Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Napsal: úte 16 úno 19:34
Koukám,že v konfigurátoru mají základní modely jen 8mi kvalt PDK, Carrera S má navíc manual 7mi kvalt a GT3 má 7mi kvalt PDk,nebo manual 6ti kvalt GT.
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
Pokud s tím nehodláš drtit okruhy, tak zbytečnost.970ka píše:GT3 už je pro mě moc.
Militantní okruhoví jezdci raděj dají přednost následné RS verzi, ti silniční si rádi užijí interakci se skvostným motorem v plném rozsahu. A pokud bys kupoval s vidinou investice, manuál v podobném autě je jackpot.Lachende Bestien píše:Než ten manuální šestikvalt je asi lepší zvolit to jejich oblíbené a mezi automaty obecně celkem povedené pékádéčko. 7kvalt už by mohl být zajímavější.
Opět tě jen míjí účel s jakým to bylo navrženo. Tedy pro radost z bytí. Jednička není extrémně dlouhá, to jen že motor točí 9000. Kratší ji nikdy k rozjezdům nebudeš potřebovat a takhle ji můžeš právě použít i při jízdě a není to pak jen mrtvá váha jako v běžných autech. A dál jsou kvalty napráskané za sebou aby motor padnul po přeřazení rovnou do varu. U 7° automatu si mohli dovolit ještě agresivnější převody a 7° je otáčkově stejně jako 6° u manuálu.Lachende Bestien píše:zpřevodování působí celkem nepříliš účelně - jednička a dvojka proklatě dlouhé, a zase třeba poslední 6. převod točí cca 2,5 tácu ve 100 km/h. Prostě k autu za bezmála 4 míče se moc nehodí, i když to vyvažuje povedený zvukový projev poctivého šestiválce a fakt, že na dlouhé dálniční přesuny se podobné hračky zpravidla nevyužívají.
První co mě napadne, když vidím ty převody, že bych to pokrátil (i o 20% a mělo by to pořád dostatečnou maximálku). Pak si ale člověk uvědomí výkon toho auta a celý potenciál - to je prostě úplně jiný svět. Je super, že se ještě něco takovýho dneska vůbec vyrábí.Zajda píše:Podíval jsem na DE press kit web když na globálním jsem nic nenašel. Je to stále 6MT.
https://presse.porsche.de/prod/presse_p ... id=1177918
Prosil bych jednu v Riviera Blue a s 90litrovou nádrží
Hodil jsem převody do stroje:
K zdejsimu clanku bych dodal, ze ta hlavice je zmenena protoze Preuninger i u automatu rad radi hlavici, misto padel, coz by s tim "USB stickem" co je v normalni 911 moc dobre nesloPodle nás za tím stojí snaha prodat verzi s automatem i těm, kteří by se jinak „styděli”, že mají v GT3 automatické řazení, které ze strany nadšenců nikdy není přijímáno pozitivně - takto bude při pohledu zvenčí stěží poznat, co má auto za převodovku. Na oficiální vysvětlení zatím čekáme.
PodpisujemVrooom píše: Auto uzasne. Pro me budouci 911 touring jako daily
(ale bohate by mi stacil i camyn GTS 4.0 )
Bolo to vo videu s Chrisom Harrisom ak si dobre pamatamVrooom píše: K zdejsimu clanku bych dodal, ze ta hlavice je zmenena protoze Preuninger i u automatu rad radi hlavici, misto padel, coz by s tim "USB stickem" co je v normalni 911 moc dobre neslo