Stránka 105 z 146

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: ned 21 dub 19:32
od mmira
Pavelpu27 píše:Strašně moc záleží na použití, ale přestože mám 911 c2s, považuju Caymana za řidičsky lepší auto. Vyvážené, daleko čitelnější v nájezdu do zatáčky. 911 má zas lepší grip na výjezdu. GT4 je čistě okruhovka. Na silnici je příliš nízká a tvrdá.
ja si zase vyrazne vice rozumim s 911. mozna proto, ze jsem se uz za dob M3 odnaucil prepalovat najezdy do zatacek. vyjezdy jsou pak s tim 911 gripem primo slastne, to cayman nikdy nemuze nabidnout. taky nikdy nebude brzdit tak dobre jak 911.

MZ: na tu GT4 bacha, mam cerstve zpravy o dalsi zdechle prevodovce, ktera se pak musi koupit nova. nelze opravit. podle me by ses mel u svych US pratel poptat na GT350, to je podle me velmi slusna a hlavne citelne levnejsi alternativa k jakekoliv GTx od Porsche.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: ned 21 dub 22:15
od 911T
Ale no tak to snad neni myslene uplne vazne. Nech GT350 funguje akokolvek dobre, furt je to velky tazky ladoborec s nespravnou koncepciou. Ako taky objektivne nemoze byt alternativou ziadnemu GTx. Aj ked to nevylucuje zabavu za volantom. Pre niekoho mozno aj vacsiu.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: ned 21 dub 23:00
od mmira
Už jsi s tím jel? Předpokládám, že ne. Tak nechej na hlavě.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pon 22 dub 00:06
od Lachende Bestien
Každý přece ví, že jediná správná koncepce je ta, kterou se vyznačuje mnou vlastněný produkt, od něhož více či méně odvozuji svou identitu. Ostatní koncepce jsou tedy logicky nižší jakosti. Saubere Konzeption über alles! Heil! @-)

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pon 22 dub 13:44
od jarka
Jako už jen teoreticky rozmýšlet mezi 911, Caymanem, GT350 a Exige - to už je prostě dobrá společnost. Reálně na silnici si to s těma koněma v mým podání neumím představit, bo to už bych fakt jezdil jak kokot, ale seznam je to krásný. Ta GT350 má úplně boží zvuk, na motortrendu mají nějaký srovnávací test a zní jak nasupený Nascar :x .

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pon 22 dub 15:23
od M.Z.
Jako Mustang, ať už v jakékoliv sportovní variantě, mě nenapadl ani náhodou. 17 metráků a hbitost, mi nejde dohromady, váhu v životě neochčiješ.
Je to kategorie velice univerzálního auta, ale k Porsche, nebo Lotusu se to přirovnávat nedá. Nejel jsem s tím, ale takovou obrovskou krávu bych teda na zábavu nechtěl.
Nikdy jsem neviděl na NS jet pořádně Mustang, nevím, jak si tam teda ofiko stojí, ale zatím co jsem potkal, tak to byli jen samí statisti. A měli i kobru ve znaku.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pon 22 dub 16:06
od Stepan
MZ: A nebude to tím, že ty vopravdu sportovní verze Stangu v Evropě ofiko nejsou? Kdyby se do Evropy nedovážela M3 ale jenom 320d, tak na Ringu taky nebudou?
Jinak GT350R to má na NS za 7:32,6, Camaro ZL1 o 3 vteřiny rychleji a M2 o 20 pomaleji ;;)

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pon 22 dub 16:17
od mmira
Marku, zahoď předsudky a někde se v tom svez. Pak teprve suď.

Ale pozor, musí to být Gt350, ne GT 5.0. To první je úžasné auto, druhé absolutní sračka pro pozéry. Mmch, I na tu se dává znak Shelby.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pon 22 dub 16:42
od M.Z.
Ok, díky za info, ale Mustang ne.
Mám představu kompaktního, 2-místného kupé.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pon 22 dub 16:55
od MadJoe
Chlapi, vse krasne, dokonce Mustang GT350 ma krasny cas, ale jedna vec je rychlost a druha zabava a "ridicskost" aut. A Mustang GT350 vs Cayman GT4 bude rozdil, to snad jasne je.
Mimochodem, i verze GT350 je k hovnu, jedina poradna je GT350R, ktera uz ma pridavne chlazeni komponentu, ktere jsou potreba, prevodovka atd. GT350 se rada bez pridomku "R" na okruhu sype :-)