

Přesně tak. Ještě jsem neviděl ani jednu 350Z (370Z), která by mě nějak oslnila výkonem. Na to, že je to 300 koňové auto, tak zoufale nejede.d1.8t píše:Sice se občas na 350Z mrknu, ale těch cca 1560kg, mě vždycky spolehlivě odradí. Ne ani tohle není cesta. Radši uberu koně než abych přidával váhu. Absolutní výkon pro mě není klíčový. Co je pro mě důležitý je poměr výkon/váha kvůli zrychlení v nízkých a středních rychlostech. Přes 200 jezdim minimálně. Takže v principu když budu chtít auto s 200k/t, vždy dám přednost autu s 200k a 1t hmotnosti před autem 300k a 1,5t.pjanda píše: A co 350/370Z?
A to ja bych tam GTR rozhodne pletl. Mluvilo se o porizovaci cene a tu ma gtr nizkou. Ze ma neprijemne podminky pro pouziti je mozne, nissan proste nekde ty penize vydelat musi, kdyz ne na aute tak na servisu. Navic vykony gtr na trati jsou jeste dal nez je Z06 a souperi s tema nejlepsima autama na svete, dokazu pochopit, ze udrzet tenhle super pocitac v poradku sezere hodne penezpjanda píše:GT-R bych sem vubec nepletl, uz kvuli zarucnim podminkam. Auto, ktere na takove jezdeni neni "proste delane", ale muzete na nej vyrazit jen po a pred zvlastnim servisu u autorizovaneho dealera, jinak prijdete o zaruku... To je nejaka uplne jina kategorie Playstation show cars. Nemuzu vedle sebe postavit auta, se kterymi mohu na okruh kdykoli si zamanu treba cestou z prace (Porsche, Corvette) a neco, s cim musim projit specialni procedurou jak kdybych se chystal na svatbu s princem Williamem.. (GTR)
Zrovna z tohoto pohledu je to jedno. Upravovalo by se obojí.jarka píše:Proto bych dal taky přednost odstrojené 130i před Boxsterem S.
Tak svatokrádež, už jsem jich pár takových viděl. To je vždycky o konfliktu míry úprav oproti možnosti běžnému použití. Pokud bych se rozhodl mít ji jako jediný auto, pak by odlehčení probíhalo jemně v intencích výměny sedaček, lehčích kol, vyházet pár drobností. Tahle varianta je u 130i pravděpodobná. Pokud bych šel do něčeho jako Z4C, Boxster S nebo S2K a nechal si k tomu ještě druhý auto, tak to odlehčim brutálněji.HondaMan píše:D1.8T: Vytrhat ze 130i sedačky, rádio, klimu, interier... mi přijde skoro jako svatokrádež...
Dále bych se bál, že docela rozhodíš vyvážení, protože bys ubral 100kg na zadní a třeba 30 na přední nápravě... Na tohle by mi přišla právě Z4 mnohem vhodnější...
Ty podminky nejsou neprijemne, jsou zcela neprijatelne pro neco jako okruhove vyuziti. Nejde jen o penize, jde i o vyuzitelnost jako takovou - s timto aby si clovek planoval navstevu okruhu mesic dopreduVrooom píše: A to ja bych tam GTR rozhodne pletl. Mluvilo se o porizovaci cene a tu ma gtr nizkou. Ze ma neprijemne podminky pro pouziti je mozne, nissan proste nekde ty penize vydelat musi, kdyz ne na aute tak na servisu.