Eda píše:pro me teda rozhodne Porsche co se tyka vzhledu. Interier se me nejak nelibi ani jeden
Jak jsem nekde cetl, nekdo to trefne vyjadril "novy cayman vypada jako cinska kopie pre FL caymana" a ja s tim souhlasim, pre FL byl povedenejsi, ted to ma divny predni naraznik. Pro me porsche od generace 996 v interierech tape, vsude maji prehrsel tlacitek.
Cayman je poněkud fail, když s manuálem, pohonem dvou kol a jedním scházejícím válcem váží skoro stejně. Teď se dívám do technických údajů a s PDK je to 1460 kg, na tak malinkou dvoukolku celkem nadváha.
Plati za predpokladu ze tech 1440 kg co udavaji novinarske weby je pravdivych. Takovou hmotnost ma na tovarnim webu totiz TTS coupe AWD 6MT. A kdyz se podivame na srovnani S3 × RS3, melo by byt TT RS o neco tezsi.
S3 R4 2.0 TFSI AWD DSG - 1530 kg
RS3 R5 2.5 TFSI AWD DSG - 1595 kg
Tak motory 3.0TFSI jsou minulostí. Motor s kompresorem bude nahrazen motorem s turbem. Ano - mohou za to emise.
Takže ado by chtěl starou variantu s kompresorem, bude muset zamířit do USA, kde změna nebude...zatím.