BMW Z4 Coupe

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2551
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Vrooom »

Snehulak: same prijemne veci, tady nekdo musi byt hodny :-) Urcite to nekdy dovez do myta, zajimalo by me jak se to tam bude chovat, ale kdyz se tam protahl i ten challenger tak to da cokoliv :-)

jarka: Na NS musim jet!
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od d1.8t »

Vrooom píše:Ted s novyma gumama to ma vzadu dost velky grip, predek se v pomale zatacce spis sune, nez ze by se utrhl zadek. Trochu mi to pripomina caymana GT4 v asseto to je taky nedotacivy, ale dle stopek rychly :-D Nejak by to chtelo predek postelovat, aby mel vetsi grip.
Geo je základ, ale kvůli dotáčení jezdí zašperovaný bawa na okruhu square setup. Užší předky širší zadek se šperou spíš přetlačí k nedotáčivosti.
RWD
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 788
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Spectral »

d1.8t píše:
Vrooom píše:Ted s novyma gumama to ma vzadu dost velky grip, predek se v pomale zatacce spis sune, nez ze by se utrhl zadek. Trochu mi to pripomina caymana GT4 v asseto to je taky nedotacivy, ale dle stopek rychly :-D Nejak by to chtelo predek postelovat, aby mel vetsi grip.
Geo je základ, ale kvůli dotáčení jezdí zašperovaný bawa na okruhu square setup. Užší předky širší zadek se šperou spíš přetlačí k nedotáčivosti.
Pravda pravdoucí. Řešil jsem podobný problém, když jsem dodělal svor, neboť jsem vůz podědil na báječných OZ kolech, ale bohužel staggered setup (a ty zadní disky jsou fakt široké). Nakonec vyřešeno změnou geo (zejména větší neg. odklon na předku) a rozdílným obutím (semi slick vpředu, PSS vzadu).
:ar!
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od mmira »

levnejsi reseni, nez honem kupovat novou sadu disku, je dat na predek podlozky. k tomu ta geoska a vetsinou je vystarano.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od jarka »

Asi se to nedá říct úplně univerzálně, každý setup je jiný, ale na miatě stačí malinko šáhnout na zadku do sbíhavosti a je z toho úplně jiný auto co hází zadkem i na suchu. Co máš vzadu nastaveno teď?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2551
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Vrooom »

Tady jsou hodnoty.
Obrázek

Je to spis nastaveny na grip nez na zabavu. Ale myslim ze nekde na NS bych to takto chtel nastaveny, precijen bych tam asi chtel stabilni auto v tech rychlostech nez aby se to furt pretacelo.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od jarka »

Na miatě mám 14' sbíhavost na předku a vzadu 4' rosbíhavost a je to divoký hlavně na mokru, na suchu to ještě celkem jde, ale na okruhu už mě to spíš zpomaluje. Trošku uber na zadku (polovinu???) a uvidíš a případně zase poupravíš, jestli jsi jinak spokojenej tak bych zbytek neupravoval.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2551
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Vrooom »

Miaty jsou seriove dost pretacivy, ne? Vzdycky se tam nejake pretoci a casto mi prijde, ze to maji problem lidi ukocirovat :-)
retron
Letec
Příspěvky: 1385
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od retron »

no ani moc ne, rozhodně ne motorem, aspoň B teda ne
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od jarka »

To mi nepřišlo, spíš mi to se sériovou geo přišlo dost neutrální. Ale ona je otázka co je sériová geo. Když jsem šel na geometrii tak mi přišlo že je auto ok a přitom každý kolo jiný odklon a přitom jsem poznal prd :) . Nebál bych se toho ono na sériových silentblokách je to stejně dost problém nastavit něco přesně. Nejlepší jít metodou postupných úprav ať víš co má jaký vliv, dyžtak se to dá vždycky vrátit zpět. Ideálně v tom autě ještě sedět, ať je ta geo na správný zatížení auta (ale nevím jak je to u bmw, to asi poradí d1.8t).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět