BMW 318d Touring VS Audi A3 Sportback

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
staskos23
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pát 04 kvě 07:17

BMW 318d Touring VS Audi A3 Sportback

Příspěvek od staskos23 »

Dobrý deň,

rád by som sa Vás opýtal na názory ohľadne uvedených značiek, nakoľko momentálne predávam svoje auto a po nové chcem vycestovať do Nemecka, nakoľko známy tam robí autohandlera už nejakých 10 rokov. Doteraz som mal Golfa IV, 81Kw tdi ale nakoľko už plánujeme s manželkou rodinu chcel som niečo s trošku väčším kufrom a tiež niečo novšie.

Rozmýšľam medzi (ročník výroby u oboch 2009) BMW 318d Touring 105Kw alebo Audi A3 Sportback tdi buď 1,9 77Kw alebo 2.0 103 Kw (len tam som čítal, že často tam dochádza k poruchám turba). Chcel by som sa Vás preto opýtať na názory, ktoré je lepšie z hladiska servisu, nákladov, porúch, ktoré sa objavujú, ceny náhradných dielov a podobne. Ktoré by ste doporučili skôr.

ďakujem pekne za každý názor.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16375
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW 318d Touring VS Audi A3 Sportback

Příspěvek od pavproch »

já teda nemám patent na rozum, ale za ekvivalent 3er Touring považuju A4 Avant
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
staskos23
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pát 04 kvě 07:17

Re: BMW 318d Touring VS Audi A3 Sportback

Příspěvek od staskos23 »

Tak dajme tomu, žeby to mohla byť aj 318d klasicky sedan...kufor má väčší aj oproti tej A3 SB... ta A4 avant sa mi vzdá byť už veľmi veľká (aj keď to môže byť len opticky), pozeral som aj BMW 118d ale tam mi príde ten kufor malý (330l).. no neviem vskutku
Naposledy upravil(a) staskos23 dne pát 04 kvě 09:53, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16375
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW 318d Touring VS Audi A3 Sportback

Příspěvek od pavproch »

Chcel by som sa Vás preto opýtať na názory, ktoré je lepšie z hladiska servisu, nákladov, porúch, ktoré sa objavujú, ceny náhradných dielov a podobne.
u staršího dýzlu s větším nájezdem může být finanční" vraždou" to i to.... je ale pravda, že koncernový dvoulitr 103kW je pověstný svými problémy, zatímco 1.9 77kW je držák....

kolik plánuješ najezdit ročně, musí to výt bezpodmínečně nafta?

a taky: chceš se pouze přesouvat z místa A do místa B nebo si jízdu i (trochu, v rámci možností daných volbou paliva) užít?

jo a technická poznámka: hluboký kočár pro mimčo (nemyslím skládací golfové hole!) se Ti imho rozumně nevleze ani do 3er(i Touring) ani do A3SB..... zatímco do Octavie I i II v kombíku ano..... mám to vyzkoušeno...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
staskos23
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pát 04 kvě 07:17

Re: BMW 318d Touring VS Audi A3 Sportback

Příspěvek od staskos23 »

Ročne nebehám cca 25-30tisíc kilometrov +/-, krome toho, že chodím do práce a domov raz za čas vybehneme tiež do Čiech a Rakúska za rodinou, k tomu užívaniu jazdy... no tak rád by som si ako píšeš v rámci možností tú jazdu aj užil - preto som uvažoval aj nad uvedenými značkami lebo pôvodne som dumal aj nad tou Octaviou II a III (len chcem aby šoférovala aj žena a tej sa už Octavia vzdá byť veľká aj keď ja to vidím tak, že v cca 90-95% ciest budem šoférom len ja).

Čo sa týka tých dieslov, čo je "väčší nájezd" 100.000, 200.000 ?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16375
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW 318d Touring VS Audi A3 Sportback

Příspěvek od pavproch »

jestli byl první majitel prase, tak už i motor po 100kkmmůže být na odpis.... na druhou stranu ale třeba naše nejstarší oktávka ve firmě (1,9TDI 77kW, na tachu 304kkm) má motor v nejlepší kondici (ale zato už třetí turbo)

jízdně je 3er (e91) úplně jinde než A3, ta je srovnatelná s oct II (bodejď by ne, když je to stejná platforma PQ35)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: BMW 318d Touring VS Audi A3 Sportback

Příspěvek od k86 »

ono hodne zalezi jakej koncernovej dvoulitr to je! jsou 3 typy, 2x 8V jednou 16V
16V jsou extremne kazovy, jeden osmiventil taky, ale druhej prave ze vubec, zalezi na kodu motoru, myslim, ze BMM se kazil nejmin, ostatni jo
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Odpovědět