Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Zajda »

Vrooom píše: ned 18 pro 18:39nejlepší čas v Mýtě jsem najel jen se svorem, ale na čerstvých gumách

V tom případě to chce gumy Vraník, to pravé pro zimní nadvládu nad okreskami :)
《》
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Pneu Vraník jsem kdysi v pravěku, dal na Kadetta GSI 16v, záběr výborný, ale nešlo to zastavit. Na mokrém asfaltu klouzaly jak na ledě... Dojel jsem s tím domů a druhý den jsem je vracel a koupil normální zimáky.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Zajda »

To jsou pečlivě vyvážené vlastnosti - na sněhu fungují výborně a na asfaltu kloužou stejně jako na sněhu :D
《》
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2540
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Heh, žádný slitování s Evem :D ...
Ale teda Evo a fikus RS jsou jediný 4WD co jsem viděl naživo, že se přetáčí narozdíl od STI a GR yarise.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od jarka »

Vrooom píše: úte 20 pro 20:03Ale teda Evo a fikus RS jsou jediný 4WD co jsem viděl naživo, že se přetáčí narozdíl od STI a GR yarise.
U 4WD se nedá poladit geo, aby to bylo trochu hravější?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Stepan »

Vrooom píše: úte 20 pro 20:03 Ale teda Evo a fikus RS jsou jediný 4WD co jsem viděl naživo, že se přetáčí narozdíl od STI a GR yarise.
Jak jsem už několikrát říkal, já jsem blbej řidič, ale...

Když se to v STI hodí do "AUTO -", tak to, pocitově, funguje tak, jak bych si představoval RWD. V zatáčce volantem víc dovnitř a přidat plyn = přetáčivej smyk. Z červený na semaforu se to na (na sněhu a na jedničku) odhrabe normálně dveřma napřed. Při jízdě rovně, na sněhu, se to od +- 4000 otáček normálně utrhne zadkem. Pocitově je i nějakej rozmáchlejší smyk taženej předkem, ne že by se to valilo přes všechny 4 kola.

A teda, opět s důrazným PRÝ, se pro 2018 změnil středovej diferák, kdyuž není mechanickej, ale elektrika. Tzn. to, co se Ing. skácel snažil těch 20 let naladit, to auto teď má v základu.

Ale já s žádným silným RWD na sněhu nikdy pořádně nejezdil a jinou Imprezu než tu svojí nikdy neřídil. Tak mě berte s rezervou :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Impreza v zimě funguje dobře, ale po aplikaci ř.j. stř. diffu od Skácela, to byl úplně jiný vesmír.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2540
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Je pravda že tady to vypadá zábavně. Tahle HB generace mi přijde nejhezčí :-) Taková dobře nabouchaná, široký blatníky.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Stepan »

Tu jezdila vedoucí naší školní jídelny daily, už tak před 8 lety. modrá, zlatý kola, myslím že v jednu chvíli tam i ty správný polepy měla :D
před 14 dny, jak nasněžilo, jsem to auto potkal na zapadlý silničce kousek od nás. podle SPZ to bylo to auto, řidiče sem neviděl :(
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1732
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od petr_riha »

Když si vzpomenu, čím jezdili naši lidi ze školy (učitele, zástupci jídelny i vedení školy), tak o podobných si mohli nechat jen zdát… doba se posunula?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Odpovědět