Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Jeste premyslim nad rozsirenou zarukou. 4r dam urcite, priplatek za 5 let je uz skoro dvojnasobek. Na jednu stranu to bude rodinne auto opecovavane a uzivane s rozumem, na druhou stranu drahych blbost (DSG, LED svetla a pod.) tam par bude. Na webu nemaji ani napsano, co je jejim predmetem. Snad mi prodejce da podminky k prostudovani.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5708
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Konecne prisiel cas aj na nasho rodinneho 3 dveroveho Golfa

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: sob 06 říj 20:05
Re: Volkswagen obecne
Byl jsem dnes na zkušební jízdě s Tiguanem TSI 1.4 150hp DSG FWD, a jelo to líp, než jsem čekal (resp. se obával). Pro město je to samozřejmě dostačující bez debat, ale vyrazili jsme kolem Trnavy na dálnice, a i kolem 130-140 se to chová přijatelně, zrychluje bez trápení, atd. Zato mně ale vadil turbo-lag (alespoň se tedy domnívám, že to byl turbolag, a ne váhání DSG), ale nevím, jestli je to danost motoru (dosud jsem 99% času jezdil se 125hp atmo benzínem), nebo se tomu dá trochu pomoct, např. ručním řazením, nastavení sport-modu motoru apod., na to jsem v rámci zkuš.jízdy neměl prostor si pohrát. Vzpomínám si ale, že u nové A4 s novým TFSI dvoulitrem 252hp (a také s automatem) jsem tenhle problém nepozoroval.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28464
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Nemůžeš srovnávat 150 a 250k a objemy 1.4 a 2.0. Je logické, že v 1.4řce je vše nastaveno jinak...takže i DSG. Spíš než turboskulinka to bude tak nějak vážnější nastavení té 1.4 s DSG.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Volkswagen obecne
Cim objemnejsi motor, tim mensi je prechod v nizkych otackach, nez zacne turbo naplno tlacit. Jestli DSG radi v nesmyslne nizkych otackach, tak ten lag samozrejme jeste zvyrazni.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28464
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Řadí...u těch motorů 1.2/1.4 je to hodně znát, že to je nesmysl...ale co - hlavně, že planeta je zelená
(na papíře)

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Volkswagen obecne
Ja jel predvadecku 1.4tsi dsg v Touranu. Nejhorsi mi to prijde pri rozjizdeni, kdy po zmacknuti plynu vyrazi snad az za vterinu. Taky mi prisla dost vahava/divne radici kdyz jsme jel cca 60km/h a chtel jen lehce pridat, abych udrzel stejnou mezeru pred sebou. Naopak pokud jsem napr na dalnicnim najezdu na to slapl, moc nevahal a vyrazil.
Verim (a doufam), ze az s tim clovek par tisic, tak bude schopen lepe ovladat razeni plynem a bude vic vedet kdy se to jak chova. Spis bych vinil dsg - kdyz jsme jel 1.2tsi v rapidu, zpozdeni jsme nepozoroval.
Verim (a doufam), ze az s tim clovek par tisic, tak bude schopen lepe ovladat razeni plynem a bude vic vedet kdy se to jak chova. Spis bych vinil dsg - kdyz jsme jel 1.2tsi v rapidu, zpozdeni jsme nepozoroval.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: sob 06 říj 20:05
Re: Volkswagen obecne
řidičBOB píše:Nemůžeš srovnávat 150 a 250k a objemy 1.4 a 2.0. Je logické, že v 1.4řce je vše nastaveno jinak...takže i DSG. Spíš než turboskulinka to bude tak nějak vážnější nastavení té 1.4 s DSG.
Asi mě teda nemine cesta za předváděcím Tig TSI 2.0 180hp 320Nm, bohužel jediný, o kterém v CZ/SK díky Vševěductrl_j píše:Cim objemnejsi motor, tim mensi je prechod v nizkych otackach, nez zacne turbo naplno tlacit.


Já jsem u rozjíždění necítil žádné problémy, ale akcelerace zahájená ať už v cca 80 nebo cca 120 všude dělala to samé, to zn. půl vteřiny se to někde sbírá a pak to (už solidně) zabere.TomZ píše:Ja jel predvadecku 1.4tsi dsg v Touranu. Nejhorsi mi to prijde pri rozjizdeni, kdy po zmacknuti plynu vyrazi snad az za vterinu. Taky mi prisla dost vahava/divne radici kdyz jsme jel cca 60km/h a chtel jen lehce pridat, abych udrzel stejnou mezeru pred sebou. Naopak pokud jsem napr na dalnicnim najezdu na to slapl, moc nevahal a vyrazil.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28464
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
kucí...je to jednačtyřka...jak pravil klasik: z howna bič neupleteš! 

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Volkswagen obecne
To neni motorem/absenci vykonu, ale tim automatem, ktery ma ekologicky predrazeno nahoru. Kdysi jsem zkousel 2.0 TDI + DSG, prerazeno na „S“ a razeni padlama. Kdyz tam je v 80 petka a prijde kopec => chces to podradit hned, nez zacnou padat otacky. Jenze DSG ma predrazenou sestku. Nez to prechrousta, je to doslova ta pulsekunda.
DSG radi rychle, ale jen kdyz se prerazuje tim smerem, kam chce ona.
DSG radi rychle, ale jen kdyz se prerazuje tim smerem, kam chce ona.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/