Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod jarka » sob 20 dub 14:55

mmira píše:Při těch cenách za GT4 a plánu s tím jezdit a ne lestit by mohlo být zajímavější koupit a doladit 997.2 CS. Snadno se to pošle přes 400 k a 911 je imho jízdne zajímavější než Cayman, zvláště s jeho Mega dlouhými převody.

Tohle mi přijde jako hodně zajimavá možnost, sice znám Caymana jen ze simulátoru, ale i tam je 911 jízdně zajímavější a i v reaálu mi ta koncepce prostě přijde sexy. Každopádně v téhle kategorii aut, už to asi moc nebude o rychlosti (té bude všude bohatě), ale spíš o preferencích.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2236
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Pavelpu27 » sob 20 dub 21:04

Strašně moc záleží na použití, ale přestože mám 911 c2s, považuju Caymana za řidičsky lepší auto. Vyvážené, daleko čitelnější v nájezdu do zatáčky. 911 má zas lepší grip na výjezdu. GT4 je čistě okruhovka. Na silnici je příliš nízká a tvrdá.
Pavelpu27
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 110
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod 911T » sob 20 dub 22:16

Jo koncepcne je cayman lepsi. U oboch aut treba pracovat s prenosom taziska pred zatocenim, ale u 911 je to hnane do krajnosti. Mozno keby jazdim 911 tak mi cayman pride az prilis vyvazeny a ako niekto povedal "nudny", v opacnom garde ale vnimam tu nedokonalost 911 v plnej nahote.

Kazdopadne si nemyslim ze kombinacia M2 a GT4 bude dlhodobo u niekoho fungovat. Presadnutie do M2 bude cista frustracia. Uz len to riadenie a reakcie motora hraju u GT4 uplne inu ligu. O schopnosti preniest vykon na cestu ani nehovorim. Je to ako uvazovat ze v tyzdni budes sexovat s gumou a cez vikendy bez. Po mesiaci sa ti v tyzdni ani nepostavi. :D
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 527
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Zajda » sob 20 dub 22:52

To je aspoň přirovnání:-) On se člověk po chvíli zas přepne zpátky. Zvlášť když jezdí i daleko těžkopádnějšími stroji. Teď jsem extrém tohoto druhu zažil po jízdě s kartcross buggy s GSX-R 600 motorem. Po přesednutí zpět do auta jsem byl mimo dýl než jsem byl mimo v té bugině. Ta prostě dělala přesně to co instinkty říkaly že dělat bude a člověk jí věřil. Zatímco v autě nad tím musí přemýšlet a přizpůsobit všemožným prodlevám. Ale i po nahlédnutí do ráje bylo po pár desítkách km v autě zas vše v normálu:-)
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 962
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod 911T » ned 21 dub 06:43

Len toto je trochu ine. GT4 neni v tyzdni omnoho horsia ako M2, zato cez vikend je inde. Takze naco presadat.
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 527
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod M.Z. » ned 21 dub 07:38

M2 je z domu, takže by se nejednalo o žádné přesedání a docela to srovnání nafukuješ :) .
GT4 je vhodnější na okruh, mě při opravdu krátké jízdě, hned trklo:

opravdu vysoká pevnost káry a řízení ostré jako břitva
přesnější manuál

Naopak jsem moc nekvitoval akceleraci bez podřazení, ty kvalty jsou fakt dlouhé
Brzdy mi přišly podobně účinné, jako v M2 (desky Endless ME 22, brzdovka, hadice)
daleko vyšší hluk v kabině
zvuk motoru si mi líbil více v M2



Ale jak jsem psal, požadavky na denní používání pominuly, takže bych uvítal i něco ostřejšího, než je M2, která je dodnes pro mě z hlediska poměru výkonu, ceny a zábavy, č.1, ale chci zase změnu.

Ještě trochu pokukuju po něčem od Lotusu, tak jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3340
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod HOUZJ5AJ » ned 21 dub 12:11

Ad M. Z. Sorry za OT, ale můžu se zeptat na zkušenost s reálnými náklady na provoz M2. Myslím brzdy, pneu, případně závady ve vztahu ke stáří a km, pojistka, nakonec ztráta hodnoty? Spotřeba je mi fuk, ale ty předešlé věci by mě zajímaly.. Díky moc.
HOUZJ5AJ
Autoškolák
 
Příspěvky: 45
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod M.Z. » ned 21 dub 13:19

Třeba to Pavproch přesune do správného tématu, ale spotřebák je silně individuální záležitost. Najeto cca 100tkm, mě vydržely pneu s deskama max. 5-10tkm, (kamarádovi jsme dělali servis po 15tkm a gumy měl, jak nové), přední kotouče jsem měnil v 60tkm.
Pojištění tuším 27000,-
Ztrátu hodnoty vidíš na inzerci, já prodal ještě velice slušně. Závady 0. Spotřeba dlouhodobě okolo 12l, cesty do práce z 90% po okreskách, dá se jezdit v pohodě i okolo 8l.
Za mě, nejlepší nabídka na trhu.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3340
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod jarka » ned 21 dub 13:42

Jako co dělám špatně, že se swiftem mám dlouhodobou spotřebu 9,4??? Všude jsem četl, že to umí jezdit i za 6,5l, jen mě to žere jak protržený a nepřijde mi, že bych s tím nějak prasil... Dlouhodobá 12l u M2 s řádově jinou dynamikou je úplně na pohodu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2236
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod M.Z. » ned 21 dub 13:54

Trvalý provoz nad 5t otáček :D
Jo a prasičům, přijde jejich jízdní styl vždycky v pohodě :o)
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3340
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků