Stránka 108 z 147

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: úte 23 dub 23:59
od Lachende Bestien
Díky za stručnou lekci z historie; nakonec není důležité, kdo od koho více "kopíroval", ale to, že tu máme i přes zhovadilosti jako sazomety a povinnou úlitbu "SUV" segmentu pořád celkou výjimečnou automobilku jako Porsche, jejíž produkty považuju za jedny z nejlepších v segmentu "sportovních" a "super/hyper" aut. :x
Velmi zdařilá a osvědčená Konzeption :p , nadčasový a "zralý" (někdo by mohl říci příliš konzervativní nebo dokonce nudný :-? ) design, skvělé 6-válcové motory, nízká hmotnost, povedené převodovky/podvozky, výfuky které nervou uši/neřvou "HEY, LOOK AT MEEEEEE, I CRAVE ATTENTION!!!..."
Jen jsme velmi krátkozrace vyhnali naše Deutsche Brudern po válce; s německými platy by se na kvalitní pojízdné hračky šetřilo mnohem snadněji. :(
Já jsem ale celkem dost nenáročný, takže v zimním období na sněhu mi často v Š125 s motorem z Fáčka a volantem a sedačkou z DeltyHF k pocitu z jízdy v Porši mnoho nezbývalo. :D :ar!

Mustang GT350(R) se Fordu povedl, jen by mě asi jako hypotetického zájemce o koupi zajímalo, zda výbava obsahuje značkové protihlukové sluchátka. %-( Ne že by zvuk do 8k vytočeného osmiválce nebyl atraktivní, jen se mi jeví jako zbytečně hlučný.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 24 dub 10:31
od maciak
Pocas dvojmesacneho pobytu v usa koncvom minuleho roka som mal na 6 tyzdnov pozicany mustang gt a 350. N gt som najazdil skoro 3k a na 350 1k. Ku GT sa vyjadrovat nebudem lobo to bolo asi najvacsie sklamenie v zivote.
350 mala super zvuk, akceleracia nebola zla, a prekvapila ma ok spotreba 13-19l. Tym koncia pozitiva toho auta. Je to kurva velke a kurva tazke. Nech hladam ako dlho chcem nenajdem moc pozitivneho., Interier katastrofa, eterier detto. Nic nepasuje, vrzga (obe auta do 3k mil). Po presadnuti do m2 som mal pocit ako ked sadnem do motokary.
Moze to by ze niesom stavany na GT. Cely zivot slintam po us autach ale uz mi ostala len korveta, vsetko ostatne vyzera super dokym to nevyskusate.
Dakujem bohu ze som vlete nekupil mustanga.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 24 dub 11:07
od Sajmik
M.Z. píše:M2 je z domu, takže by se nejednalo o žádné přesedání a docela to srovnání nafukuješ :) .
GT4 je vhodnější na okruh, mě při opravdu krátké jízdě, hned trklo:

opravdu vysoká pevnost káry a řízení ostré jako břitva
přesnější manuál

Naopak jsem moc nekvitoval akceleraci bez podřazení, ty kvalty jsou fakt dlouhé
Brzdy mi přišly podobně účinné, jako v M2 (desky Endless ME 22, brzdovka, hadice)
daleko vyšší hluk v kabině
zvuk motoru si mi líbil více v M2



Ale jak jsem psal, požadavky na denní používání pominuly, takže bych uvítal i něco ostřejšího, než je M2, která je dodnes pro mě z hlediska poměru výkonu, ceny a zábavy, č.1, ale chci zase změnu.

Ještě trochu pokukuju po něčem od Lotusu, tak jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
No a co 718S? Poslední dobou bývají samé zajímavé nabídky. Akceleraci bez podřazení částečně řeší turbo a zvuk by ti taky nemusel vadit. Když preferuješ M2 nad GT4 :D

Tohle má i špéru: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 9a5ad35063

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 24 dub 11:28
od M.Z.
Ale jak psáno, tak priority se změnily a naopak je na pořadu dne ta GT4.
718 jsem samozřejmě taky zvažoval ve verzi GTS, ještě uvidím, nejdřív musím dát do kupy prachy.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 24 dub 11:44
od driver
maciak:
To ale není těmi auty ale chyba výběru, Mustang má konečně nezávislé zavěšení i vpředu a je to podle mě špica kára bez konkurence, zejména svou cenou okolo 1.5mega už je plná palba bez GT ale je to pořád GT zaměření a žádná motokára, to se nedá nic dělat, ale manuál převodovka, ta je tam totálně úžasná co do pocitu z řazení, poskládání převodových stupňů, to vyrobil bůh! A to jsem zastánce automatu ale tohle se fakt povedlo dokonale, Mustang je teď nejlepší jaký kdy byl, ty modely Mustang dosud do FL 2019 jsou totální krámy, před Fl nebyly ani adaptivní tlumiče, ale teď je to použitelné i v EU a za ty prachy? Bomba bez konkurence. GT už je dražší a tam se přibližuješ k Cayman cenou, takže to už nedává smysl.

Když zklamání 350 tak zkus Skyline. Jiný svět. Vypadá divně ale civilní verze umí i na okruhu bez mrknutí oka zazářit až to bere dech. Co do japonců to je TOP a respekt! Dva kardany jsem naposledy viděl u Colina Mc Rae na Focusu, a taky Tím všem vytřel zrak. Ale dneska na Skyline na okruhu? To sežere nové gumy dřív než přivezou objednanou duhou sadu druhý den :))

Korveta nyní je nejvýš, to je už supersport pro pány, těším se, až se svezu někdy, ale zase mi to nic neříká, tyhle poloformule, to už je jak motokára Elise téměř, jenže každý je úplně jinak zaměřený, nic z toho si snad ani nekonkuruje, každý má úplně jinou cílovku.
Zklamání způsobilo akorát velké očekávání, které nebylo opodstatněné. Musíš to brát jak to je a jednou se taky posuneš z honby za největším přetížením někam do klidnějších vozů ale vždy je třeba vybrat to, co Ti vyhovuje.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 24 dub 12:10
od foji
Tak první cena S550 v ČR byla skoro pod milionem, takže za ty prachy to byl lepší kup než je teď. Použitelné na denní ježdění to bylo, oproti M2 CP jako jízda na obláčku. Nicméně chápu že v tomhle výběru M.Z. nemá co dělat, tam bude ideální podle mě GT4 ;)

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: ned 02 čer 14:09
od 911T
Takze ako som slubil podavam hlasenie o federaloch rs-pro.
Gumy som nahustil na 2.2 tak ako som zvyknuty na cupoch a po par km som mal pocit ze idem na citroene ds. Kym na predku nove cupy vykrajuju obluky ako ziletka (neskutocne gumy), tak zadok mava ako handra vo vetre. Katastrofa. Na prvej pumpe som im pridal pol atmosfery, ale zdaleka to neni idealne. Kopce co jazdim na cupoch s esp v sportovom rezime stabilizacia ani nepipne, dneska mi to blikalo jak vianocny stromcek. Je zaujmave ako citlivo to reaguje, lebo gripu maju dostatok, staci len ze zadok oproti prednej naprave plava na makych bocniciach a system okamzite reaguje. Samo auto je z tejto konfiguracie tazko v <>. Tvari sa to ako semislick, ale neni to semislick. Su to gumy vhodne akurat tak na vyletne tempo, urcite nie na vaznejsie jazdenie. Z auta idu dole a objednavam cupy. Ak by niekto chcel, maju 200km, rozmer 265/35 r19. Dam ich za 150e obe. Zase som sa len utvrdil ze na gumach sa usetrit neda. Akokolvek stoja cupy nezmysel tak je to pani guma a nic co by sa im aspon priblizilo v mojich rozmeroch neni.

Kazdopadne som sklamany. 595rsr si pamatam ako velmi funkcne. Pravda bolo to na inom aute a cupy som vtedy nepoznal. Bud tieto nove tak dojebali, alebo som si len prilis zvykol na cupy ktore su inde. :-?

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: ned 02 čer 15:20
od Zajda
Zajímavé je že Apex půjčovna na Ringu dává na všechno od Pola GTI přes Cayman a Mclareny pneu Nankang.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: sob 22 čer 23:55
od Jedi
Mate niekto skusenost so zakladnym Caymanom? Rozmyslam nad Caymanom T, manual. Uz som bol rozhodnuty pre M2 Competition, ale po jazde v Boxstere mi to namiesalo v hlave. Ten dvojliter ma dole turbodieru, ale nad 4000 ot. ide paradne, vykon graduje a reakcia na plyn je vyborna. Zvuk bol lepsi nez som cakal (po tom vsetkom co som cital na nete).

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: ned 23 čer 09:08
od M.Z.
911T píše:Takze ako som slubil podavam hlasenie o federaloch rs-pro.
Gumy som nahustil na 2.2 tak ako som zvyknuty na cupoch a po par km som mal pocit ze idem na citroene ds. Kym na predku nove cupy vykrajuju obluky ako ziletka (neskutocne gumy), tak zadok mava ako handra vo vetre. Katastrofa. Na prvej pumpe som im pridal pol atmosfery, ale zdaleka to neni idealne. Kopce co jazdim na cupoch s esp v sportovom rezime stabilizacia ani nepipne, dneska mi to blikalo jak vianocny stromcek. Je zaujmave ako citlivo to reaguje, lebo gripu maju dostatok, staci len ze zadok oproti prednej naprave plava na makych bocniciach a system okamzite reaguje. Samo auto je z tejto konfiguracie tazko v <>. Tvari sa to ako semislick, ale neni to semislick. Su to gumy vhodne akurat tak na vyletne tempo, urcite nie na vaznejsie jazdenie. Z auta idu dole a objednavam cupy. Ak by niekto chcel, maju 200km, rozmer 265/35 r19. Dam ich za 150e obe. Zase som sa len utvrdil ze na gumach sa usetrit neda. Akokolvek stoja cupy nezmysel tak je to pani guma a nic co by sa im aspon priblizilo v mojich rozmeroch neni.

Kazdopadne som sklamany. 595rsr si pamatam ako velmi funkcne. Pravda bolo to na inom aute a cupy som vtedy nepoznal. Bud tieto nove tak dojebali, alebo som si len prilis zvykol na cupy ktore su inde. :-?

Děkuji za ušetřené prachy :D

Jedi: Radek z Akcelerace Videoblogy s tím jel a byl z jízdních vlastností nadšený, ale samozřejmě žádná střela to nebude.