Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

kuju převelice
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od mmira »

za chvili si z nej udelame AF BMW servis :D. uz tak mam pocit, ze kdyz v tlf uslysi moje nebo bondovo jmeno, protaceji se mu panenky
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od Bond007 »

mmira píše:za chvili si z nej udelame AF BMW servis :D. uz tak mam pocit, ze kdyz v tlf uslysi moje nebo bondovo jmeno, protaceji se mu panenky
Tak ja myslim ze muze byt jedine rad, kdykoli tam jedu, potkam tam auto nekoho znameho:) dneska jsem tam potkal richarda :)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

dneska a včera zajímavé zjištění: při udržování stejného stylu a dravosti jízdy to třeba půlhodinu (skoro) padá správně a pak najednou 10min to je na zbláznění a pak zase se to začne chovat líp.... aniž bych zastavil nebo zhasnul motor.... dyby to byl SW, tak to přece nebude mít takovéhle výkyvy....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

Začínám litovat, že mám brambora a ne frantíka....
Pravá zábava s motorem Méganu začíná až po třívteřinovém podržení tlačítka ESP. Odstavte elektronické andělíčky na místě a v rámci předstartovní přípravy se zvednou volnoběžné otáčky na rovnou tisícovku. Proveďte deaktivaci třeba na dvojce v třicetikilometrové rychlosti a auto poskočí vpřed, jakoby do vás zezadu vpálila rozjetá sanitka anebo naskočily další dva válce s nitrometanem. Nemám přesnou představu, co se v té chvíli stane s mapou řídicí jednotky a vstřikováním, ale osobnost Méganu R.S. Cup to obrátí naruby.
Neska sem v bramborovi poprvé (přiznávám, inspirován tímhle článkem o Renckovi RS Cup) pro delší ostrou jízdu na suchém asfaltě vypnul andělíčky strážníčky... (doposud to sem to vypínal enem na blbnutí na zasněženém parkovišti nebo noční sněžné rallye-zatáčce v Tesli).... a nic významného se nestalo..... žádná změna v mapování či naladění SW, otáčky furt nechtějí padat, reakce na přidání plynu těsně nad volnoběhem sou stále mdlé (zasrané EURO5).... akorát se (na mé nejzamilovanější trase okolo šanců) v ostrých nájezdech i výjezdech ze zatáček brambor stal (očekávatelně :D ) mnohem "nervóznějším".... naopak bych řekl, že se zapnutýma andělíčkama sem na suchém letním asfaltě v zatáčkách rychlejší a jedu čistější stopu.... O:-)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

mmira o Swift Sport píše:. prd soustredil jsem se na to, docela jsem je trefoval a motor tahnul. tam evidentne je nejaka eko ficura, kdy to ty otacky rizene sundava a jeste je to rizeno tak, ze se to te predem definovane krivky drzi i pri zatezi. imho to dokonce pridava plyn aby to tu krivku udrzelo. k vzteku.
Mirku,
dělá to takle furt, i při menší zátěžoi a pohodové jízdě nebo jen pod zátěží?

Mně tohle totiž přesně dělá jen při zátěži nad 50%, ale méně než 95%.... když jedu piánko nebo to ženu na hraně (100%, tj. furt plne v omezovači, tak otáčky padají skoro normálně....) a ještě to navíc mám teplotně závislé, když je venku pod +5 nebo přes +20, tak je to na zbláznění, když je venku sucho a +12až15st C, tak to jede skoro normálně....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od jarka »

pavproch: řešením tvýho problému je změna programu ecu u nějakýho úpravce. Nějakých 5 let zpátky jsem tohle řešil u htp (to byla asi euro III a obecně pomalá reakce na plyn mě srala už tehdá, euro V si pro jistotu ani nepředstavuju). Každopádně to pomohlo a po změně programu to bylo o dost lepší.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:
mmira o Swift Sport píše:. prd soustredil jsem se na to, docela jsem je trefoval a motor tahnul. tam evidentne je nejaka eko ficura, kdy to ty otacky rizene sundava a jeste je to rizeno tak, ze se to te predem definovane krivky drzi i pri zatezi. imho to dokonce pridava plyn aby to tu krivku udrzelo. k vzteku.
Mirku,
dělá to takle furt, i při menší zátěžoi a pohodové jízdě nebo jen pod zátěží?

Mně tohle totiž přesně dělá jen při zátěži nad 50%, ale méně než 95%.... když jedu piánko nebo to ženu na hraně (100%, tj. furt plne v omezovači, tak otáčky padají skoro normálně....) a ještě to navíc mám teplotně závislé, když je venku pod +5 nebo přes +20, tak je to na zbláznění, když je venku sucho a +12až15st C, tak to jede skoro normálně....
hele me trosku neco podobnyho delala 550i, vyresial to vymena vahy vzduchu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od mmira »

Mirku,
dělá to takle furt, i při menší zátěžoi a pohodové jízdě nebo jen pod zátěží?

Mně tohle totiž přesně dělá jen při zátěži nad 50%, ale méně než 95%.... když jedu piánko nebo to ženu na hraně (100%, tj. furt plne v omezovači, tak otáčky padají skoro normálně....) a ještě to navíc mám teplotně závislé, když je venku pod +5 nebo přes +20, tak je to na zbláznění, když je venku sucho a +12až15st C, tak to jede skoro normálně....
furt ~x(
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

chlopi, dík za info/rady
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět