Bravo píše:Zdravím, potrebujem poradiť ohladom tohoto Porsche Cayenne 4.5 S TipTronic (
https://auto.bazos.sk/inzerat/70271264/ ... Tronic.php ) a všeobecne čo hovoríte na tento motor?A či ísť vlastne do benzínu alebo dieselu.Či sú to spolahlivé motory atd.Ďakujem všetkým.
Drahá kasička na peníze, počítejte bokem s penězi na servis alespoň 150.000-250.000,- Kč, dobře vybírejte po prvním majiteli a s doložitelnou historií vozidla. Ne všechny díly se dají použít z VW Touareg, mají často jiné koncovky a druhovýroba neexistuje, čili jedině shánět někde po vrakovišti, anebo dávat velké peníze za díly. Ať tak nebo tak, zabere to nejen hodně času, ale i peněz. Servis Porsche je jako u BMW nebo Audi či MB, pokud máte drahý ojetý vůz, který při nákupu stál jako nový v řádech milionů korun, servis je na stejné či podobné úrovni jako u nového vozu (co se kazí: motor, převodovka, tlumiče, světýlka v blinkrech občas nechutně praskají, co výměna, to cena v autorizáku 1200,- Kč). Tyhle mastodonti (SUV) jsou přebušelé elektronikou, takže servis takového auta je úplně na jiné úrovni jako u sedanů či kombíků, pokud se nejedná o sportovní verze AMG (MB), S/RS (Audi), M (BMW) apod.
Recenze naleznete zde, nejlépe na tom bude asi čistý atmosférický benzínový V8 motor PO FACELIFTU!!!, jinak to není vůbec žádná hitparáda. Dobře si to rozmyslete!
Recenze:
01)
http://www.autorevue.cz/test-ojetiny-su ... e-ano-i-ne
02)
http://www.tipcars.com/magazin-porsche- ... -7971.html
03)
http://auto.idnes.cz/porsche-cayenne-z- ... jetiny_fdv
Hodně štěstí při nákupu a výběru, doporučuji spíše nákup v zahraničí, u nás to bývají většinou pasti na kupce, kde Vás budou čekat drahé opravy...