Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
jerry
Letec
Příspěvky: 3346
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od jerry »

Tady je podrobný popis aktuálního výkladu. Minimum píšou 1500 Kč, byli na tebe hodní.
https://www.cebia.cz/pruvodce/jizda-bez ... -vam-hrozi
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Eda píše: pát 22 bře 12:34 Drift super, je videt ze to mas v ruce uz a podle videa me prijde ze se zas tak pomalu nejelo?

Ja sem dostal pokutu za propadlou STK, pri nakupu auta sem si nejak ulozil v hlave STK a ona to byla samozrejme jen evidencka, chytli me ted 14 dni predtim nez sem chtel jit sam...STK propadla od 04/2023. Mel sem to za 700. Sel sem jen tak z ulice bez znamosti a uplatku a auto proslo bez problemu i se vsema upravama. Ted chcu nahodit to MHD akorat asi budu mit moznost auto hodit na brzdu tak pockam a udelam pro zajimavost pred/po, snad to vyjde.
Jj, hlavne pred tim poslednim pulkruhem to slo docela rozjet. Prislo mi ze ostatnim slo tak nejak pomaleji driftovat a mne se to vzdycky docela rozjelo diky cemuz mi to uplne neslo, az kdyz jsem si to zacal brzdit tak to bylo lepsi :-)

Jinak mne stve jedna vec ktera se ted zase vratila ve vetsi mire kdyz jsem nahodil letnaky. Po te co jsem na auto dal ramena z M3 to bylo super (auto slo za volantem jak pichla svine). Pak jsem jel ale jednou do Myta (jezdil pres obrubniky) a od te doby mi nejde seridit auto. Kdyz jedu na geometrii, tak je to chvili v pohode a po nejake dobe se to rozsteluje (treba 4-5 jizd) a volant je mirne doleva. Zajimave je ze tomu trosku pomuze kdyz prifouknu levou gumu?! Na zimacich stacilo 0.2B. Na geometrii jsem za tu dobu byl uz asi 4x (2x jsem tam jel hned za par dni s tim ze se to nepovedlo, tak to zkusili znovu). Vzdycky se podivaly na podvozek a nic volneho nenasli. Zajimave bylo, ze i kdyz jsem nahodil v prosinci zimaky tak to bylo chvili ok, ale zase se to rozstelovalo?! Vzdycky se to dostane do stejne urovne mirneho natoceni volantu doleva a nejak dal to nepokracuje. Nenapada nekoho v cem je problem?
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od jarka »

Přesně tohle mi dělaly starý gumu na Doblu, furt jsem laboroval kde je problém, ale gumy mě nenapadly. Tohle ale asi tvůj případ nebude...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Jo, to se mi kdysi stalo kdyz jsem dal omylem jednu puvodne zadni (vic ojetou gumu) dopredu a druhou dozadu. Pak tech par mm rozdil kol vychylil volant, ale ted mam obe gumy stejne sjete ... Je mozny ze zase dam zpet ty puvodni ramena, protoze me to maximalne sejri.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Jinak teda byl jsem na geo a vse dle geo v poradku nastaveno, zkouseli jsme zda nekde neni vule a neni. A stejne to furt tahne doprava :-(.
Jako jediny rozdil co vidim je ze pred Mytem (kde jsem to nejak podelal) jsem mel zaklon na obou prednich kolech stejny. A ted je trosku jiny, ale prijde mi to opravdu malicko. :(
Prvni geometrie kdy to pak jezdilo skvele.
Obrázek
Geometrie po Myte kdy uz to nebylo ok.
Obrázek
Gemetrie vcera a furt to tahne :-(
Obrázek
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Předseda »

k čemu že je dobrý mít ty odklony do mínusu?
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

A jak jinak než dovnitř by to mělo být? :-)
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Předseda »

tak asi by to mělo byt uprostřed kde je riska ne? Všude jinde je to na středu a jen předky se nechaly jak byly..?
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Na já tam mám ramena z m3 abych právě přidal odklon. To je chtěné.
Než jsem s tím jel do Mýta a jezdil přes o orubníky tak to byl super upgrade
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 530
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Odklon v serii je 1° kterej nejde upravit. Toto ale nestaci, auto je s nim vic nedotacivy a tim trpi i vnejsky pneumatik atd. Ta uprava kdy se ramena meni za ty z M3 - jsou delsi a vystrci tak spodek kola trochu ven (plus je tam tvrdsi ulozeni a sou lehci) geometrii meni, posune odklon na cca 2°, to je schvalne...ta geometrie pocita se seriovyma hodnotama takze porovnava s tim 1°.

Ja mam 1.94 a 2 vepredu a pak 1.6 a 1.7 vzadu, tech 1.4 me prijde nejak malo. Tys daval jen ramena ze? Ja mam LCA a TS (lower control arm a tension strut)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Odpovědět