u me Z4 bylo po odpojeni baterky nutny "zkalibrovat" dorazy oken a podobny věci..nefungovalo stahovani oken při otevirani dveri... taky se po delsim odpojeni rozsvítila palubka jak vanocni stromeček a postupne zhasínala... co se tankovani tyce, vždycky jsem to zazimoval s minimem benzinu a když jsem vyjel, dotankoval jsem plnou VP racing ... myslim ze takovat plnou před zazimovanim je blbost, cela nadrz benzinu postupne degraduje a ještě ji musite vyjet... zaroven je auto o to tezsi.
Ve vysledku jsme zjistil jaka je se zasperovanou RWD v zime sranda a prestal jsem zimovat, a začal si užívat
Nejlepší bys měl origo od bmw.. jen mě tak napadá, že třeba u e65 už se musí nová baterka zaregistrovat přes diagnostiku, pokud se to neudělá, auto odpojí třeba dynamic drive, hlásí na palubce airbagy, EDC, podpětí.. spousta lidí to neví a dokáže si takhle odrovnat několik baterek, než si jí nechají vyměnit v autorizáku a tam jim jí nakódují
Já budu na zimu kupovat asi 110Ah od EXIDE, dost lidí si jí chválí a za tu cenu..
oxik píše:Nejlepší bys měl origo od bmw.. jen mě tak napadá, že třeba u e65 už se musí nová baterka zaregistrovat přes diagnostiku, pokud se to neudělá, auto odpojí třeba dynamic drive, hlásí na palubce airbagy, EDC, podpětí.. spousta lidí to neví a dokáže si takhle odrovnat několik baterek, než si jí nechají vyměnit v autorizáku a tam jim jí nakódují
Já budu na zimu kupovat asi 110Ah od EXIDE, dost lidí si jí chválí a za tu cenu..
Neviděl bych to tak dramaticky... já si v E60 2009 měnil baterku sám a bylo to bez problémů
Říkám, nevím jak je to u ostatních Exx a Fxx, ale už jsem baterku na E65 kódoval třikrát za poslední dva měsíce, vždycky stejný scénář "pořád to hlásí vybitou baterku a hází různý chyby".. stačí k tomu obyčejná INPA a je to.
doriftonigga píše:Spokojen s F80, Bonde? Máš to (zatím) stock nebo už jsi dělal nějaký úpravy? Jsem zvědavej, tak se ptám.
Mimochodem, prodávám M paketový volant z E82, který se dával do E8x 1er, E9x 3er a X1! Má za sebou necelých třicet tisíc km, pravidelně čištěn takže vypadá jako nový. Je bez středového krytu, tlačítek a airbagu - nabízím tudíž jen samotný volant. Cena nevím... dohodou.
.Z3 píše:To u mojí už skoro archajické Z3 se kromě vynulování hodin po odpojení baterky nestane vůbec nic. Proto na zimu baterku vytahuju, dobiju ji a skladuju raději doma při pokojové teplotě.
Otlačení kol jsem dříve taky řešil a přezouval auta před zazimováním na druhé kola se starýma gumama, pak jsem ale taky zjistil, že deformace po delší projížďce stejně zmizí, takže tam nechávám ty origo a maximálně 2x za zimu auto poodtlačím půl metru.
Já se jen divím, proč tankujete na zimu plnou nádrž? Jaký to má důvod? I ten vysokooktanpvý benzín nějak stárne ne? Tak si myslím, že je lepší před první projížďkou natakovat na jaře čerstvý...
Pokud je plná nádrž, tak v ní není vzduch a nekondenzuje v nádrži voda z toho vzduchu, která má větší hustotu a klesá ke dnu nádrže, kde může být nasáta do palivového potrubí => problém se startováním na začátku sezóny
Pro benzín 3 měsíce nejsou problém
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .