BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17204
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jo, a novinky z CarTecu: ///M dealerství už v Ově je.... nemá ešče samostatnou budovu/plac, ale je... a mají předváděcí ///M3 a myslím i ///M4 (obě ale v automatu ... blééééééé)

předváděcí ///M2 by měla být tež, až bude venku (snad únorec 2016)... už sem na čele seznamu zájemců o jízdu... :ymhug:

a pražský CarTec brzo bude i dealerstvím RR (a tím nemyslím range rover)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
retron
Letec
Příspěvky: 1414
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

dyk jo na Pařížský :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17204
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

gde inde ve 100vježaté, že? :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

jarka píše:Teda já si myslím, že by i ta gradace měla jít u turbo-motorů naladit. Jen je prostě třeba nechtít všechno, ale zvolit si priority. Aby tam byla gradace, tak halt musí být průběh krouťáku buď jak stolová hora, nebo ještě lepé stolová hora s vrchní plošinou trochu do kopce. Stačí od motoru nechtít Mmax už od volnoběhu a vzdát se výkonu v nízkých otáčkách a charakter tu hned bude. V běžným provozu pří jízdě na nákup by to sice bylo pomalejší (což si myslím, že třeba u takový M3 je úplně fuk - i tak by byla hodně rychlá) a s narustajícíma otáčkama by to pak mohlo být hodně správně.
Tohle má třeba Ferrari u Cali a 488. Pro každý převodový stupeň jiný nášup výkonu/toč. momentu co si tak pamatuju. Očividně to jde, ale drtivá většina automobilek to narve všechno do středního pásma. Taková N55B30 je za 6.5k rpm pěkná nuda.
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

pavproch píše:Dostal sem z CarTecu pučenou (z donucení) 525xdA f10 - skoro nová, ODO 12tis km. Ježyšykryste, to je (řidičsky) katastrofa.... naprosto němé řízení, houpe se to, nedrží to směr, letargie ve všech ohledech.... a to sem to hned po startu přepnul do sport režimu.... hlavně že to má barevný sportovní displej.... vývojářům z mnichova nasrat!, pardoń, nazdar!

EDIT: to už aji ten leguán je vedle teho továrna na zábavu....
Já jsem takhle jel pro známého vybírat mezi naloženou dvouletou 535d E60 s DD a roční vcelku základní 530d F10 a byl to teda neskutečnej rozdíl. E60 je ještě bavorák, všechno co se děje na silnici, tak nějak upřímně předá k řidiči, zato F10 je rozhoupanej parník a rozdíl mezi nastavením Comfort a Sport+ byl asi tak jako přifouknout nebo ubrat 0.3 ATM v gumách. Jediný, co se mi líbilo víc na F10 byl interiér a osmikvaltovej automat, jinak katastrofa, není to jízdně bavorák, spíš Audi s pohonem na zadek. :-s

Už dva roky má E60tku, při koupi 63.000, dneska 270.000 km, jezdí fakt dost. Chlapík na to má a udržuje auto v pěkným stavu, ale když si vzpomenu jak jsem celý pětkový E34kový bávo kdysi dal do technicky perfektního stavu za nějakejch 60, tak tady za to měnil jen komfortní sedačky když se podělaly. Dalších 45 repase automatu, dalších x desítek tisíc za výměnu variabilního serva a to se ještě neposral Dynamic Drive. Turba původní, motor jede furt jak prokopnutej. Ale přiznám se, že bych to domů nechtěl, priority už jsou jinde než furt dokola strkat prachy do něčeho na denní potah.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od x2005 »

Otázkou je, kam se chce (marketing) BMW vlastně ubírat. Nový auta jsou nuda, ale především problém s spolehlivostí. V mojem okolí velký průšvih v sedmičkový řadě. Lidi, který si přes deset let kupují 7 Individual už to znova nechtějí, protože například na jednom z aktuálních aut za prvních 100 tisíc km třikrát fatální závada = nepojízdné vozidlo. A to je vše koupeno jako nové s nulou na tacho. Příští výměnu aut už půjde celá firma na A8 4.2TDI. Když takovýhle zákazníky BMW nepotřebuje, tak ať si dál tlačí prodeje tříválců......
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od oxik »

x2005: A o jaké motory jde? Třeba taková 740i by měla být poměrně v cajku. I když to říkali o mojí taky a není :D
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 901
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od 970ka »

Beny9700 píše:
pavproch píše:dobarvovat jedině v případě, že si barvíš aji šediny na hlavě...
Šediny si nebarvím, radši ve svém věku vypadám jako šedý vlk. :p

Spíš jde o to, že díky skládání střechy tam mám drobná vyleštěná místa, zbytek střechy je matný.
Protože jsem akurátný, ptám se, zda neznáte fígl, jak ty leskliny odstranit.
Střecha je perfekní, nevybledlá a impregnovaná. :-\
S tím asi nic neuděláš vznikající patina má taky něco do sebe.Taky mi vadí,když se po čase oblejská volant,párkrát jsem to řešil koupením nového věnce,ale leze to do peněz :-)

Jinak zánovní F11 jsem prodal,kvůli divnému řízení a chování v přímé jízdě,jsem myslel,že je tam nějaká vada z výroby,několikrát jsem dělal geošku i v Německu,nic platný,tak šla pryč a vono to asi je normální.Zato Alpinka, chlapci ta se vede jedna báseň, to úžasné řízení a ten podvozek a ten osmikvalt,no paráda.Motor je takový bzíkadlo,mít to manuál převodovku,tak nestačím ani řadit,jak to letí.Byl jsem zvyklej na 8mi válec,trochu se mi stýská,pravda,ale motůrek je snaživej,musím si zvyknout.Tím jak je to malé,tak to trochu poskakuje na těch našich vesnických cestách,ty 20" asi nejsou úplně ideál,na pěkné cestě je to však v poho.Musel jsem vám to napsat,pokud to někoho zajímá,mám to 4 měsíce a ještě jsem to nikomu neřekl,furt si na to zvykám.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28506
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

oxik: třeba jejich slavné velkoobjemové motory s řetězovým převodem...nebo také slavná M50d.
soon...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17204
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Oooooaachhhh!!!!

To byla opravdu Sheer driving pleasure po přesednutí z té f10 525xdA do brambora.... ooooaachhhh... ani to připosraté EU5 mi nějak nevadilo...

Co tedy už vím jistě, že teda 5er f1x určitě ne, ne, ne a ne....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět