Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Tak jsem se konečně dostal do servisu a nechal nahodit ramena z M3. Získal jsem nějaký ten odklon vepředu. Bohužel tu pršelo, takže jsem to moc nevyzkoušel, ale přijde mi to ochotnější jít za volantem.
Obrázek Obrázek
Nicméně když pršelo tak sem se aspoň sklouzl, ty nájezdy jak jsou nagumované kloužou moc hezky :-)

Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Předseda »

velmi hezký powerslide.. Já si nikdy ale nezapamatuju, zda tam máš LSD nebo ne :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5485
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

má a v přihrádce spolujezdce taky :D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Dnes jsem se trošku svezl a ty ramena jsou fakt velká změna, auto jde dost aktivně za volantem. Nevím, zda to dělá víc odklon nebo ty pevnější uložení v kastli, ale bomba. Větší změna než třeba stabilizátory na Z4.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5485
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Hmm, tak to vypadá, jako dobrá investice.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

JJ, dělal jsem to z důvody aby se nesjížděly vnějšky. Nic víc jsem od toho nečekal, ale zdá se že to má i pozitivní vliv na chování :-) Na to že jedno rameno stojí 2k, to je dost dobré. Teda tím že jsme dál rameno tak to zvětšilo záklon "caster" což tady píší že má zlepšit stáčivost.
https://suspensionsecrets.co.uk/caster/
Positive caster also creates a jacking effect when the wheels are turned. The front inside wheel rises and the front outside wheel falls. This creates a jacking effect putting more mass on the rear outside wheel when cornering. This can create a positive turn in effect as it helps to rotate the car on corner entry. However, too much caster can lead to oversteer due to the jacking effects.
Sato
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 19 srp 13:06

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Sato »

Nemáte náhodou niekto overený zdroj náhradných motorov? Ten môj to akosi vzdal :) (N55B30A)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5455
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Stepan »

Já bych napsal přímo do BMW a nechal si poslat novej. Bude to dražší, ale aspoň nehrozí nějakej průser. Jakože si třeba budeš muset těch motorů nakoupit postupně třeba pět.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Sato píše: stř 16 srp 18:43 Nemáte náhodou niekto overený zdroj náhradných motorov? Ten môj to akosi vzdal :) (N55B30A)
Co se tomu stalo?
Sato
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 19 srp 13:06

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Sato »

Stepan: to by bolo logické, ale cena nového je (podla prvého info čo mám) okolo 450tis. To neprichádza do úvahy.

Vrooom: Zatial sa to nepitvalo, prvé ohliadnutie hovorí diera v bloku :)
Z pohladu vodiča to bolo tak, že si idem celom vo volnom tempe asi na pol plynu cca 110, niekde v stredných otáčkach a zrazu mierna rana a mega vela bieleho dymu z pod kapoty. Bolo to už ako som sa vracal naspať z jedneho pekného "výletu", cez dve hodiny auto fungovalo parádne bez jediného zaváhania.
Odpovědět