Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5707
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Jo do toho jedine manual!!! Skoda len ze pedal plynu je trosku moc utopeny a na moje male nozky aj daleko, ale slo tam nejaky ten medziplyn hodit ;) A ako druhe auto do rodiny (ak je VW must a musi to mat nejaku tu prakticnost) je to idealne :)

(Jasne DCC do toho nejde dat, ale tie pritvrditelne tlmice ano, osobne bych to ale bral kludne bez toho)...

Ja bych to ale uplne v pohode zvladol aj ako dailynu (kedze mam ako dailynu MX-5) :P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5854
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Jako vikendovka mi tbh žádný z HH nedává vůbec smysl :( vidím je jako optimální variantu pro člověka, co jezdí aktivně pořád a zároveň není ochotnej vysolit za RS/AMG/M. Na víkend, kdy požadavky na pocit sucha a bezpečí klesají, se dají pořídit daleko zábavnější věcičky, klidně i z bazaru :ymdevil:
black on black, petliter, jebem na too :ar!
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5953
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od M.Z. »

Podle mého měřítka taky nevidím vhodnost HH jen na víkendy a s Polem není problém jezdit furt, i na dovolenku klidně.
Já mám MX5 momentálně jako jediné auto a abych pravdu řekl, bez M2 bych se asi i obešel, JCW slouží taky jako každodenní auto ( s předchůdcem už 8let).
Měl jsem Mazdu kupit dřív, mohl jsem ušetřit, ale kdo to měl čuchat.

Jako víkendovku si představuju nějaký CAT. a podobné splašené trubky, jste nějak moc rozmazlení :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5707
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Ved hovorim ze ako druhe auto! ;) Ale ze sam mam MX-5 ako druhe auto (prve je zatial Lupo) :D
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od mmira »

soucasne Polo GTI je hrozne sexy
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28436
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Je a má i dospělý motor.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5707
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Kto ale nema dospely motor?!!! Sucasny Passat!!!
Je fakt vo vsetkom lepsi nez B6 a nie je to len tym ze skusana B6 mala 10 rokov a 250tisic km. No vikend so starou 3.2 FSI B6 mi zase raz pripomenulo, aky dolezity je motor pre celkove vnimanie auta!

2.0 TSI 280k vs 3.2 FSI 250k
Najvacsia vyhoda sucasneho 2.0 TSI je ze je pocitovo asi tak o 500kg lahsi nez ten 3,2l ingot a z toho plynuce jazdne vlastnosti pripominaju aj vyvazene auto a nie len hodene kladivo. A dalsou mozno budis to ze kolega s tym dokazal ist za 7l, iked pri takom pouzivani by ten motor radsej spachal nejaku formu harakiry (o to sa mu asi postara aj tak S/S)...a to je asi tak vsetko z vyhod...iked uprimne, ten motor vobec nie je zly a pre kohokolvek kto do teraz zazival TDI a podobne blbosti to bude ako zjavenie, zazracne tiche a pruzne zjavenie.

3.2 FSI je ale uplne iny pripad. Je posadeny v pocitovo asi tak o 20 rokov starsom aute no posobi ako nasrany vztyceny prostrednicek smer Brusel ;) Zvukovo niekde inde ako bavoracka R6 symfonia, nieco co je v Passate tak nepatricne az je to genialne...nieco ako Louis Armstrong pod kapotou... :ymhug:

Je z toho citit ten objem a nie je nutne ho vytacat aby to islo, iked na stopkach by urcite vyhralo TSI, ale na stopky sa nejazdi a reakcia na plyn je na uplne inej urovni, je tu len pedal plynu a motor. Pri TSI je tam s nami este cela agenda uradnikov a kym sa oni rozmyslia (v rezime SPORT ich je nastastie aspon polovica na dovolenke)...
No a nakoniec je tu aj otazka spotreby...ano za 7 jazdit nebude, ale realne ani to TSI. Najvacsi rozdiel v prospech TSI bude v meste kedy sa s trosku citom v nohe da udrzat aj pod 10, kdezto s FSI som bol na nejakych 13 iked asi do toho prehovorilo par ostrejsich rozbehov :ymblushing: Co som ale necakal je ze pri mimomestskych jazdach a pri dost sviznom tempe sa v pohode dalo udrzat okolo 10 a v takom rezime uz sa TSI zacina tiez k 10-tim priblizovat a staci ten pedal plynu pouzivat tak aby bolo v zaprahu viac koni po dlhsiu dobu a TSI zacne zrat vyrazne (to asi vyhladoveju aj ti uradnici) viac ako 3.2ka :-q

Uz naplno chapem pripomienky řB a ostatnych, ze nech je 2.0 TSI akokolvek skvely motor, ako vrchol motorovej rady je proste neadekvatny a rovnaky bol aj zaver majitela 3.2 B6. Radsej si ho este chvilu necha a vychutna akoby mal menit za novsie a na papieri lepsie \m/
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28436
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Jj...i já často vzpomínám na R36, který byl motorově i zvukově ještě o něco dál. Vlastně i spotřebou ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od x2005 »

Shodou okolností jsem před rokem tak půl roku využíval B6 3.2FSI DSG 4Mot. Zvuk je krásný a nezvyklý v takhle spotřebním autě. Celkově je to auto takové ze staré školy. Motorem, chováním podvozku (adapt tlumiče přítomny), řízením. Příjemný je rozjezd, kdy auto akceleruje téměř okamžitě "od nuly". Ale ekonomika spotřeby je trochu jinde. Město (Praha) je 12 až 14 podle slušnosti zacházení. Mimo město se dá dostat pod 10 (tedy konkrétně 9,9 :D ) při rozvážné jízdě, ale pak už nemusím mít 3.2FSI. :( Dálnice je dost utrpení, kdy musím jet 145 tempomat, abych aspoň někam dojel. Extremy spotřeby: Bratislava > Praha za 8,5 s velmi klidným řidičem, snad bez klimatizace, rychlsot tak 100 až 120. Zpět Praha Bratislava s maldým a neklidným řidičem za 21..... Naštěstí jsem nejel ani s jedním z nich..... Celkově je B6 3.2FSI zajímavá rarita, ale dal bych přednost B6 R36, která při stejné spotřebě jede znatelně líp. Nebo třeba CC 3.6V6FSI (odvozené z B7), kde jsou rozumnější převody na dálniční rychlosti oproti R36.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5707
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

R36 som este nezazil, tak mozno raz snad :) V Superbe som ale zazil 3.6 ale tam mi to ani vykonovo a ani zvukovo neprislo lepsie ako tato 3.2, ale uz to mu je nejaky ten rok...

Adaptivny podvozok v tomto B6 nie je a je to utrpenie...tvrde bez schopnosti pohltit ostre nerovnosti aj na R17 no zaroven az moc plavajuce pri akejkolvek akcnejsej jazde...ano oldschool ale v takom tom nie moc prijemnom...E46 je oproti tomu z ineho sveta ;)

Kazdopadne zaujimave ze mne spotrebovo uplne vyhovovalo hlavne dialnica bola 150-160, nejaky ten obchvat, nejake to mesto a vyplulo to na mna 10,1...hlavne pri 160 to na 6 tocilo asi 3200ot takze sa to len pohodovo prevalovalo a na aktualnej cucalo prave okolo 10, no a za cely vikend som dal nieco cez 300km a ubudla presne polka nadrze :-?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Odpovědět