Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Příspěvekod martinecko » úte 10 led 20:28

Ach so, to je slusny narast.
martinecko
Pan Řidič
 
Příspěvky: 245
Registrován: pon 09 úno 13:42

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Příspěvekod ctrl_j » úte 10 led 20:29

Werry píše:O převodovkách ve 2.0 TDI 130 kW opravdu nikdo nemáte informace? :-) Vím, že do předohrabu se dával Multitronic, který byl na štíru se spolehlivostí sám o sobě.

Co ale manuál v předohrabu? (je zde DQ350, kterou mají ostatní koncernoví sourozenci, anebo už DL382-7?)

Co Quattro s manuálem - DQ350 nebo DL382-7?
Ty to oznaceni neustale motas. Pokud pises o manualu, nemuzes zminovat prevodovky s pismenem „D“ na zacatku, to jsou automaty. Koncernove manualy jsou „M“. Druhe pismeno znaci pro jakou zastavbu ta prevodovka je. Q znaci zastavbu pro motory napric.

Cili manual MQ350 (Audi S3) neni mozne do A4 a vyse davat, tam musi mit Audi opet vlastni reseni, ale netusim jak to znaci.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 3393
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Příspěvekod řidičBOB » úte 10 led 20:37

martinecko píše:Ach so, to je slusny narast.

Ale funguje to :ymhug:
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22829
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Příspěvekod Werry » stř 11 led 20:51

ctrl_j píše:
Werry píše:O převodovkách ve 2.0 TDI 130 kW opravdu nikdo nemáte informace? :-) Vím, že do předohrabu se dával Multitronic, který byl na štíru se spolehlivostí sám o sobě.

Co ale manuál v předohrabu? (je zde DQ350, kterou mají ostatní koncernoví sourozenci, anebo už DL382-7?)

Co Quattro s manuálem - DQ350 nebo DL382-7?
Ty to oznaceni neustale motas. Pokud pises o manualu, nemuzes zminovat prevodovky s pismenem „D“ na zacatku, to jsou automaty. Koncernove manualy jsou „M“. Druhe pismeno znaci pro jakou zastavbu ta prevodovka je. Q znaci zastavbu pro motory napric.

Cili manual MQ350 (Audi S3) neni mozne do A4 a vyse davat, tam musi mit Audi opet vlastni reseni, ale netusim jak to znaci.


Máš pravdu, opět jsem se upsal =D.

M je pro manuály :-) (VW, Škoda). D automaty (y).

Osobně je mi jedno, co za skříň ve 2.0 TDI 130 kW v Audinách je. Jde mi o to, na kolik je to dimenzované. Příští rok chci řešit nové auto, tak shrozmažďuji informace, jestli je prostor pro lehčí chip :-).
Werry
Autoškolák
 
Příspěvky: 22
Registrován: stř 28 pro 14:17

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Příspěvekod axiom » pon 26 bře 14:46

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... nsmissions

Tady je to hezky přehledně, co která převodovka umí

List of DSG variants
Name Orientation Ratios Max. torque (N·m) Clutch type
DQ200 Transversal 7 250 Dry
DQ250 Transversal 6 400 Wet
DQ380[20] Transversal 7 380 Wet
DQ381 Transversal 7 420-430 Wet
DQ500 Transversal 7 600 Wet
DQ511 Transversal 10 550 Wet
DL382 Longitudinal 7 400 Wet
DL501 Longitudinal 7 600 Wet
axiom
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 26 bře 14:35

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Příspěvekod Werry » sob 10 říj 17:34

ctrl_j píše:Obecne vzato je strop dvouspojek 600 Nm, nad tuto hranici uz maji klasicke tipronic HDM automaty od ZF (Audi to znaci AL551-8Q), tim se nemusime zabyvat. Tam by mel byt strop 700 Nm a u prevodovky AL951-8Q pak 1000 Nm.

V tom strednim spektru by mely byt ctyri prevodovky:
DL382-7Q
DL382-7F
DL501-7Q
DL511-7Q

Ja se domnivam, ze DL382 se montuje do vsech 2.0 TDI a tech nejslabsich 3.0 TDI 140-160 kW a zaroven <500 Nm, DL501 do 160-200 kW a zaroven ≥500 Nm). DL511 se dava do S6 (to vim jiste).


Trošku to tu oživím - DL501 asi nebude ve 160 kW verzi (bez ohledu na předohrab nebo Quattro), jelikož MTM nabízí chip pouze
pro 200 kW verzi, které umí zvednou krouťák na 685 Nm viz zde: https://www.mtm-online.de/konfigurator/#/kit/m-2a6272326qc/tuning/a6c7ATDI200q Pro 160 kW chip nenabízí. Tím pádem ve 160 kW verzi bude s největší pravděpodobností nějaké slabší ústrojí.
Werry
Autoškolák
 
Příspěvky: 22
Registrován: stř 28 pro 14:17

Předchozí

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník