Stránka 4 z 66

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 10:12
od pjanda
Myslim, ze tyto znacky jako takove urcity druh lidi nepritahuji, maji jiz prilis siroke portfolio. Neda se rici, ze by si Mercedes A kupovali stejni lide jako Mercedes ML. Proto podobnymi predsudky vuci znackam (pokud nedelaji jedno dve auta, nebo vice aut stejneho typu) netrpim, je to dle meho nesmysl.

Podle konkretniho typu auta uz se ale na leccos usuzovat da. Treba v BMW X6 jsem jeste nevidel nikoho, kdo by se choval na silnici nebo mimo ni v pro me prijatelnych mezich :)

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 10:16
od merlin
Ale da sa aspon z casti suhlasit ze vyber auta vystihuje osobnost majitela :-?

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 10:18
od vasco
Jakože HondaMan je nespolehlivý třeba? :-D

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 10:32
od merlin
Je to kise, ale napada ma:
Volvo = opatrnost
Subaru = serioznost :D
MB = konzervativnost
BMW = dravost

neberte ma vazne ;))

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 10:40
od Prasík
no tohle opravdu nejde brát vážně :D

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 10:48
od vasco
merlin píše:Je to kise, ale napada ma:
Volvo = opatrnost
Subaru = serioznost :D
MB = konzervativnost
BMW = dravost

neberte ma vazne ;))
:D :D :D :D , už jen to subaru, když si vzpomenu na SpinneraGT :D

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 11:55
od HondaMan
vasco píše:Jakože HondaMan je nespolehlivý třeba? :-D
voe... Když je teplo, tak to jezdí docela v pohodě :-p
merlin píše:Je to kise, ale napada ma:
Volvo = opatrnost
MB = konzervativnost
BMW = dravost
Je pravda že takhle to brát nejde, ale každá značka přitahuje určitý typ lidí.
Třeba Mercedes a lékaři. Více jak polovina lékařů které osobně znám má právě M-B. Má zubařka má už asi třetí :-D

ad SpinnerGT: Toho bych za typického uživatele neoznačoval, protože takových dementů více není. On je jedinečný.

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 14:09
od pavproch
merlin píše: BMW = dravost
se musím pochválit.... neska při jednání mi obchodní partner říkal něco ve smyslu, "Vy teda ale jdete dravě za svým cílem...." :D

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 14:10
od ExFun
Tak mě včera napadlo, čím se vlastně MB-BMW (auta, ne image) odlišují třeba od VW. MB dřív býval průkopních nových technologií (ABS, airbagy, ESP). Nasazoval je za horentní příplatek, ale už ta možnost příplatku ospravedlňovala vyšší cenu. I W211 nasadila zvláštní brzdy (sice byly poruchové a skoro ji pohřbily, ale aspoň se pokusila). Momentálně by snad VW neměl mít dual-view, night vision. BMW má ještě kamery vpředu (nic z toho nemá 3er ani C-kl.). KOlem r. 2008-2010 byla kvalita materiálů i horší než u VW stejné třídy(platí pro MB i BMW).

Když si vezmu 3er, C-kl. a Passata, pořád tam rozdíly jsou. Leč zdají se mi být mnohem menší než kdy dřív byly.. Je pak bohužel otázkou, za co chce M-B, BMW prémiový příplatek... V tomto směru chápu marketingovou orientaci na mainstream. Když to mainstream je.

Co pochopit nedokážu, proč MB a BMW nepracují na rozvoji své komparativní výhody, ale naopak ji zahazují :-?? Jediná logická pro mě přijatelná odpověď zní - protože na to nemají prostředky. Tím se spirála smrti uzavírá. Nemizí však otázka co jim prostředky odčerpalo... Můžou to být nařízení EU, nebo současný vývoj několika alternativních druhů pohonu?

Re: Mercedes - auto pro masy

Napsal: úte 17 kvě 14:53
od beaumont
Souhlasím, že argumentů pro prémii ubývá.

MB, BMW nebo Alfa mají pořád třeba jednoznačně lepší podvozky než mainstream MB+BMW navíc i zadní náhon. Ale kolik % zákazníků ten rozdíl pozná a hlavně využije?
V těch mnou tak často zmiňovaných 60. a 70. letech se třeba tím Bavorem dalo jezdit rychleji a dojet do cíle mnohem dřív než VW/Fordem/Opelem, protože to BMW prostě líp jelo, sedělo, brzdilo a na okreskách bez rychlostních limitů se právě tohle počítalo. Dnes je rychlost většinou (p.Janda, Bond a někteří další prominou) určena tím, o kolik si člověk troufne překročit nesmyslné limity stanovené zákonem. Jenže i 180 - 200 na dálnici nebo 130 - 150 po okresce, což je už pro mnoho lidí extrém, zvládne celkem v pohodě i průměrné auto (řekněme Passat, Mondeo, silnější Octa...).

Prémii tak zbývají výhody typu širší nabídky motorů/převodovek/pohonů a jejich kombinací, barev, výbavy atd., snad nějaké ty lepší materiály a image. Plus extrémní verze typ M, AMG, GTA...