Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Sajmik »

Snowman000 píše:Jo tak ja prave myslel ze sa jednalo o ten predosli model Caymanu...tym padom mnou odkazovany clanok postrada zmysel 8-|

O Italii tam nebolo nic...skor som myslel ze ak ma Cayman poriesenu vacsinu veci spominanych v clanku tak by mi bolo jedno odkial pochadza...(ale samozrejme sa to tyka predosleho)
tak ital byl prodán, začal jsem pozdě bookovat termín na prohlídku v Porsche :(

narazil jsem na tuhle kolotočárnu, foukátko bych za takhle dobrou cenu snesl, ale tu barevnou kombinaci asi ne :D

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 713897fb5e
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

Žádnou kovbojku v tom nevidím, já čekal bůhvíco s tím udělal...
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Ta cena je naozaj dobra. Ale pozeral som podobne s manualom a ceny su o dobrych 8-10 000 eur vyssie a to uz sa vyplati uvazovat skor nad novym. A ked zoberiem do uvahy ze za PDK sa priplaca kolko? 2500 eur? A obdobna situacia je aj u 911 a to su len rocne auta kde by mali byt rozdiely minimalne. Trh je naozaj zasadne pokriveny v prospech manualu.

Inak ja by som uz naopak preferoval modely s turbom. U techartu to dat na 400k a neni o com. Mas auto ktore sa vyrovna 911 S za dvojnasobnu cenu.
jožko
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: stř 26 dub 17:52

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jožko »

Stepan píše:kdyby jezdil 8:0X, žralo by mu to desky víc. Kdo nebrzdí, vyhrává
:D :D =))
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Sajmik »

911T píše:Ta cena je naozaj dobra. Ale pozeral som podobne s manualom a ceny su o dobrych 8-10 000 eur vyssie a to uz sa vyplati uvazovat skor nad novym. A ked zoberiem do uvahy ze za PDK sa priplaca kolko? 2500 eur? A obdobna situacia je aj u 911 a to su len rocne auta kde by mali byt rozdiely minimalne. Trh je naozaj zasadne pokriveny v prospech manualu.

Inak ja by som uz naopak preferoval modely s turbom. U techartu to dat na 400k a neni o com. Mas auto ktore sa vyrovna 911 S za dvojnasobnu cenu.
ad manual, tohle prodával před pár týdny Porsche dealer za 59.900, teď to prodává bazarník za 63k
btw. Porsche dealeři po německu mají 78 ojetých 718S a z toho jen 5 má manual
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... ca0893e9cc

Zrychlení nemám moc vysoko v žebřičku hodnocení, spíš jakým způsobem ty výkony to auto podává. 718 jedině nějakou dobrou nabídku, ještě když to auto bude za chvíli levnější než starší 981.

Každopádně začínám mít strach, že jsem příliš vybíravej, už to trvá nějak dlouho :D
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Jo, oproti tomu oranzovemu s PDK je o rok starsie a o 8000 eur drahsie.. Nonsens.

Nejde ani tak o akceleraciu, ale o celkove spravanie auta na limite. Cayman/Boxster je extremne stabilny a agilny co je na jednu stranu velka deviza pokial ide o rychlost a cas. Na strane druhej je jazda istym sposobom nudna. 300k je tu uplna nutnost ak chces moznosti podvozka vyuzit aspon z vacsej casti. Tych 400k by uz mohla byt v tomto smere vyrovnanejsia partia. Kedze automobilka tento vykonovy hendikep nemieni riesit kvoli akejsi umelej hierarchii modelov, ja osobne turbomotor vitam. Cayman ma realne kopat uplne inu ligu a s turbom s variabilnou geometriou lopatiek sa otvaraju nevidane moznosti. :ymdevil:
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Sajmik »

A jel si s 718S? Ono takhle na "papíře" to vypadá hezky, ale k atmo šestiválci to má daleko. U 911 je to prej lepší, ale ta nepřišla o dva válce.

Každopádně pokud člověku nejde tolik o projev motoru, podvozkově a infotaimentově je 718 zase o kousek dál než 981 a co se týče toho tuningu, tak MTM umí dokone 415 koní.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Nie 718 som neskusal, ale obecne s turbami problem nemam (nakoniec turbo ma u porsche nemalu tradiciu) a ta dynamika tam bude bez ohladu na pocet valcov.
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Sajmik »

Dynamika určitě, ale projevově ten motor ztratil (dočetl jsem se, neřídil) dost i ve srovnání s novou oturebnou carrerou
Ale plně rozumím, že někdo preferuje dynamiku motoru nad projevem motoru. Možná nejsem dost rychlej :D
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Uplne takto by som to neformuloval. Dnes som si dal svoj obvykly vikendovy trip a popravde nemozem povedat ze by autu na okreskach chybala dynamika. To len ja mam taku predstavu ked budem riesit obmenu, aby to malo nejaky zmysel, musi sa to auto niekde posunut. A kedze automobilka sa k cinu nema, toto je jedna z moznosti.
Odpovědět