o tom, že na 1.8 TSI 118 kW a 2.0 TSI 155 kW zpočátku přeskakovaly rozvody a oba motory žraly obrovské množství oleje, to ví téměř každý.
Podle několika nezávislých zdrojů ale došlo v roce 2011 (dle SM konkrétně v listopadu) k modifikaci rozvodů, pístů i pístních kroužků, a takto modifikované motory již olej nepapají

Moje otázky zní:
1, Jde podle kódu motoru, popř. VINka či čehokoliv jiného bezpečně poznat, jestli už ten či onen Passat B7 či Audi A4 má skutečně modifikované rozvody a pístní kroužky?

2, Má zde někdo Passata B7 či Audi A4 s těmito motory r. v. 2011 a dále? Žerou olej, co rozvody?
3, Jak je to se vstřikováním? V roce 2012 přišel motor 1.8 TFSI 125 kW, který údajně kombinuje přímý i nepřímý vstřik. Prošel touto změnou i 2.0 TFSI 132 a 155 kW?
Díky