Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
TomZ
Pan Řidič
Příspěvky: 215
Registrován: pát 16 pro 11:13

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od TomZ »

Jeste premyslim nad rozsirenou zarukou. 4r dam urcite, priplatek za 5 let je uz skoro dvojnasobek. Na jednu stranu to bude rodinne auto opecovavane a uzivane s rozumem, na druhou stranu drahych blbost (DSG, LED svetla a pod.) tam par bude. Na webu nemaji ani napsano, co je jejim predmetem. Snad mi prodejce da podminky k prostudovani.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5708
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Konecne prisiel cas aj na nasho rodinneho 3 dveroveho Golfa :ymblushing:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

Byl jsem dnes na zkušební jízdě s Tiguanem TSI 1.4 150hp DSG FWD, a jelo to líp, než jsem čekal (resp. se obával). Pro město je to samozřejmě dostačující bez debat, ale vyrazili jsme kolem Trnavy na dálnice, a i kolem 130-140 se to chová přijatelně, zrychluje bez trápení, atd. Zato mně ale vadil turbo-lag (alespoň se tedy domnívám, že to byl turbolag, a ne váhání DSG), ale nevím, jestli je to danost motoru (dosud jsem 99% času jezdil se 125hp atmo benzínem), nebo se tomu dá trochu pomoct, např. ručním řazením, nastavení sport-modu motoru apod., na to jsem v rámci zkuš.jízdy neměl prostor si pohrát. Vzpomínám si ale, že u nové A4 s novým TFSI dvoulitrem 252hp (a také s automatem) jsem tenhle problém nepozoroval.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28464
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Nemůžeš srovnávat 150 a 250k a objemy 1.4 a 2.0. Je logické, že v 1.4řce je vše nastaveno jinak...takže i DSG. Spíš než turboskulinka to bude tak nějak vážnější nastavení té 1.4 s DSG.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od ctrl_j »

Cim objemnejsi motor, tim mensi je prechod v nizkych otackach, nez zacne turbo naplno tlacit. Jestli DSG radi v nesmyslne nizkych otackach, tak ten lag samozrejme jeste zvyrazni.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28464
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Řadí...u těch motorů 1.2/1.4 je to hodně znát, že to je nesmysl...ale co - hlavně, že planeta je zelená %%- (na papíře)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
TomZ
Pan Řidič
Příspěvky: 215
Registrován: pát 16 pro 11:13

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od TomZ »

Ja jel predvadecku 1.4tsi dsg v Touranu. Nejhorsi mi to prijde pri rozjizdeni, kdy po zmacknuti plynu vyrazi snad az za vterinu. Taky mi prisla dost vahava/divne radici kdyz jsme jel cca 60km/h a chtel jen lehce pridat, abych udrzel stejnou mezeru pred sebou. Naopak pokud jsem napr na dalnicnim najezdu na to slapl, moc nevahal a vyrazil.

Verim (a doufam), ze az s tim clovek par tisic, tak bude schopen lepe ovladat razeni plynem a bude vic vedet kdy se to jak chova. Spis bych vinil dsg - kdyz jsme jel 1.2tsi v rapidu, zpozdeni jsme nepozoroval.
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

řidičBOB píše:Nemůžeš srovnávat 150 a 250k a objemy 1.4 a 2.0. Je logické, že v 1.4řce je vše nastaveno jinak...takže i DSG. Spíš než turboskulinka to bude tak nějak vážnější nastavení té 1.4 s DSG.
ctrl_j píše:Cim objemnejsi motor, tim mensi je prechod v nizkych otackach, nez zacne turbo naplno tlacit.
Asi mě teda nemine cesta za předváděcím Tig TSI 2.0 180hp 320Nm, bohužel jediný, o kterém v CZ/SK díky Vševědu ;) Snowmanovi vím, je ode mě 3.5 hod jízdy :-s

TomZ píše:Ja jel predvadecku 1.4tsi dsg v Touranu. Nejhorsi mi to prijde pri rozjizdeni, kdy po zmacknuti plynu vyrazi snad az za vterinu. Taky mi prisla dost vahava/divne radici kdyz jsme jel cca 60km/h a chtel jen lehce pridat, abych udrzel stejnou mezeru pred sebou. Naopak pokud jsem napr na dalnicnim najezdu na to slapl, moc nevahal a vyrazil.
Já jsem u rozjíždění necítil žádné problémy, ale akcelerace zahájená ať už v cca 80 nebo cca 120 všude dělala to samé, to zn. půl vteřiny se to někde sbírá a pak to (už solidně) zabere.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28464
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

kucí...je to jednačtyřka...jak pravil klasik: z howna bič neupleteš! :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od ctrl_j »

To neni motorem/absenci vykonu, ale tim automatem, ktery ma ekologicky predrazeno nahoru. Kdysi jsem zkousel 2.0 TDI + DSG, prerazeno na „S“ a razeni padlama. Kdyz tam je v 80 petka a prijde kopec => chces to podradit hned, nez zacnou padat otacky. Jenze DSG ma predrazenou sestku. Nez to prechrousta, je to doslova ta pulsekunda.

DSG radi rychle, ale jen kdyz se prerazuje tim smerem, kam chce ona.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět