
BMW Divize
Re: BMW Divize
Hmmmm, tak to vypadá, že motoru v bramborovi (aktuálně 220tis km) začal lehce chutnat wolej..... 3/4litru @ 6200km, což je zhruba o polovinu víc, než žral doposud.... 5w-40... řešit to ještě nebudu.... ešče musí vydržet 80tis km, až bude na tachu 300, tak.... co udělám, už sem tu psal... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dal bych mu 10W-40 nebo 10W-60.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám
. Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera
.


Re: BMW Divize
hustší si nechávám na dobu až bude ještě rozežranejšíí
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Mám dotaz, do Z4 jsem dodělal tempomat (jenom se přidá páčka, kabeláž tam je). Ale nefunguje, musí se to nějak nastavit či povolit přes diagnostiku?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám
. Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera
.


Re: BMW Divize
jo, je třeba na kodovat, kdesyk na e89post sa o tym psalo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
www.diag.sk ..kup si kabel, k němu dostaneš základní diagnostiku INPU a kódovací soft NCS expert..řekl bych pro BMW povinná výbava 

Re: BMW Divize
pavproch píše:Hmmmm, tak to vypadá, že motoru v bramborovi (aktuálně 220tis km) začal lehce chutnat wolej..... 3/4litru @ 6200km, což je zhruba o polovinu víc, než žral doposud.... 5w-40... řešit to ještě nebudu.... ešče musí vydržet 80tis km, až bude na tachu 300, tak.... co udělám, už sem tu psal...
To máš z toho zkracování, jezdíš s tím jak s cirkulárkou, tak si to olej veme.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: BMW Divize
u atmo R6 od BMW plativalo, ze cim vetsi pila, tim mensi spotreba oleje
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Ahoj. Tohle mně zajímá. E89? Páčku jsi kupoval novou nebo starší, případně za kolik? Jinak já jsem si přidával páčku tempomatu do dvou Fiatů Scudo (taky je tam připravený konektor) a musel jet do servisu kde to museli nastavit v řj. Poprvé se s tím hrál snad hodinu, podruhé snad ani 10minut, nevím jestli to ten první neuměl nebo se to už pak naučil. V servise u nás co dělají BMW mně od toho zrazovali.Beny9700 píše:Mám dotaz, do Z4 jsem dodělal tempomat (jenom se přidá páčka, kabeláž tam je). Ale nefunguje, musí se to nějak nastavit či povolit přes diagnostiku?
Re: BMW Divize
Dělal jsem to na E85, montáž triviální, jen jsem do deklu pod volantem vyřízl otvor (je to tam předlisováno). Pak už je to jen LeGo (byla tam připravena kabeláž). Teď už jenom na diagnostice to nastavit. Páčku jsem kupoval novou (č. dílu 61316940989), cena 2 877 Kč.
Objednával jsem zde: http://www.bmwcartec.cz/
Objednávali to z Německa, za týden jsem to měl doma.
Doporučuji prostudovat tohle:
http://my-bmw-z4.blogspot.cz/2012/06/cr ... ntrol.html
Je tam ke stažení návod.
Objednával jsem zde: http://www.bmwcartec.cz/
Objednávali to z Německa, za týden jsem to měl doma.
Doporučuji prostudovat tohle:
http://my-bmw-z4.blogspot.cz/2012/06/cr ... ntrol.html
Je tam ke stažení návod.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám
. Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera
.

