Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27057
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
já měl kombíky a jezdil jsem i v krátkých. Krátký je o něco lehčí, takže obratnější. Ale pro 99% jízdy je to minimální rozdíl.
Souhlasím, že pro aktivní jízdu je MT lepší. Ale já bych to nechtěl. Když se kdy lehce odvázat, stačí mi i pádla pod volantem nebo manuální řazení voličem. Na vše ostatní je program S.
Stačí trošku polechtat motor nějakým SW a vše, co bylo napsáno, neplatí. Já tam měl 360k a to auto jelo neuvěřitelně, byť to byl kombík.
Souhlasím, že pro aktivní jízdu je MT lepší. Ale já bych to nechtěl. Když se kdy lehce odvázat, stačí mi i pádla pod volantem nebo manuální řazení voličem. Na vše ostatní je program S.
Stačí trošku polechtat motor nějakým SW a vše, co bylo napsáno, neplatí. Já tam měl 360k a to auto jelo neuvěřitelně, byť to byl kombík.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
pokud clovek jezdi po vetsinou dalnicich, je kratky vs kombi opravu zcela jedno. na lamani chleba prijde mimo ne, kde jak kombi, tak DSG ubiraji kus kvalit toho auta.
co se chipu tyce, ten se da samo nahodit kamkoliv, i na ten kratky s manu a to pak da obcas dost prace ukocirovat. zvlaste, kdyz elektronika haldexu neco spatne vyhodnoti a ve 130 pri plnem plynu na 3 ten zadek odpoji.
co se chipu tyce, ten se da samo nahodit kamkoliv, i na ten kratky s manu a to pak da obcas dost prace ukocirovat. zvlaste, kdyz elektronika haldexu neco spatne vyhodnoti a ve 130 pri plnem plynu na 3 ten zadek odpoji.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Volkswagen obecne
A k tomu lsd přidat tlumiče B14 s pružinami eibach a zábava je dokonalájarka píše:ad. konzervace: konzervovat Golfa, by mě asi nenapadlo . Ale obecně je to R-ko pro mě zbytečně rychlý a myslím, že větší radost by mě udělal lsd ve sportíkovi než nabušený r-kový golf (i když je to určitě hodně fajn auto).
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
Asi ne, díky. Předpokládám, že je to krátká FWD. Za prvé vycházím z toho, že Golf je o chlup lepší v ohledech materiály, komfort, odhlučnění, světla atd...když už, tak už to nej. Za druhé, pokud bych se spokojil s FWD, tak bych možná i zvažoval, jestli nezůstat u Fordu a nevzít nový Focus ST.mmira píše: budik: nechces radeji manualni Cupru ST?
Ještě si budu muset vyhodnotit, jestli by mi přece jen nestačil krátký Golf 5d. Ne že bych v tom vozil hodně lidí/věcí, ale potřebuji, aby to bylo schopné odvézt kolo/běžky apod. uvnitř a já sám jezdím se sedačkou na posledním zubu vzadu.
Re: Volkswagen obecne
ST u Seatu = kombi
Re: Volkswagen obecne
skoro trefa. jen treba v Cupre je vetsi ticho nez v Golfu, kvuli vyfuku. R obecne je v ohledu materialu a zpracovani hodne povedene. taky je o nejakych 200 az 250 t drazsi.budik píše:Golf je o chlup lepší v ohledech materiály, komfort, odhlučnění, světla atd...když už, tak už to nej.
a ano, ST = kombi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Volkswagen obecne
Hele a nebyla ta DSG blbě zpřevodovaná u té šestistupňové varianty před FL? Po FL je tam 7 stupňů a nemám pocit, že by to bylo špatně zpřevodované. Spíš bych ocenil rychlejší reakci na kickdown resp. stlačení plynu a včasnější podřazení, když jedu normálně v D a motor si kvůli spotřebě točí nějakých 1100 otáček. Ale v S k tomu v podstatě nemám výhrady. Jako manuál bych to nejspíš nechtěl (na to mám SLK )
Re: Volkswagen obecne
Focus ST mi taky vrta hlavou, kazdej test do kteryho kouknu pise, ze je pohodlnejsi a zabavnejsi nez GTI/R.budik píše:Asi ne, díky. Předpokládám, že je to krátká FWD. Za prvé vycházím z toho, že Golf je o chlup lepší v ohledech materiály, komfort, odhlučnění, světla atd...když už, tak už to nej. Za druhé, pokud bych se spokojil s FWD, tak bych možná i zvažoval, jestli nezůstat u Fordu a nevzít nový Focus ST.mmira píše: budik: nechces radeji manualni Cupru ST?
Ještě si budu muset vyhodnotit, jestli by mi přece jen nestačil krátký Golf 5d. Ne že bych v tom vozil hodně lidí/věcí, ale potřebuji, aby to bylo schopné odvézt kolo/běžky apod. uvnitř a já sám jezdím se sedačkou na posledním zubu vzadu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5591
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Mozno som niekde nieco prehliadol, ale prevody a rychlosti mi pri Golfe R vychadzaju nasledovne...pridu mi ale divne...
Podla vsetkeho posledne 2 rychlosti aj pri MT aj pri oboch DSG maju iny finalny prevod (ten druhy).
Nechcu to vlastnici probnut?
(max rychlost na DSG7-cke asi bude na dlhsie )
Zdroj:
2018
https://newspress-vwusamedia.s3.amazona ... ations.pdf
2017
https://newspress-vwusamedia.s3.amazona ... 7a87bd.pdf
Podla vsetkeho posledne 2 rychlosti aj pri MT aj pri oboch DSG maju iny finalny prevod (ten druhy).
Nechcu to vlastnici probnut?
(max rychlost na DSG7-cke asi bude na dlhsie )
Zdroj:
2018
https://newspress-vwusamedia.s3.amazona ... ations.pdf
2017
https://newspress-vwusamedia.s3.amazona ... 7a87bd.pdf
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27057
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Za mne je tedy 7DSG vláčnější. 7čka na dálnice, jinak nemá sílu. Když to srovnám s 6DSG, tak ta je
Za mne určitě dravější.
Za mne určitě dravější.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time