Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
deniskk
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: sob 30 bře 17:04

Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od deniskk »

Nabízím programování všech Mercedes-Benz aut.

Vše od aktivaci Carplay, Android Auto, Engine Data, AMG Menu, Amg Logo na NTG Display, vypínání pásů, povolit max rychlost VMAX a mnoho dalších funkcí.

Většinu funkcí uvedené výše dokážu aktivovat na W117,W176,W246,W156,W166,W463,R172,R231,W204,W212,W218,W207,W221,W216,W205,W222,W253,W257,W213,W238,W211 Facelift a další.

Po zaslání vin vašeho vozu dokážu říct co vše jde aktivovat.

Ceny jsou na každé auto jiné tak mě prosím kontaktujte pro ceník.

Pro custom programování jednotek, nebo připravení jednotky na výměnu mě kontaktujte a domluvíme se.

Vše je na domluvě, a zkusím vám vyhovět co nejvíc to pujde.

V případě dotazů, mě neváhejte kontaktovat v SZ.

Pro všechny členy tohoto fora sleva :)
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od 970ka »

Umíš zrušit vstřikování močoviny,aby na displayi zůstal ukazatel hladiny ?
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
deniskk
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: sob 30 bře 17:04

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od deniskk »

Adblue zrušit umim, ale pokud necham adblue menu na budíkách tak to bude neustále hlásit chybu. Hodně záleží na modelu auta ale, občas to jde jako např. u W213.
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od 970ka »

odtahovka Sprinter w 906 r.v. 2017-2018 němci to občas kontrolujou
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1757
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od petr_riha »

A není jednodušší ji tam čas od času dolit, než vymyslet jak zase všechno ochcat?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5459
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od Stepan »

Vono když si, teda u náklaďáku, během 300kkm švihneš dvakrát servis "něčeho s chcankama, hlásí to chybu" a pokaždý tě to vyjde na bratru 80k bez daně, taky začneš přemejšlet jak to vochcat. Ty samozřejmě ne, ty máš peněz jak želez a náklady vůbec neřešíš, ale běžnej tupec z lidu to tak holt vnímá. :ymdaydream:
970ka na to imo přišel podobně, viz vlákno o elektromobilech.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
deniskk
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: sob 30 bře 17:04

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od deniskk »

V případě dodávek, tak jde bez problému odkodovat startstop bez vypnutí menu. Asi na to MB mysleli protože jde nakodovat že auto je bez adblue, ale budíky klidne adblue ukazovat budou.
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od 970ka »

petr_riha píše: ned 31 bře 20:05 A není jednodušší ji tam čas od času dolit, než vymyslet jak zase všechno ochcat?
Je to jednodušší,ale když už to žere chcanky,víc než nafty, tak tě to prostě sere a ani mercedes po přehrání softu s tím nic neudělal.K tomu 2x Nox senzor,/ cca 20tkč za kus/ že je to prej tím , a velký howno.
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1757
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od petr_riha »

970: Pokud ti vyměnili něco, co nemělo vliv na oznamovanou vadu, hodit jim celou tuto “opravu” i s fakturou na hlavu. Nebo ti příště vymění něco za trojnásobek ceny a pokrci rameny, ze to tím nebylo? Rozumím tomu důvodu, ale přijde mi hloupé to neřešit, resp. ochcavat podobným způsobem (za chvíli se tímto stylem vrátíme do 90s, kdy se občas nedalo vůbec dýchat).

Štěpán: neřeším náklady? Jak jsi na to to přišel? Stalo odstranění závady opravdu 80k, nebo tam nějaký Lojza od stolu takovou cenu vykouzlil, protože to zaplatíš? Pokud se i po “opravě” závada vrátila, proč jsi ji platil znova? Vždyť to nedává smysl.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5459
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Kodování Mercedes aut. AMG Menu atd.

Příspěvek od Stepan »

petr_riha píše: pon 01 dub 07:50 Štěpán: neřeším náklady? Jak jsi na to to přišel? Stalo odstranění závady opravdu 80k, nebo tam nějaký Lojza od stolu takovou cenu vykouzlil, protože to zaplatíš? Pokud se i po “opravě” závada vrátila, proč jsi ji platil znova? Vždyť to nedává smysl.
Kolik "stálo" odstranění závady se nikdy nedozvíš, důležitý je, kolik ti za to autorizák naúčtuje. Nabídku daly dva a bylo to v rozdílech stokorun.
Jedničkovou ovci nebo 20 let starej kamion opraví zručnej garážmistr (já to nejsem :D ) i v garáži. U moderních aut to takhle nefunguje a představa, že dáš za něco dvojku bez daně a po třech letech to začneš dávat dohromady s nějakým JZDákem, pro mě není přijatelná. Respektive to automaticky sklouzne k "ochcávání" a na další STK děj se vůle Boží. Kámoš od půlitru za tisícovku už dávno všechno nezachrání, u náklaďáku tím spíš.
Pokud něco opravíš ve dvou kilech a ve třech se to posere znovu, co na tom chceš reklamovat?
Je to průser, na jednom tahači máme v 80kkm už třetí turbo, na druhým měnili do 50kkm kompletně baterky. Jasně, platí to záruka, ale co to o tý kvalitě říká.

Kousek vod nás je kamionovej bazarník, a když jsme ještě byli kamarádi, říkal mi to jasně:
Koupíš bezcenej vrácenej operák s půlmilionem, vyrveš z toho úplně všechno co není motor a převodovka, odvezeš to na balkán nebo do Afriky, a tam s tím Tolja naskáče ještě milion. V Evropě už by ty všechny senzory, Adblučka, píčoviny dávno nikdo neuživil
....
petr_riha píše: pon 01 dub 07:50 970: Pokud ti vyměnili něco, co nemělo vliv na oznamovanou vadu, hodit jim celou tuto “opravu” i s fakturou na hlavu. Nebo ti příště vymění něco za trojnásobek ceny a pokrci rameny, ze to tím nebylo?
Tos toho moc nenaservisoval. Vypadá to všude stejně, ve špinavý garáži a v prosklený kostce s chybějícím mezipatrem. Mechanik ti neřekne, že vyřeší problém. Řekne ti, že by to "asi mělo být tímhle" a odhad ceny. Zkusíme, vyjde / nevyjde. Na tvůj účet.
Na to, jak málo mají lidí, mají všichni práce dost. Proč by se zavazovali k "vyřešíme Váš problém"?
Tuhle sem byl u zubaře, mám dlouhodobej problém. Řekl mi, co zkusí, drahý to bylo jako prase, zuby stále bolí. Chtít po něm vrátit prachy a nechat si udělat zase demontáž? Těžko.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět