlačení nedotáčivosti nebo obecně stabilitě v oblouku?
Jsem si už v návaznosti na předchozí debatu jeden ostrej VW benzín s DSG vyzkoušel a naznal jsem, že bych se z toho asi úplně nepozvracel. Což je lepší, než jsem čekal.
Ale jak správně říkáš, manuál buď teď, nebo už nikdy. Debilní kompromisy :D

Kdybych se líp učil, M3 s manuálem by byla jasná volba a nemusel sem špekulovat.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5592
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Na suchu za mna uprimne nie. Klasicka 4x4 bude mat jak pises vyhodu v zrychleni z miesta a este vo vracakoch v ktorych poviem nie je uplne idealny asfalt a moze ti ten predok na vyjazde zacat poskakovat. Na druhu stranu bude mat GTI vyhodu v pocitovej lahkosti ci uz v zakrute, alebo aj pruznosti. Tych 300k + DSG + extra vaha trosku pocitovo trva kym sa nadychne, takze take to preskakovanie vlacika pomalo iducich mi prislo lahsie a vo vysledky rychlejsie na GTI.
Kde to GTI zacne stracat je mokro, ale zase len v ostrych zakrutach na 1-2 a zase len na vyjazde, tam proste budes musiet na ten plyn postupne. Kde sa ale lame chleba je sneh, tam tu 4x4 nech je blba akokolvek neoseres, ta ti da najviac istoty pri rozbehu alebo predbiehani. Zaroven ale ten VAQ diff na predku GTI robi oproti klasike pocitovo dost rozdiel aj v tychto situaciach hlavne ked si to porovnas s doterajsou GTD.
Nezavidim ti ten problem a sam som si hovoril, ze Golf R je prve auto kde bych tu DSG asi snad aj prekusil prave tym, ze uz to nie je ta "blba" 4x4, ale ak ma byt volba Cupra 4x4 a GTI tak by to u mne vyhralo GTI s manualom ;)
Ty mas este vyhodu, ze ked nasnezi tak zoberes STI z domu :ymhug:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
honziss
Letec
Příspěvky: 3465
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Stepan píše: čtv 11 dub 21:29 Sněhulák: A jak bys popsal rozdíl mezi tou "blbou" čtyřkolkou v Cupře a FWD? Je to reálně k něčemu? Vliv na zrychlejí z místa mě až tak netrápí, spíš jestli je to v praxi poznat. Ať už na potlačení nedotáčivosti nebo obecně stabilitě v oblouku?
Jsem si už v návaznosti na předchozí debatu jeden ostrej VW benzín s DSG vyzkoušel a naznal jsem, že bych se z toho asi úplně nepozvracel. Což je lepší, než jsem čekal.
Ale jak správně říkáš, manuál buď teď, nebo už nikdy. Debilní kompromisy :D

Kdybych se líp učil, M3 s manuálem by byla jasná volba a nemusel sem špekulovat.
Když jsem měl Cupru FWD, tak mě štvalo jak to při rychlejším výjezdu z vracáku nebo křižovatky při menším gripu vždycky rozdriblovalo kola. Sice hrabala obě kola, ale špatný. Myslím, že to je limit McPherson přední nápravy a silnější předokolky potřebujou sofistikovanější, jako měl třeba Focus RS MKII nebo jako má teď poslední Civic Type R.

A kdybych si měl koupit nějakej hothatch teď, beru radši Type R než Golf R :x
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5592
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Honziss: Ak s tym planuje na okruh tak jo ale ako daily bych do toho ja teda nesiel. V reale to nebude o tolko rychlejsie ako blbe GTI za 60% ceny, ktore mu bude zrat vyrazne menej a bude vo vsetkych ohladoch lahsie na zivot.
Uznavam ale ze novy Type-R som nejazdil ale ak je to co i len trochu podobne charakterom a naladenim i30N a predoslemu Type-R a vsetko naznacuje ze ano tak to co som napisal proste plati.
Zaroven uznavam, ze uz som na tieto hardcore FWD HH moc stary a nepochopil som ani vyznam Golfu TCR/Clubsport oproti klasickemu GTI :ymblushing:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
jerry
Letec
Příspěvky: 3347
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od jerry »

Jak jsem svého času uvažoval o S1, tak jsme tu probírali, že nemá klasické quattro, ale nějaký vylepšený haldex. A nikde jsem k tomu nenašel detailní porovnání v praktickém provozu. Jen na nějakém německém webu bylo srovnání aut na okruhu a tehdy bylo S1 o trochu rychlejší a lépe hodnocené než klasické GTI.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5459
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Hale ale já myslel, ze GTI s manualem nemuze bejt performance, tzn. svor nehrozi. To elektronicky siditko by naopak melo i mit 7,5gtd.
Add TypeR -> jsem si zkusil jezdit mesic s sti vopravdu daily. Polem, nepolem, do kramu, do Sudet…
Pri tom dennim pouziti strasne moc bere a tech situaci, kdy za to vopravdu vezmes tak, ze by ses s normalnim hh takhle nesvez bylo fakt pomalu.
Jasne, ridit to po okresce je strasne prijemny, ale kdyz ti to za den po desaty kucka po ubrani plynu v kolone na jednicku, tak si na par minut starej liftoff ve 120 ani nevzpomenes, a nejradsi bys to rozkopal a sel na autobus… :)
TypeR bude imo velmi podobnej. A to uprimne necu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět