Stránka 108 z 122

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: stř 17 kvě 12:30
od Eda
Ja uz mam Cupy2 doma takze gumy doufam chvilku resit nebudu :D Ted cekam az se trosku umoudri pocasi a necham to prehodit, pri tom jen na zvedaku vyzkousim co se stane kdyz dam zadni 245/35 dopredu, nemelo by se to vlezt bez podlozek ale uvidime jak moc mimo to bude. Dalsi varianta je pak dat 235/40 dopredu na seriovy kola ale prijde me to dost natesno...245 na 8J a 235 na 7.5J sou oboje limitni hodnoty. Uvidim co ty cupy na mokru, mam tu novejsi verzi connect ktera je prej na mokru vyrazne hodnejsi nez obyc cup2, pokud to bude v pohode tak bych na nechal origo kola a na zimu daval 225/40 vsude a na leto 235/40 a 245/35 cupy

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: stř 17 kvě 12:46
od M.Z.
Pokud mají nějaký vzorek, tak ani na mokru to nebyla ani se starší generací, žádná hrůza.

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: čtv 18 kvě 09:02
od Vrooom
eda - k tomu kw co jsi nahodil. Dá se to štelovat aniž by jsi rozebíral auto? Sundával kola?
Že tady píší že se to musí rozebírat
https://www.garaz.cz/clanek/testy-nova- ... y-21010289

Mám za to, že někde říkali tak po vydání cup2r jsou cup2 bez R míň drsný.

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: čtv 18 kvě 19:34
od Eda
Toto vychazi z V3 ktera ma nastaveni 16 kliku na rebound (odskok) a 12 na kompresi, ja mam V2 ktery ma jen 16 na rebound (rozdil v cene byl cca 20k) takze jak se nastavuje ta komprese nevim. Princip nastaveni odskoku je ale stejnej, vepredu vpohode tam vrsek tlumice vidis ale vzadu je v kufru schovanej pod plastem/filcem takze bud musis plast oddelat, naklikat a vratit zpet nebo pokud to hodlas delat casteji tak se da teoreticky vyriznout dira (idealne do U abys udelal okno na nastaveni ale aby ti to neodpadlo) ale to nevim jestli vubec F20 ma ten pristup k tomu. Nastaveni vysky je pak pri sundani kola kdy otacis zavitem, do toho asi nikdo moc nehrabe po prvotnim nastaveni, zvlast kdyz mas auto vyvazeny do krize.

Docela dobry video tu: https://www.youtube.com/watch?v=oLXIslLWMjI

Ta rebound cast v kufru je od 5:10, zacatek videa je o nastavovani vysky. U F20 to v kufru bude jeste o dost horsi, spis to vypada ze je jednodussi proste sundat kolo, povolit tlumic nahore a udelat to zvenku. Ve vysledku se zadny pravidelny stelovani nekona, nastavi se to jednou a hotovo, pripadne upravi pokud to prvotni nastaveni nesedi. Ja sem to bral jako pojistku ze kdyz to bude moc tvrdy tak to jde upravit, neplanoval sem to delat pravidelne. Tohle ma bilstein a vyssi rady kw uz reseny lip - je tam kolecko na nastaveni na spodni casti tlumice, tim padem staci sundat kolo

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: pát 19 kvě 14:05
od Vrooom
Aha, no to je docela složité. Mně právě přijde že nastavování by mohla být fajn věcička. Na okrsece povolíš a na okruhu přitáhneš. Můžeš si s tím pohrát, vyzkoušet co jak funguje. To nastavení je stejný jako třeba na horském kole a to hraní si s tím je zábava :-).
Jinak nechápu že někdo nedělá tlumiče štelovací přes apku, to by bylo super. Až teď nová GT3 rs to má štelovací na volantu, což mi přijde ultimátní fičurka :-)

Mně se líbí tyhle vícepaprskový kola, třeba tohle je fajn. Sparco asseto gara
Obrázek

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: ned 21 kvě 15:35
od Vrooom
Dneska byla na ecce pěkná sbírka aut. Ta Z3M je ultimátně cool. Krásný interiér. 1er zase za 1*. Dneska opět naháněčka za těma GT3 a prostě to nějak nejede, turbo dělá hodně. PSS na předku fungují moc hezky jak bylo teplo s i přes šířku jen 225 mají docela slušný grip. V těch lepších autech by už fakt musel být sakra pilot aby dokázel ujet na okresce. A hodně jsem potěšil pána s caymanem S. Dali jsme společnou jízdu a říkal, že mu to udělalo den že se měl za kým povozit a že těm GT3 taky s 350 turbo koníky stačí (navíc měl PDK, kdežto ty GT3 v manuálu což taky udělá dost).
M3 touring taky zajímavý auto :-)
Kámoš tam byl s G21 330i tourigem a 4-válec prostě ne, zlatá R6.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: ned 21 kvě 20:54
od M.Z.
Ty GT3 fungují skvěle, ale musí tam taky sedět někdo, kdo trochu umí, 1er se opravdu na to nemůže chytat.

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: pon 22 kvě 06:35
od Vrooom
No jasně, že když by to uměli tak by ujeli a nejspíš meli stabilizaci, tak je to asi tolik nepustí. Ale stejně mě překvapilo, že ta GT3 rs neuletěla v přímce když jsme zrychlovali na rovince.

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: pon 22 kvě 07:48
od Snowman000
Tak ono ta M140i ide jak pichla svina, za kazdych okolnosti, ne ze ne. Sam som to predsa zazil, ked som sa snazil na E46 M3 udrzat Bonda...neuspesne... L-)

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: pon 22 kvě 10:53
od Eda
Jo, M140i je na okresce rychla az dost, aby tomu nekdo ujel tak uz musi valit moc a to vetsina lidi na okresce neda...na okruhu by to byla jina story.

Jinak Cup2 sou na aute, zkousel sem zadky dopredu a je to tesne na dotek na tlumic - chce to podlozky nebo kola s mensim ET. Origo kola maji ET52, neco jako ET45 by uz mohlo fungovat i v 245/35. Jinak PSS uz to mely fakt za sebou, vnitrni strana mela jeste vzorku dost ale vnejsky uplne sjety uz, uvidime jak to bude ted s vetsim odklonem. PSS mely uz vek a byly videt praskliny jak guma ztvrdla. Zatim ujeto jen asi 10km, prijde me ze cupy sou malinko hlucnejsi na dirach a sparach ale takovej ten stabilni hluk zmizel (jak kdyz jedete po hrubym asfaltu) - predpokladam ze za to mohl vek PSS. Jo a Cupy lepi kaminky vyrazne vic teda :)