Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Lachende Bestien » úte 23 dub 23:59

Díky za stručnou lekci z historie; nakonec není důležité, kdo od koho více "kopíroval", ale to, že tu máme i přes zhovadilosti jako sazomety a povinnou úlitbu "SUV" segmentu pořád celkou výjimečnou automobilku jako Porsche, jejíž produkty považuju za jedny z nejlepších v segmentu "sportovních" a "super/hyper" aut. :x
Velmi zdařilá a osvědčená Konzeption :p , nadčasový a "zralý" (někdo by mohl říci příliš konzervativní nebo dokonce nudný :-? ) design, skvělé 6-válcové motory, nízká hmotnost, povedené převodovky/podvozky, výfuky které nervou uši/neřvou "HEY, LOOK AT MEEEEEE, I CRAVE ATTENTION!!!..."
Jen jsme velmi krátkozrace vyhnali naše Deutsche Brudern po válce; s německými platy by se na kvalitní pojízdné hračky šetřilo mnohem snadněji. :(
Já jsem ale celkem dost nenáročný, takže v zimním období na sněhu mi často v Š125 s motorem z Fáčka a volantem a sedačkou z DeltyHF k pocitu z jízdy v Porši mnoho nezbývalo. :D :ar!

Mustang GT350(R) se Fordu povedl, jen by mě asi jako hypotetického zájemce o koupi zajímalo, zda výbava obsahuje značkové protihlukové sluchátka. %-( Ne že by zvuk do 8k vytočeného osmiválce nebyl atraktivní, jen se mi jeví jako zbytečně hlučný.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Mistr volantu
 
Příspěvky: 564
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod maciak » stř 24 dub 10:31

Pocas dvojmesacneho pobytu v usa koncvom minuleho roka som mal na 6 tyzdnov pozicany mustang gt a 350. N gt som najazdil skoro 3k a na 350 1k. Ku GT sa vyjadrovat nebudem lobo to bolo asi najvacsie sklamenie v zivote.
350 mala super zvuk, akceleracia nebola zla, a prekvapila ma ok spotreba 13-19l. Tym koncia pozitiva toho auta. Je to kurva velke a kurva tazke. Nech hladam ako dlho chcem nenajdem moc pozitivneho., Interier katastrofa, eterier detto. Nic nepasuje, vrzga (obe auta do 3k mil). Po presadnuti do m2 som mal pocit ako ked sadnem do motokary.
Moze to by ze niesom stavany na GT. Cely zivot slintam po us autach ale uz mi ostala len korveta, vsetko ostatne vyzera super dokym to nevyskusate.
Dakujem bohu ze som vlete nekupil mustanga.
maciak
Autoškolák
 
Příspěvky: 86
Registrován: pát 21 dub 05:52

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Sajmik » stř 24 dub 11:07

M.Z. píše:M2 je z domu, takže by se nejednalo o žádné přesedání a docela to srovnání nafukuješ :) .
GT4 je vhodnější na okruh, mě při opravdu krátké jízdě, hned trklo:

opravdu vysoká pevnost káry a řízení ostré jako břitva
přesnější manuál

Naopak jsem moc nekvitoval akceleraci bez podřazení, ty kvalty jsou fakt dlouhé
Brzdy mi přišly podobně účinné, jako v M2 (desky Endless ME 22, brzdovka, hadice)
daleko vyšší hluk v kabině
zvuk motoru si mi líbil více v M2



Ale jak jsem psal, požadavky na denní používání pominuly, takže bych uvítal i něco ostřejšího, než je M2, která je dodnes pro mě z hlediska poměru výkonu, ceny a zábavy, č.1, ale chci zase změnu.

Ještě trochu pokukuju po něčem od Lotusu, tak jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.


No a co 718S? Poslední dobou bývají samé zajímavé nabídky. Akceleraci bez podřazení částečně řeší turbo a zvuk by ti taky nemusel vadit. Když preferuješ M2 nad GT4 :D

Tohle má i špéru: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 9a5ad35063
Sajmik
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 104
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod M.Z. » stř 24 dub 11:28

Ale jak psáno, tak priority se změnily a naopak je na pořadu dne ta GT4.
718 jsem samozřejmě taky zvažoval ve verzi GTS, ještě uvidím, nejdřív musím dát do kupy prachy.
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3287
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod driver » stř 24 dub 11:44

maciak:
To ale není těmi auty ale chyba výběru, Mustang má konečně nezávislé zavěšení i vpředu a je to podle mě špica kára bez konkurence, zejména svou cenou okolo 1.5mega už je plná palba bez GT ale je to pořád GT zaměření a žádná motokára, to se nedá nic dělat, ale manuál převodovka, ta je tam totálně úžasná co do pocitu z řazení, poskládání převodových stupňů, to vyrobil bůh! A to jsem zastánce automatu ale tohle se fakt povedlo dokonale, Mustang je teď nejlepší jaký kdy byl, ty modely Mustang dosud do FL 2019 jsou totální krámy, před Fl nebyly ani adaptivní tlumiče, ale teď je to použitelné i v EU a za ty prachy? Bomba bez konkurence. GT už je dražší a tam se přibližuješ k Cayman cenou, takže to už nedává smysl.

Když zklamání 350 tak zkus Skyline. Jiný svět. Vypadá divně ale civilní verze umí i na okruhu bez mrknutí oka zazářit až to bere dech. Co do japonců to je TOP a respekt! Dva kardany jsem naposledy viděl u Colina Mc Rae na Focusu, a taky Tím všem vytřel zrak. Ale dneska na Skyline na okruhu? To sežere nové gumy dřív než přivezou objednanou duhou sadu druhý den :))

Korveta nyní je nejvýš, to je už supersport pro pány, těším se, až se svezu někdy, ale zase mi to nic neříká, tyhle poloformule, to už je jak motokára Elise téměř, jenže každý je úplně jinak zaměřený, nic z toho si snad ani nekonkuruje, každý má úplně jinou cílovku.
Zklamání způsobilo akorát velké očekávání, které nebylo opodstatněné. Musíš to brát jak to je a jednou se taky posuneš z honby za největším přetížením někam do klidnějších vozů ale vždy je třeba vybrat to, co Ti vyhovuje.
Zákon č.361 o silničním provozu, §30: Znamení o změně směru jízdy MUSÍ řidič dávat VČAS PŘED ZAPOČETÍM jízdního úkonu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1327
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod foji » stř 24 dub 12:10

Tak první cena S550 v ČR byla skoro pod milionem, takže za ty prachy to byl lepší kup než je teď. Použitelné na denní ježdění to bylo, oproti M2 CP jako jízda na obláčku. Nicméně chápu že v tomhle výběru M.Z. nemá co dělat, tam bude ideální podle mě GT4 ;)
last of the V8
foji
Autoškolák
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 21 kvě 09:27

Předchozí

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník