Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

řidičBOB píše:Tak Touareg hybrid zatím jenom pro Čínu. A s 2.0TDI.
Shit :-(

Já teď na chvíli ECO %%-
Nechci úplně Touarega, ale kdyby ty jejich plugin hybridy nebyly tak drahé, tak to bereme hned. Žena toho naskáče hodně po městě, takže si Alhambra 2.0 TSI vezme svůj podíl benzínu, tj. elektromotor s dobíjením ze zásuvky by byl ideální, mimo město je ten motor relativně úsporný. To by byla kombinace, to by se mi líbilo. Ideálně pak klidně předek nechat, jak je a elektromotory nechat pohánět prdel. A člověk tím i zabije problém s trakcí v některých situacích.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od mattonecz »

řidičBOB píše:Tak Touareg hybrid zatím jenom pro Čínu. A s 2.0TDI.
Shit :-(

Já teď na chvíli ECO %%-
da se do toho virtualniho kokpitu zobrazit i nejaky info z AA nebo Carplay?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

mattonecz píše:da se do toho virtualniho kokpitu zobrazit i nejaky info z AA nebo Carplay?
NE
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od driver »

Řekněte mi někdo, z jakého důvodu nenasadil VW-AG do všech aut (kromě nejmenších VW-UP, kde to je pochopitelné) od Pola nahoru manuální šestikvalty v základu (nebo aspoň zpočátku souběžně volitelně) a od Golfa nahoru manuální sedmikvalty?
Fiat měl už před 10-15lety šestikvalt manuál v kde jakém mini třeba v Pandě, v Puntu...
Narážím na to, že nyní postupně z důvodu emisí budou všude ve střední třídě buď DQ381 a manuální převodovky v podstatě pomalu končí...
Jaký to má důvod?
Corvette, Porsche, při jejich objemech prodejů do toho šli dávno, a v miliónových sériích každý rok jen třeba v MQB by se to nezaplatilo? A teď řada modelů s manuálním šestikvaltem končí výrobu, protože sedmikvalt má nižší emise a budou jen s DSG.
Ani A4 a Passat takovou převodovku nemají přitom by po ní skočil každý druhý.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3960
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od HondaMan »

driver píše:Ani A4 a Passat takovou převodovku nemají přitom by po ní skočil každý druhý.
To si právě nemyslím. Když pominu pár nadšenců, tak minimálně mé okolí touží po automatech a jediné co brání masivnějšímu rozšíření je strach z nákladné poruchy případně neznalost.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od driver »

Ti, co mají strach, tak kupují zaručenou techniku jako jsou Dacia Logan a hned na třetí STK je vyhodí pro korozi :D
Co se týká spolehlivosti, existují verze, kde byly automaty na tom nejen podobně ale snad dokonce reálně odolnější než manuály, namátkou uvedu třeba VW T5 ;)

Myslíš tedy, že není poptávka po takové manuální převodovce a než vyvinout a nasadit sedmikvalt manuál, je lepší přestat nabízet portfolio s manuál převodovkou? To by dávalo smysl, ale zdá se mi to šílené
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Driver: Na toto nie je kratka a jasna odpoved...ale za vsetkym az na prvom mieste treba hladat prachy...

1) Vyvoj takej prevodovky stoji prachy, vyroba stoji prachy, niekam sa to tam v tom aute musi zmestit ,homologacia kazdej jednej varianty kazdeho modelu s novou prevodovkou stoji prachy, a to vsetko kvoli par blbcom ktory nedostatocne pochopili ake je DSG free, cool a in? A ako bonus za cenu o 2500€ menej oproti DSG?

2) Treba si k tomu pridat naklady za celkovu komplexitu toho vsetkeho...Mazda, Toyota KIA a spol maju 2-3 motorizacie, 1-2 prevodovky, 3 fix vybavy, celu homologaciu WLTP zmakli za tyzden. VW? Vies mat cca 100 roznych Golfov a k tomu si pripocitaj vsetky tie mozne vybavy ktore maju z dovodu navysenia hmotnosti vplyv na CO2 (tazne, stresne okno, kolesa od 15-18...vysledok je jasny:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kri ... tomobilky/

3) Dalsi dovod ktory si tam treba pridat je ze k DSG je do buducna omnoho lahsie implementovat mHEV ako do manualov...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Zajda »

Uprimne nevim, proc by ta vetsina lidi co jezdi jen z povinnosti mela preferovat manual kvuli necemu jinemu nez cene. Pro vyrobce jeden model prevodovky taky prinese veskrze pozitiva, viz vyse Snowman. Dodal bych ze s automatem jde vice vyuzivat stopstart a plachteni. Coz je asi zase jedina vec, co by nekoho mohla skutecne odradit - u konkurence z jizdnich dojmu Golfu 1,5 TSI DSG mezi radky vyplynulo, ze s tim vpodstate nejde jezdit, jelikoz je auto schopne vypnout motor klidne pri kratkem ubrani do kopce.
《》
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od driver »

Snowman000" rozumím tomu že nebyla vůle jen nechápu proč a argumenty nenalézám

1) Vyvoj se zaplatí při tom objemu prodejů zachvíli, vyroba je rentabilní a zisková, umístit to dokázal i Fiat,homologace není argument, převodovka je klíčová výbava, když je možné homologovat dalších 100 příplatkových položek a tisíce jejich kombinací a vztah příplatku DSG a sedmikvaltu si umím představit, že by se zvedly ceny manuálu na ceny DSG, přesto by se našlo mnoho zájemců, co automaty nechtějí z principu, že chtějí kvedlat.

2) Už jsi to zmiňoval, že méně výbav je efektivnější na výrobu a homologaci, ale výše jsem uvedl že když VW nemá problém dodávat několik verzí jednotlivých výbav, třeba 15 typů zpětných zrcátek na Passata, tak jedna klíčová převodovka je snad bez diskuze, i v nových pravidlech.

3)DSG +mHEV, minimálně jednu až tři generace budou ještě malé střední a mini vozy bez MildHybridu, právě z důvodu ceny, teprve teď s tím začíná A6, teď bude B9 passat taky možné koupit bez a v další generaci B10 to třeba bude ale zase to nebude u každého Golfa, Fabie, Up...

20let tyhle pravidla neplatil pakliže právě otázka rentabilnosti nastala, tak za posledních 10-20let to mohlo být dáno na trhu. V Golfu4 v roce 95 byly šestikvalty u motoru 1.6 benzín, za příplatek a od té doby 20let žádný pokrok akorát se šestikvalty více rozšířily, ale ten sedmikvalt že nebyl ani u A4 A6 nebo u Passata, tam snad nebyl nikdy problém s penězi a návratností, a u Golfa totéž, těch prodají každý rok MILION ;)

Zajda: Chtějí kvedlat,cena pořizovací,náročnější údržba,životnost, servis a spotřeba. Prostě peníze.

K těm testům 1.5 TSI to nejsou relevantní testy ale subjektivní pocity pár novinářů. Někomu to nebude sedět nikdy, někdo se s tím naučí a někdo si první co udělá, vypne startstop přes napětí a pak má život jednodušší
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od DoubleSix »

Driver: obávám se, že manuální převodovky budou brzy výjimkou. Všechny ty asistenční systémy potřebují ke svým vylepšeným funkcím automat. Viz Subaru, s eye-sight je už jen cvt.
Odpovědět