Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

Máš z Fiata pokřivené nároky na dynamiku.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2548
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

Porsche pro zubare :-D
jožko
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: stř 26 dub 17:52

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jožko »

M.Z. píše:Máš z Fiata pokřivené nároky na dynamiku.

to vieš keď si zvykneš na Fiat ,tak brouk už nestačí
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mmira »

tak jsem to v nedeli vytahl z garaze a vcera vzal provetrat na nasi zdejsi smycku.

potvrdilo se, ze na dobre si clovek zvyka rychle, takze uz jsem z toho nebyl tak paf jako pri prvni jizde. na jednu stranu uz mi to v primce prislo pomale, ovsem obecne je to velice rychly povoz.

je to tak neskutecne rychle, ze z toho mam strach. nejsem tak velky strelec, tak s tim vlastne ve spickach nejedu o tolik rychleji, jako s cimkoliv jinym. jen v zatackach v zavislosti na profilu i o 30 km vic nez treba drive s M3. velkou roli na tom hraji ty semislicky, protoze co si na nich clovek muze dovolit, to jsem dosud nezazil.

pri rizeni v tom ma clovek pocit velke motokary, v podstate se to nenaklani, pri brzdeni se tomu neutapi predek, v 90 s tim clovek muze jet utazeny slalom aniz by to melo sebemensi tendence k pretacivosti jak to znam z M3.

jo, ma to super zvuk, jezdi to za 19. nejake dotazy?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2548
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

Snad jsi to nevytahl letos naposled :-bd
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mmira »

to urcite ne, ale nez na to nahodim jine gumy, budu jezdit jen za sucha
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 970ka »

Tommino píše:Ted mam půjčené 911 targa4 2015 a za mě je to teda navonena bída...hezký to je, jak ex. , tak interiér, ale jak to nejede, to je strašný. Musí tomu ujet snad O3 rs. Zachvilku jedu peknejma silnickama smer Dalecin, tak třeba zmenim názor. Ale mom. bych za to auto nedal ani milion. :/
Jsem před časem si nechal jednu takovou vyndat z výlohy v Regensburgu,přijel jsem tam Alpinou a zažil jsem stejné zklamání,prostě to nejelo,věděl jsem,ž to musí být aspoň Carrera S,těch 50 PS je už znát a jsem te'd už spokojený i když odpal,jako Alpina to prostě nemá,ale jízdní vlastnosti a zpracování je zase super.
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

mmira píše:tak jsem to v nedeli vytahl z garaze a vcera vzal provetrat na nasi zdejsi smycku.

potvrdilo se, ze na dobre si clovek zvyka rychle, takze uz jsem z toho nebyl tak paf jako pri prvni jizde. na jednu stranu uz mi to v primce prislo pomale, ovsem obecne je to velice rychly povoz.

je to tak neskutecne rychle, ze z toho mam strach. nejsem tak velky strelec, tak s tim vlastne ve spickach nejedu o tolik rychleji, jako s cimkoliv jinym. jen v zatackach v zavislosti na profilu i o 30 km vic nez treba drive s M3. velkou roli na tom hraji ty semislicky, protoze co si na nich clovek muze dovolit, to jsem dosud nezazil.

pri rizeni v tom ma clovek pocit velke motokary, v podstate se to nenaklani, pri brzdeni se tomu neutapi predek, v 90 s tim clovek muze jet utazeny slalom aniz by to melo sebemensi tendence k pretacivosti jak to znam z M3.

jo, ma to super zvuk, jezdi to za 19. nejake dotazy?
Hlavne koncepcia tie auta co sa tyka gripu posuva do uplne inych sfer ako BMW. Ja som zazival opacne pocity ked som presadol do M4 ze sa ma to auto snazilo v kazdej zatacke zabit. Pritom to neni chyba M4, ta je odladena dobre, len cayman na semislikoch je proste motokara. Potom je uz tazko ist z porsche do niecoho ineho, lebo nic z tych normalnejsich aut tak "nedrzi".
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 970ka »

Jo,vnímám to podobně.
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
Uživatelský avatar
Koby
Autoškolák
Příspěvky: 95
Registrován: ned 06 bře 17:10

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Koby »

Tak gratuluji MMira ke C2S v manuálu a doplňuji dalším podobným kouskem. :)

Po sedmi - SEDMI!!!!! měsících jsem konečně sehnal svoje nejvysnenejsi auto a to C2S v manuálu. Je to 2005, 1. majitel, 50tkm a nejela v zimě. Cena nehorázna, ale prostě 997 už zřejmě jsou nahoru...

Jak byla 996 s4 v automatu nudný auto tak 997 s v manuálu je úplně o něčem jiným. To auto mě neskutečně baví, mám najeto asi 1200km a jsem z toho hotovej, kolikrát si do toho po dvou měsících vlastnictví chodím po večerech jen tak sednout.. Mám za rohem Mělník - Dubá kam se občas jedu svést a to je přesně typ silnice, která tomuhle autu neskutečně sedí. Rychlosti hlavně od půlky zatáčky dal jsou obrovský!
Odpovědět