Sato píše: ↑úte 04 říj 13:07
Díky moc rozum bude určite potreba, zatial sú tam vzadu nejaké nič moc gumy (sava?) v kontraste z prednými pilot sport cup, takže fakt opatrne
Jak píše Vroom, to byl čistý záměr původního majitele, max. grip na předku a klouzačka dozadu.
Letos jsem byl naposledy v Myte. Byla to zajimava zkusenost protoze jsem byl na odpoledni cast, ktera koncila az v 18:00, takze uz byla ke konci docela tma a uz to bylo docela tezke se prohanet po trati kde jsou v apexech nahazene gumy. Coz je jedna z veci co me fakt vytaci + nemoznost se sklouznout. Driv to tam bylo lepsi. Skoda ze je Sosnova tak daleko ... Lepsi a vetsi trat.
Poprve jsem byl s falkenama 520 na okruhu a uplne me teda neodbouchli. Rekl bych ze maxxisy jsou lepsi. Auto se s falkenama hodne stacelo a slo dost za predkem, coz je samozrejme prijemne, ale zaroven neslo moc rychle vyjizdet ze zatacek a clovek spis myslel na to at mu to moc neklouze at neni tamni spravce nastvany.
Tentokrat jsem i delal trochu taxi a vezl asi 4x lidi, vsichni maximalne nadseni, ale bylo to na ne prilis intezivni a po par kolech jim stacilo ). Jediny kdo by vydrzel dele byla asi 14 leta holka ) Jinak auto me furt maximalne bavi. Auta tam zadna moc rychla nebyl, nejaky EVO, STi toyota GT four. Ale vsichni jezdili dost pomalu az na tuhle e36, to jsem se pokousel uviset ale bylo to marne. Letela jako strela. Byla tedy dost upravena, SLicky, vyramovana, interier fuc, rekl bych i ze pokraceny prevod. No paradni vozitko.
Jj speedster, Opel vyrobeny lotusem . Možná to je tak syrová jízda, že stačí jet na 70% a uz to je makacka. Nebo to má špatně jízdní vlastnosti, těžko říct. Sériovka má myslím uzoučké gumy vepředu, tak bych chápal, že to je naschvál limitované aby se lidé nezabili.