Volkswagen obecne
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5716
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tiez bych za tym hladal DSG a nasledne aj jazdny rezim...
V AT rezime to drzi furt nizko, kedy turbo este davno spi a samotny motor ma tak 30 koni, k tomu este samotne ovladanie pedala plynu musi prejst cez Brusel, takze sa to este tuplom opozdi...a mozno k tomu dopomoze aj to ze ten Tiguan mohol byt relativne "cerstvy"...jo a ta 1.4 mala pravdepodobne ACT ON, takze to ma tak 15 koni v 1000ot.
Je to ale aj o zvyku, chce to naucit sa s nim trosku spolupracovat. 2.0 TSI tymto problemom ale trpi o mnoho menej, prave kvoli objemu, s nim ma clovek ten prijemny pocit, ze tie kone tam su, ale nemusim ich prave vyuzivat, kde pri 1.4 v hlave hlda otazka, ci ked ich budem potrebovat, ci tam este nejake vobec su
V AT rezime to drzi furt nizko, kedy turbo este davno spi a samotny motor ma tak 30 koni, k tomu este samotne ovladanie pedala plynu musi prejst cez Brusel, takze sa to este tuplom opozdi...a mozno k tomu dopomoze aj to ze ten Tiguan mohol byt relativne "cerstvy"...jo a ta 1.4 mala pravdepodobne ACT ON, takze to ma tak 15 koni v 1000ot.

Je to ale aj o zvyku, chce to naucit sa s nim trosku spolupracovat. 2.0 TSI tymto problemom ale trpi o mnoho menej, prave kvoli objemu, s nim ma clovek ten prijemny pocit, ze tie kone tam su, ale nemusim ich prave vyuzivat, kde pri 1.4 v hlave hlda otazka, ci ked ich budem potrebovat, ci tam este nejake vobec su

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: sob 06 říj 20:05
Re: Volkswagen obecne
Aha, já jsem si právě myslel, že dvouspojka má připravené oba kvalty, i nahoru, i dolů.ctrl_j píše:To neni motorem/absenci vykonu, ale tim automatem, ktery ma ekologicky predrazeno nahoru. Kdysi jsem zkousel 2.0 TDI + DSG, prerazeno na „S“ a razeni padlama. Kdyz tam je v 80 petka a prijde kopec => chces to podradit hned, nez zacnou padat otacky. Jenze DSG ma predrazenou sestku. Nez to prechrousta, je to doslova ta pulsekunda. DSG radi rychle, ale jen kdyz se prerazuje tim smerem, kam chce ona.

Jo vlastně, byla to FWD, takže určitě měla ACT, a ta předváděcí dáma určitě nic nikde nevypínalaSnowman000 píše:o a ta 1.4 mala pravdepodobne ACT ON, t

Takže beru to tak, že je to vícefaktorový problém, naladění DSG, vlastnosti turbomotoru, samotný dispoziční výkon, plus ještě fičurky typu ACT. S MT (a vypnutým ACT) by se asi dalo naučit se s tou 1.4 zacházet tak, že by to nesralo

(Kromě 180hp varianty se nedávno objevila i 220hp, ale je to jen v Highlinu, takže cena už mně přijde na SUV kompaktní třídy dost neakceptovatelná.)
Re: Volkswagen obecne
To dodnes neumí polovina lidí pochopit, na jakém principu to funguje a pak to neumí zohlednit ve stylu jízdy a následně se díví tomu výsledku...PavelNaAutoforum píše:já jsem si právě myslel, že dvouspojka má připravené oba kvalty, i nahoru, i dolů.
DSG neboli S-Tronic má dvě spojky.
Na jedné jedeš a druhá nachystá příští řazení předem.
Pokud jedeš stylem brzda plyn, soft nikdy neví, zda budeš potřebovat řadit nahoru nebo dolů.
Je potřeba ji nechat čas, aby mohla spočítat, co se bude dít.
Dvouspojkové převodovky jsou velice náročné na soft analyzuje nejen plynový pedál a rychlost, jízdní styl, další čidla vozidla vozidla a dle toho přpravuje rychlostní stupeň, který bys měl za tu poslední dobu potřebovat.
Jenže když náhle změníš chování, tak DSG nemá věšteckou kouli, a řazení se u předjíždění může zdát nekonečné...
Nahoru i dolů má nachystáno až trojspojka, už se taky vyrábí, ale problém je ten, že někdy potřebuješ podřadit o tři stupně dolů a zase čekáš... Nehledě na zátěž, náročnost na soft a hlavně složitou konstrukci.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: sob 06 říj 20:05
Re: Volkswagen obecne
driver:
Díky za reakci a podrobnější komentář
Mě to pak o pár minut později napadlo (stačí se zeptat a v hlavě to popojede
), že vlastně jedna spojka je ta běžná, takže "ta navíc" je tam jen jedna.
Díky za reakci a podrobnější komentář


- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28525
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ono je to ve skutečnosti tak, že jedna řadí sudé a druhá liché kvalty.
soon...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5716
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Len ten soft sa sice tvari neskutocne komplikovane, ale v 95% situacii funguje takto...
stlaceny plyn - pripraveny vyssi stupen
stlacena brzda - pripraveny nizsi stupen
stlaceny plyn - pripraveny vyssi stupen
stlacena brzda - pripraveny nizsi stupen
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
a pak to zacne zmatkovat, kdyz jdes z plneho plynu na plne brzdy a pak zas plny plyn..