Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 522
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Tak akce na okruhu v Brne vydarena, vsechno vyslo. Mel sem zaplaceny dopoledne ale ve vysledku sem jel jen 3 pul hodinovy useky, pak uz me bylo lito auta. Prvni usek s instruktorem spis pomalu a ucit se stopu (v brne sem nikdy nejel), druhej pak uz byl krasne rychlej a tlacilo se na pilu, byl sem rad ze sem to udelal protoze sem se citil o moc jisteji. Treti sem pak jel sam ale uz moc nestihalo auto, brzdy i gumy uz toho mely plny zuby a diky tomu ze cela boxova ulicka je na slunku tak vsechno chladlo hrozne pomalu, trat mela 54 stupnu kdyz sem koncil. Na konci sem se jeste nechal svezt GT3 a M4 CSL, oboje pecka. Co se auta tyka tak motor a chlazeni naprosto v pohode, teplota oleje stabilni at sem jel jak chtel (112 stupnu). Gumy prvni stint v pohode, druhej pak uz bylo potreba ufouknout a obcas zvolnit. Treti uz nic moc, tam uz pomer pila/chlazeni byl nezabavnej. Brzdy dost podobne jako gumy ale musim rict ze sem to cekal o dost horsi na to ze tam je OEM disk a nejaky obyc Textar desky, smrdelo to poradne ale ubrzdil sem vsechno. Foto mam jen z mobilu tak dam jen auto a levou predni gumu + teploty (po dojeti druhyho stintu pred ufouknutim..)
Přílohy
guma.jpg
box1.jpg
IMG_20230601_112848.jpg
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

No fajn že to auto přežilo, ale taky se mi zdálo že jezdit celé dopoledne by byla vražda. Mně přijde ok tak těch 10 minut drsné jízdy a pak dát vydechnout. A tlak 3.1 b je teda dost. Za mě optimum 2.3 horká guma. Já chci jet do Brna na tohle.
https://www.czechmclub.cz/cervnove-driftovani-v-brne/ s kropenou dráhou aspoň nezničím gumy :-)
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 522
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Jo ja sem se to snazil drzet nejak kolem 2.4 na horkou ale pred tou druhou jizdou sem to podcenil a ufouknul malo a tim ze sem mel instruktora vedle sebe sme nechteli tu jizdu rozbijet. Pro priste uz budu delat spis 15 minutovy jizdy a nebudu linej to kontrolovat a ufukovat casteji
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Eda: Jo rozhodně je lepší krátké úseky.
To jsem ani nečekal že se GYSS někdy dočkám. Po neustálém odsouváním se zdály jako nedosažitelné v rozměru 245/35 r18. A cena dsot fajn, 3500 za kus ... Uvidíme kolik vydrží, co jsem hledal tak takovou výdrž jako michelin nemají.
Obrázek

Falkeny 520 byly dost marný, imho horší než maxxisy, zato vepředu jsou MPSS moc příjemné svojí tuhostí a hned to jde poznat oproti bývalým maxxisům. Věřím že cup 2 musí být na předku ještě lepší.
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 522
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Super, takze budes mit PSS vepredu a GYSS vzadu? Bylo by dobry kdyby je nejak meli skladem uz, byla by to levnejsi varianta k cup2. Ja su s cup2 moc spokojenej, uz sem parkrat jel i na mokru a je to vyrazne lepsi nez sem cekal, byl sem uplne zbytecne predposranej. Po okruhu se akorat zvysila hlucnost jeste si ale nejsu jistej jestli to sou gumy
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Jo vepředu mam MPSS a vzadu GYSS. Přední MPSS jsou fajn. Jsou hezky tuhý a člověk má lepší cit od řízení. GYSS bych nečekal jako konkurenci CUP2, to je jiná třída. U těch GYSS se uvidí s dostupností, tyhle jsou úplně čerstvý DOT 2123. Ale na babybmw je vlákno kde taky řešili, zda se už přestaly dělat a sahá do října 2022 ... Je tam rozdíl v citu mezi MPSS a CUP2? Co jsem hledal tak ty GYSS lidi chváli za tuhost, ale prý to tolik nedrncá jak čekaly. Ale nezdá se že by měly dobrou výdrž, tak uvidím. Ještě jsme zkoušl zmáčknout gumu a GYSS jsou mnohem tužší než falkeny, ale je možná že za to mohlo že už byly sjetý?! :)
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 522
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Cup2 a MPSS dost podobny co se tyka citu, asi bych se nebal rict ze to je skoro nastejno, MPSS sou v tomhle super. MPSS sem nikdy nemel na nejakou velkou teplotu (>60 stupnu) takze mozna budou horsi po vetsim zahrati. Cup2 maji vic gripu, pro me prekvapeni ze i na vode. Uvidim co vydrz ale pokud me vydrzi letni sezonu celou tak zustanu u nich. GYSS by mely byt prave dost tuhy a zvladat dobre trackday takze to ze sou tuhy na zmacknuti me neprekvapuje
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Vrooom píše: pát 02 čer 09:34 No fajn že to auto přežilo, ale taky se mi zdálo že jezdit celé dopoledne by byla vražda. Mně přijde ok tak těch 10 minut drsné jízdy a pak dát vydechnout. A tlak 3.1 b je teda dost. Za mě optimum 2.3 horká guma. Já chci jet do Brna na tohle.
https://www.czechmclub.cz/cervnove-driftovani-v-brne/ s kropenou dráhou aspoň nezničím gumy :-)
O víkendu proběhlo driftování na polygonu v Brně. Byl jsem poprvé a nevědel co čekat. Na akci byla přihlášena i docela zajímavá auta, tak jsem se minimálně těšil, že bude na co koukat. Akce začala pár seznamovacími koly na polygonu. Ten je poměrně zajímavý a nejedná se o placku ale naopak docela členítý plácek kde se jezdí z kopce tak i do kopce. Po zaváděcích kolech jsme se do toho mohli pustit. Při prvním driftu mě překvapilo jak moc to drží a že mi to vůbec nejde. Až jsem si řekl, sakra já se tu snad ani nesklouznu. Po pár minutách se to začlo zlepšovat, ale s plynem rozhodně nebylo dobré šetřit. Trať je dost členitá a obsahuje několik míst, která je jsou docela výzva. Rozhodně to není jen o driftu na jednu stranu, ale je dobré si to umět i přehazovat, přibržďovat. To v kombinaci s tím že přehazování se děje do kopce (to je lehčí) tak i z kopce je docela výzva. Nakonec se povedlo všechno nějak navázat, ale úplně plynulé to nebylo, gripu bylo opravdu hodně. Postupem času bylo vidět, že osazenstvo ztrácí síly/koncentraci a perné chvilky byly častější a častější. Jedna M2 to naprala do osvětlení, naštěstí obskládaného gumama a matrací. Další tam při přehozu vletěla do valu a nabrala hlínu + urvala lízátko. 1er to políbila svodidla a vlastně každý se tam občas přetočil. Nejvíc diktovali kluci se starýma E36, bylo vidět že ty auto nejsou moc nagripovaný, narozdíl od moderních M aut. Byla tam i nějaká porsche, ale ta nic nepředvedla a nezdálo se že by s nimi šlo driftovat, minimálně ne v rukou jejich majitelů, ale GT4 RS vypadá naživo zajímavě.
Celkově hodnotím akci hodně povedeně a ještě si to letos zopakuji :)


Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Ty poršátka jsou boží, asi se s tím nějak driftit dá, ale každopádně to bude mnohem náročnější.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Jasně, ten cayman se zdál, že by i šel, když přidal tak se utrhl, ale třeba na tom velkém půl kruhu jsem ho viděl několikrát přetečený. Neskromně si myslím že by se i s těma gt poršema dalo :-)) (na netu je dost videii kde to dělají). Ale je možně, že jim nevycházely převody. Jo to ta 997 bez svoru už mohla být složitější.
Určitě doporučuji až budeš mít brouka si to zkusit, je to super a když nepřehazuje z drift do drift tak i easy.
Odpovědět